تاريخ انتشار: 27 اسفند 1398 ساعت 23:27:28
همصدایی و همدلی کرونایی

✍️پس از انتشار اخبار مربوط به اقدام غیر شرعی و غیر عقلانی جمعی محدود در حرمین شریف علی ابن موسی الرضا علیه السلام در مشهد و حرم مطهر حضرت معصومی سلام الله علیها در قم ، در حال ایجاد صف آرایی ملی،  ضرورت عمل به فرمان حاکمیتی عقلا مشروع است.
✍️اینکه تعدادی بسیار محدود چرا و چه کردند چنانکه در اخبار امروز نیز منعکس بود قطعا توسط شورای تامین استان ، مقام قضائی و انتظامی قابل و در حال پیگیری است ، اما باید به وضوح و مکرر تاکید کرد که حکم حکومتی صادره از سوی مقام معظم رهبری در جایگاه ولی فقیه ، مراجع معظم تقلید ، علما ، حوزه های دینی ، تولیت آستان های مقدس و قاطبه مردم مشتاق و شیدای اهل بیت علیهم السلام در کمال آرامش از اجرای فرامین و توصیه های ستاد ملی کرونا استقبال و حمایت کردند.
✍️باید اتفاق دیروز را در همان دیروز تمام کرد و با تحسین عقلانیت شرعی تمامی سطوح اجتماعی که باید هم به تبعیت آیات الهی ، سیره رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه اطهار علیهم السلام بیش از همه به سلامت مردم بیاندیشیم و به استمرار تاکید بر اولویت سلامت عمومی امیدوار باشیم.
✍️دادستان محترم باید براساس ابلاغیه کرونایی رییس قوه قضاییه و دستورالعمل اجرایی دادستان در اسرع وقت برخورد با اخلالگران روند امور و سلب آرامش روانی جامعه را بی هیچ ملاحظه مورد برخورد قرار دهد تا همدلی و همصدایی ملی بیش از هر زمان ملموس و ماندگار باشد.
✍️امروز نیز علی رغم رویه قابل تقدیر کیهان در ترویج نگاه ملی و انعکاس اقدامات مثبت مدیریت اجرایی متاسفانه برخی دیگر مانند وطن امروز همچنان بر طبل کینه و لجاجت و اختلاف افکنی می کوبند که باید طبق دستور العمل رئیس قوه قضائیه مورد ارشاد و برخورد قرار گیرند.
✍️برخی طی هفته گذشته به بهانه ارسال کمک دو میلیون ماسک در اواخر بهمن به مردم چین بر دولت تاخته و تخریب کردند ، افرادی که این روزها با انعکاس اخبار شادی بخش ورود کمک دولت های مختلف به کشورمان مانند بیست میلیون ماسک و ..... و بسیاری دیگر ساکتند.
✍️رئیس جمهور با ارسال نامه به روسای جمهور و مقامات عالی کشورها ادامه تحریم های ایران را بعنوان اقدامی غیر انسانی و مُخل سرعت لازم برای مهار کرونا را یادآور گردند ، اقدامی که با پیگیری فوری و شایسته دکتر ظریف می تواند به موجی انسانی علیه تحریمها مبدل گردد . اقدام دیپلماتیک رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان که باید با امواج گروه های اجتماعی پیگری و به جریانی جهانی بیانجامد.
✍️باید با همدلی ملی و ارتباطات گسترده جهانی به ایجاد جبهه حامی لغو فوری تحریم های ایران بیندیشیم . باید رییس جمهور و وزیر خارجه طی تماس و پیگیری مجدد روند مذکور را به قطعنامه پیشنهادی لغو تحریم ها برسانند. ۲۷اسفند۹۸

  تعداد بازديدها: 3018
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85764
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.