تاريخ انتشار: 02 خرداد 1399 ساعت 21:06:47
یک ایران سلیمانی

✍️سال ها پیش که با هدف فعالیت فرهنگی جهادی در جمع تیم کارشناسی با تعدادی از فلسطینیان و عزیزان لبنانی نشست و همکاری داشتم ، بر نکات مشخصی تاکید می کردند که ذکرش ان شاءالله مفید خواهد بود.
✍️مجموعه فرزندان فلسطین و لبنان که به مقاومت می شناسیم و امروز نیز در کالبد فرزندان یمن ، سوریه و عراق با قدرتی پر فروغ و ماندگار می درخشند قطعا سرمایه ی عظیم و بی بدیل عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران و البته جریان مقاومت است.
✍️آن روزها فرزندان فلسطین و لبنان و البته امروز یمن ، سوریه و عراق ، باور و ایمان داشته و دارند که کسب پیروزی نه یک رویا که واقعیتی تحقق یافته است که جریان مقاومت مردمی علی رغم تسلط و مخالفت همه جانبه جبهه استکباری و رودررویی با ایران ، متولد و با شکوه و قابل اعتماد در حال گسترش است.
✍️امروز همه شاهدند که جریان مقاومت حتی بدون دسترسی مستقیم به حمایت ایران قادر است مستقیما به مقابله و تسلط بر نیروهای مهاجم مورد حمایت استکبار نائل آید ، چنانکه پیروزی همزمان در پنج جبهه بسیار دشوار را به نام جبهه مقاومت و متاثر از ایران دیده و تجربه کرده اند.
✍️مردان و زنان جبهه مقاومت مکرر تنها مسئله مورد نگرانی را به بروز اختلاف داخلی در جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و می کنند و یکپارچگی صدای ایران را چون کوهی استوار و اطمینان بخش ، تکیه گاه جبهه مقاومت می بینند.
✍️جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان علی الخصوص فلسطین ، لبنان و یمن ، ابراز همدلی و حمایت مردم ایران را مایه ی قوّت قلب و التیام بخش درد و رنج های وارده از سوی دشمن می دانند و از برادران و خواهران ایرانی انتظار اعلام حمایت حتی در اندازه برپایی مراسم در مدارس را داشته و ابراز حمایت ایران را در غربت و تنهایی جهانی و مواجه با ظلم حکام بسیار ارزشمند می بینند.
✍️برپایی و حماسه سرایی در روز قدس و به نام قدس شریف نه محدود به فلسطین و مقابله با صهیونیسم که امروزه به نماد مبارزه ی پویا و جهانیِ جبهه ی مقاومت شناخته می شود که باید قدر دانسته و همچنان پرچمش را برافراشته نگاه داریم.
✍️قدسِ امسال را در حالی با تاکید بر حفظ سلامت عمومی بدون حضور حماسی روزه داران در نمایش قدرت و همدلی جهانی گرامی می داریم که جهان حضور ما در روز قدس سال های موشکی و بمباران هوایی رژیم صدام و تهدید رژیم صهیونیستی در اواخر دهه شصت را فراموش نکرده است.
✍️قدس امسال برای فرزندان جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین تا عراق و یمن علی رغم اعلام پایمردی در برابر استکبار جهانی و تاکید بر بیعت با باورهای انسانی و اسلامی ، ایران اسلامی حامل نگرانی پنهان ناشی از شهادت اسطوره و فرمانده میدانی جبهه مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی است.
✍️همصدایی ایران اسلامی باید برای فرزندان جبهه مقاومت پیام آور استمرار ایستادگی ایران در مسیر انتخابی باشد باید بر باورشان بیفزائیم که سردار سلیمانی علی رغم همه بزرگی و شایستگی تنها یکی از سربازان غیرتمند میدانی ایران اسلامی بود ، باید ایمان داشته باشند که یک ایران سلیمانی زنده و بر میثاق با فرزندان جبهه مقاومت پایدار است. ۲خرداد۹۹

  تعداد بازديدها: 4093
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86348
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.