تاريخ انتشار: 03 فروردين 1399 ساعت 12:50:18
اولین هواپیمای چارتر پزشکان بدون مرز با یک بیمارستان صحرایی از فرانسه راهی تهران شد

سفیر ایران در پاریس گفت: بامداد امروز اولین هواپیمای چارتر پزشکان بدون مرز شامل یک بیمارستان صحرایی، دارو، ماسک، لباس‌های مخصوص کادر پزشکی و دیگر اقلام مورد نیاز از شهر بوردو فرانسه راهی تهران شد.

بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس گفت: بامداد یکشنبه اولین هواپیمای چارتر پزشکان بدون مرز شامل یک بیمارستان صحرایی، دارو، ماسک، لباس‌های مخصوص کادر پزشکی و دیگر اقلام مورد نیاز از شهر بوردو فرانسه راهی تهران شد.

وی افزود: در شرایط کنونی جهان ملتهب و مضطرب از ویروس کرونا، تقویت همبستگی جهانی الزامی است.

به گزارش فارس، در راستای کمک به کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا در ایران روز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه یک محموله به حجم ۱۲ متر مکعب شامل تجهیزات پزشکی و بهداشتی منجمله دستگاه‌های اکوگراف، تزریق، مونیتورینگ، ماسک و لباس‌های یک بار مصرف برای پزشکان و پرستاران از سوی سازمان کمک‌های بشردوستانه «بی‌.آی‌.پی» فرانسه و با تلاش سفارت ایران در پاریس و نیز همکاری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تهیه و به ایران ارسال شد.

شامگاه دوشنبه ۱۲ اسفند ماه نیز یک محموله اقلام فرانسوی که با مشارکت مالی سه کشور اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلیس) تهیه شده بود بدین منظور با پرواز ایران ایر از پاریس به تهران ارسال شد.

*فارس

  تعداد بازديدها: 966
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85822
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.