تاريخ انتشار: 14 تير 1399 ساعت 22:30:31
مردم حق دارند؟

✍️نادر طالب‌زاده کارشناس مجری پر سابقه تلویزیون اظهار کرد: محل دقیق دفن حاج احمد متوسلیان مشخص است چرا عده‌ای از بررسی و تفحص این محل خودداری می‌کنند!؟ مردم حق دارند بدانند چه بلایی بر سر حاج احمد آمد.
✍️اینکه ادعای امثال طالب زاده ارزش بررسی و پیگیری داشته باشد حتما مسئولین ذی ربط سپاه قدس که سال های طولانی اختیار تام مدیریت پرونده های لبنان ، سوریه ، عراق ، افغانستان ، یمن و ... را به عهده دارند در صورت صلاحدید قادر به پاسخگویی هستند.
✍️اینکه جریان فکری با بازی میدانی امثال طالب زاده با فضاسازی جدید و مشابه سازی با شرایط حاج قاسم سلیمانی تحت عنوان تفحص پیکر حاج احمد و همراهانش چه هدفی را دنبال می کنند هم در جای خود قابل تامل و بررسی است.
✍️اما اینکه چرا طی چهار دهه گذشته تصویب و اعزام کنندگان حاج احمد و نیروهای تیپ ۲۷ به سوریه و لبنان هرگز به دلیل عملکرد غلط منجر به مفقودی حاج احمد و حتی نقل قول غیر واقعی از امام (ره) مورد سوال قرار نگرفتند هم جای تامل دارد؟ اقدام غلطی که بلافاصله با سخن تند امام و طرح راهبرد راه قدس از کربلا می گذرد مورد برخورد قرار گرفت . بهرحال یک سر دستگیری و شهادت مظلومانه حاج احمد و تیم همراهش نیروهای فالانژ ، اطلاعات سوریه و ارتش اسرائیل و در طرف دیگر مقامات خاطی هیجان ساز اعزام نیرو له سوریه و لبنان بودند.
✍️جریان فکری مذکور و عناصری چون طالب زاده مجری کارشناس تلویزیون به خوبی می دانند که بیروت طی سال ها پذیرای بزرگترین سفارت و پایگاه ایران در منطقه بوده است > لبنان محل شکل گیری و فعالیت گسترده بزرگترین نیروی مردمی سیاسی ، نظامی و امنیتی همراه کشورمان حداقل طی سه دهه گذشته است ، ضمن اینکه روسای جمهور و دولت های لبنان در تمام سال ها از روابط نزدیک ، صمیمانه و همراه با ایران برخوردار هستند ، بنابراین مقامات سیاسی-نظامی کشورمان حتی در سال های اَشغال جنوب لبنان توسط اسرائیل قادر به تفحص در محل ادعایی و انتقال پیکر مطهر حاج احمد و همراهانش به کشور بودند.
✍️من هم با طالب زاده همراهم که مردم حق دارند بدانند چرا در بدترین شرایط جنگ ایران و عراق فیل برخی مقامات و فرماندهان عالی یاد هندوستان کرد؟ چرا با نقل قولی غیر واقعی حاج احمد متوسلیان را در موقعیت پذیرش فرماندهی نیروهای اعزامی به سوریه و لبنان کردند؟ چرا اهل توضیح در مورد ده ها تصمیم غلط و فاجعه بار در جنگ نیستند؟ چرا شورای عالی دفاع بعنوان بالاترین رکن تصمیم سازی و تصمیم گیری نظامی تا روز انحلال غایب بزرگ میدان سازماندهی جنگ است؟
✍️چرا امثال طالب زاده که طی چند هفته گذشته ماتم زده داغ زانوی پلیس بر گردن جرج فلوید مجرم مواد مخدر و سارق مسلح در آمریکا بودند و امروز به مناسبتی تفحص پیکر مطهر حاج احمد عزیز را مسئله مردم ایران تبلیغ می کنند هرگز قدرت درک معنای ویرانگر سایه تحریم آمریکایی بر عبور ایران از نفس افتاده و آثار مخرب عبور قیمت سکه از ۱۰ میلیون تومان و دلار از ۲۱ هزار تومان در زندگی بیش از ۷۰٪ مردم زیر خط فقر ایران را نداشته و ندارند؟
✍️اینکه طالب زاده پس از بازگشت از آمریکا تا امروز کارشناس مجری تلویزیون باشد حرفی نیست و حتما هم دلیلی بر ایجاد شبه و خلل در صداقت و تعهد نادر طالب زاده نخواهد بود ، اما ما رزمندگان لشگر ۲۷ محمد رسول الله(ص) به خوبی می دانیم که حاج احمد متوسلیان ، حاج ابراهیم همت و ... مانند تمامی رزمندگان دفاع مقدس آرامش ، سلامت و زندگی خود را تقدیم کردند تا آرامش ، عزت ، امنیت و رفاه مردم تامین و هر روز با طرح موضوع و مسئله سازی جدید این و آن به بحران کشانده نشوند.

  تعداد بازديدها: 3774
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86660
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.