تاريخ انتشار: 31 ارديبهشت 1399 ساعت 22:17:29
پیام وزیر اطلاعات به مناسبت روز قدس

روز جهانی قدس به تدبیر خردمندانه ی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) مسیر روشن تحقق وعده ی الهی را تبیین نمود و ان شاءالله با زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) به منصه ی ظهور خواهد رسید.
روز قدس، نماد حق طلبی، آزادی خواهی و حمایت از ملت مظلومی است که تا اینک بمدت هفتاد و دو سال زندگی اسارت بار زیر یوغ غاصبان زورگو و متجاوز را پشت سرنهاده و همچنان به مقاومت جوانمردانه ی خود ادامه می دهد و به یقین تا نابودی آن رژیم سفاک که به حول و قوه ی الهی تحقق آن روز نزدیک است به مبارزات حق طلبانه ی خود ادامه خواهد داد . 
روز قدس افشاگر این واقعیت است که تکیه بر کتمان حقایق و وارونه جلوه دادن آن دیگر راه بجایی نخواهد برد و به جهانیان فهماند که بنای حاکمیت رژیم صهیونیستی بسان تارهای عنکبوت سست و لرزان است. روز قدس رسواگر استانداردهای دوگانه مدعیان دروغین حقوق بشر است که با به رسمیت شناختن رژیم نژاد پرست، سفاک و متجاوز صهیونیستی، این رژیم بلایی بجان مسلمانان شد.
ضمن بزرگداشت این روز بزرگ و ماندگار در تاریخ، هم صدا با همه زجر کشیدگان عالم به ویژه ملت مظلوم فلسطین، اقدامات تجاوزکارانه اشغالگران را محکوم نموده و حمایت خود را از مردم زجر کشیده فلسطین اعلام می داریم.

                           

                                                                                                                                                                                                                                                          سید محمود علوی

  تعداد بازديدها: 2667
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86327
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.