تاريخ انتشار: 16 ارديبهشت 1399 ساعت 00:45:10
علی(ع) و معاویه

✍️محمد حسين كريمي پور نوشته:  چرا نباید از این مذهب تبری جست!؟ وقتی ... و پناهيان واعظ ، محمود معجزه اش ، رائفي پور استاد و حسن عباسی متفكرش ، ... محمود كريمی اهل دل و تتلو معيار حق و باطلش باشند.
✍️اینکه بسیاری از ۸۰٪ دارندگان حق رای که انتخابات اسفند را لایق حضور اکثریت قاطع مردم در پای صندوق ندانستند و باعث شدند تا مجلسی یک دست و ۲۰٪ تشکیل گردد بسیاری را لایق کمترین شایستگی برای حضور در مناصب حکومتی نمی دانند حتما قابل توضیح و دفاع می باشد اما قطعا مولد گوهر دین محمدی و شیعه علوی نمی دانند.
✍️برپایی مراسم عزاداری دهه محرم منتهی به حماسه عاشورا مگر چیزی جز فریاد ابدی است که امام بر حق که از ثلاله پاک و میراث دار نبوی است به نام ، به حکم و به دست حاکمان و لشگریان به نام اسلام به فجیع ترین شکل ممکن به شهادت رسید . مگر رسالت عاشورا و کاروان کربلا چیزی جز فریاد بی دینی حاکمان حکومت هایی به نام دین بود؟
✍️مگر امام خمینی(س) مکرر نمی فرمود روحانیون وابسته و مقدس نما و تحجرگرا هم کم نبودند و نیستند در حوزه‌های علمیه هستند.
افرادی که علیه انقلاب و اسلام ناب محمدی فعالیت دارند.
امروز عده‌ای با ژست تقدس مآبی چنان تیشه به ریشه دین و انقلاب و نظام می‌زنند که گویی وظیفه‌ای غیر از این ندارند.
خطر تحجرگرایان و مقدس نمایان احمق در حوزه‌های علمیه کم نیست.
✍️مگر رهبری طی همین سال های اخیر مکرر از مکر شیعه انگلیسی شکوه نمی کنند مسلما خطاب امام در فریاد علیه اسلام آمریکایی و هشدار رهبری از خباثت ذاتی شیعه انگلیسی مردم نبوده و نیستند که خواص روحانیون و گروههای وابسته دین ستیزند که به لباس دین جلوه می کنند.
✍️مگر نه اینکه سال های قبل از انقلاب شهید استاد مطهری از مسخ کنندگان مفاهیم والای حماسه حسینی توسط منبر نشین جاهل یا دین گریز فریاد نمی کردند.
✍️مگر شهید دکتر شریعتی بر لزوم تفکیک و تمیز شیعه علوی از شیعه صفوی تاکید نداشت ، مگر به زیبایی و در نهایت فراست نفرمود که جز با لباس ، ادبیات و مفاهیم ملبس به لباس مذهب نمی توانند مذهب زلال و عدالت محور شیعه علوی را از درون تهی کنند که از مذهب علیه مذهب فریاد نمی کرد.
✍️اما می دانیم که حضرت باریتعالی در آیات قرآن فرمود تنها راه مقابله و مبارزه با ترویج جهالت و خرافه پرستی ملبسین به لباس دین و شبه علم قیام به تفکر و تعقل به عقلانیت است که قرآن لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ و لِقَوْمٍ يَعْقِلُونَ راه رستگاری و سعادتمندی می داند.
✍️می دانیم در زمانه پرهیز مردم از قیام به تعقل و تفکر علی یگانه خلقت خانه نشین و دین و حکومت دینی به اراده امثال معاویه ، عمروعاص ، مروان و ..... شناخته و اداره خواهد شد.
✍️کریمی هم می داند اینان نیز اگر دین گریز ، مروج اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی و با لباس مذهب علیه مذهب باشند هم حرف جدیدی نیست که دفن کردنشان جز با قیام امت حماسه حسینی و خمینی به تفکر و تعقل نبوده و نخواهد بود.
۱۵اردیبهشت۹۹

  تعداد بازديدها: 3555
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86186
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.