تاريخ انتشار: 13 خرداد 1399 ساعت 18:06:13
به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

  از اصول امام (ره) اعتماد به صدق و وعده ی الهی و بی اعتمادی به قدرت های مستکبر است.
                                                                                       مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

باز آن نیمه ی خرداد غم انگیز رسید          موسم هجرت آن یار دل انگیز رسید


فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد عروج عارفانه و ملکوتی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) ضایعه ای جبران ناپذیر را یادآوری می نماید که خاطره ی جانسوز آن علاوه بر ایران اسلامی، مسلمانان و آزادی خواهان جهان را تا قیام قیامت سوگوار نمود. تنها تسلای دل های رنجور امت داغدار، جانشینی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله تعالی) رهبری فرزانه و اندیشمند بود، تا خورشید عالم تاب اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) بر قامت راسخ و سترک ولایت فقیه همچنان بتابد و قلوب حق طلبان را روشنایی بخشد.
دریغا که امسال در شرایطی به سوگ می نشینیم که شیوع ویروس ویرانگر کرونا، توفیق حضور در حرم مطهر و شیون گاه آن امام راحل را از عاشقان و مشتاقان، سلب نموده است.
اکنون به تاسی از قرآن و عترت و به برکت هدایت های الهی آن پیشوای جاودان، کشتی امید مستضعفان و آزادی خواهان عالم به ساحل امن نجات رسیده و علی رغم تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی، بساط امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم غاصب، رو به برچیده شدن است و آثار این فرسایش و افول ابهت پوشالی، روز به روز نمایان تر می گردد.
اینک ما با شهدای عزیز 15 خرداد و همه شاهدان همیشگی تاریخ عهد می بندیم که با پاسداری از راه سرخ شهدا و امام شهدا (ره)، در سایه سار ولایت فقیه و در سایه وحدت و همدلی مسئولین و مردم سلحشور کشورمان ثابت قدم بمانیم.
 

                                                                                                سید محمود علوی
                                                                                                  وزیر اطلاعات

  تعداد بازديدها: 2511
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86439
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.