تاريخ انتشار: 03 فروردين 1399 ساعت 12:54:15
پرستاران آمریکایی بدون ماسک و دستکش به پیشواز کرونا رفته‌اند

سناتور دموکرات آمریکا و نامزد این حزب در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری از کمبود تجهیزات محافظتی لازم در آمریکا برای کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، انتقاد کرد.

«برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت آمریکا و یکی از نامزدهای حزب دموکرات در مرحله مقدماتی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بامداد یکشنبه (به وقت تهران) از کمبود تجهیزات محافظتی لازم در بیمارستان‌های آمریکا برای مبارزه با ویروس کرونا انتقاد کرد.

سندرز در توئیتر نوشت: «در حال حاضر در آمریکا پزشکان و پرستاران به طرز ناباورانه‌ای جان خود را برای مداوای افراد مبتلا به ویروس کرونا کف دستشان گذاشته‌اند چون فاقد تجهیزات محافظتی مانند ماسک، دستکش و لباس‌های جراحی هستند. این قابل قبول نیست».

او در توئیتی دیگر از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا خواست برای رفع این مشکلات اقدام کند.

سندرز در این پیام توئیتری نوشت: «ترامپ باید هم اکنون اقدام کند. غیر از جان زنان و مردان قهرمانی که در حال ارائه مراقبت‌های پزشکی هستند جان میلیون‌ها نفر دیگر در این کشور هم در خطر است. اگر خط مقدم پزشکی ما فرو بپاشد، کل کشور در معرض خطر است».

گفتنی است که بنا به اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، تعداد قربانیان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به ۲۵۰ نفر افزایش یافت و شمار مبتلایان به کووید ۱۹ نیز در این کشور از مرز ۲۰ هزار تن گذشت.

*مهر

  تعداد بازديدها: 999
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85823
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.