تاريخ انتشار: 12 فروردين 1399 ساعت 17:37:28
امید و اعتماد

✍️امروز مقام معظم رهبری با انتشار پیام برای سومین نوبت ظرف چند روز شخصا از تلاش و مجاهدت دست اندرکاران مقابله با کرونا علی الخصوص کادر درمانی تشکر و قدردانی کردند . مجموعه ی عظیم انسانی که قطعا در صورت نبود هر یک کنترل و مقابله با کرونا ناکارآمد ، غیر موثر و ناممکن بود.
✍️جلسات روزانه مقامات سه قوه ، نیروهای مسلح و بخش های حاکمیتی به نماد همدلی و همراهی در خدمتگذاری مردم مبدل و مردم را در اعتماد به رسیدن به شرایط سلامت عمومی پایدار امیدوارتر می کند.
✍️ایران علی رغم تمامی کاستی ها ، مشکلات ناشی از تحریم و البته سیاه نمایی‌ها امروز و با کمترین اعمال محدودیت و فشار وارده به مردم در آستانه عبور از پیک اپیدمی کرونا قرار دارد.
✍️امروز عفونت زدایی ۲۴ ساعته نقطه نقطه کشور با همت شهرداریها ، هلال احمر ، آتش نشانی ، نیروهای مسلح ، گروه های خود جوش مردمی و بسیج در جریان است.
✍️امروز با همدلی تمامی ارکان کشور و  همراهی مردم کاملا از بحران دسترسی به مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی عبور کردیم.
✍️امروز در تعطیلی با شیب ملایم بخش های تجاری و حفظ فعالیت شبکه عرضه ی کالاهای ضروری کاملا موفق و مردم در آرامش کامل قرار دارند.
✍️امروز فشار کادر درمانی با جذب فوری چند هزار نیروی پرستاری و بکارگیری ظرفیت درمانی و ایجاد ظرفیت های جدید نیروهای مسلح در حداقل ممکن قرار دارد.
✍️امروز حداقل ۹۰٪-۸۵٪ مردم به منع آمد و شد و تردد بین شهری مقید و تعطیلات را بی هیچ فشار انتظامی و نظامی در خانه گذراندند که انشالله ادامه خواهد داشت.
✍️امروز طرح غربالگری کرونا از مرز ۶۰ میلیون نفر گذشت و انشاءالله طی روزهای آتی کامل خواهد شد.
✍️امروز بدلیل غربالگری تعداد هموطنان آلوده در مراحل ابتدایی شناسایی می شوند به همین دلیل با افزایش ۵۰٪ مبتلایان شناسایی شده روبرو هستیم . متقابلا طی هفته جاری از تعداد مبتلایان فوتی کاسته شده است.
✍️امروز تمامی ارکان کشور با تمام توان و در مسیر خدمت تام به مردم در میدان صیانت از سلامت ، آرامش ، ارتزاق غیر مضطرب و امید افزایی عمومی در میدان حضور داشته د دست در دست و با حفظ نهایت ادب و کرامت هموطنان در خدمت مردم شریف ایران هستند.
✍️امروز با توجه به تثبیت نسبی ظرفیت های تولید مواد بهداشتی در آستانه ی کمک به سایر کشورها قرار داریم تا با اطمینان از تامین قابل اعتماد و پایدار داخلی به وظایف جهانی خود نیز عمل کنیم.
✍️امروز امیدواریم اندک عناصری که متاسفانه همچنان به زبان رقابت حقیر و کثیف سیاسی و انتخاباتی سخنن گفته و همزبان و همزمان با رسانه های فارسی زبان و برخی عناصر معاند با تهاجم و تخریب دولت به سیاه نمایی و ناامید سازی مردم اقدام کردند توبه و به خود آیند.
✍️امروز امیدواریم برخی عناصر که تمام عمر البته برای خدمتگذاری بر مسند قدرت و ریاست تکیه داشتنه و دارند از ژست اپوزیسیون دولت فاصله گرفته و به عنوان کسانی که مدعی تبعیت از رهبری هستند به سیره عملی مقام معظم رهبری باز گردند ، بفهمند رهبری در انتشار پیام های سپاسگزاری پی در پی به قدردانی بی قید و شرط از دست اندرکاران مجاهدت در صیانت از سلامت مردم خود را موظف می دانند ، بیاموزند و اگر کاری نمی کنند حداقل ایران را دشمن شاد نکنند.

  تعداد بازديدها: 2657
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=85901
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.