تاريخ انتشار: 18 تير 1399 ساعت 23:57:38
ترور آقاجری و الهاشمی

✍️مجاری خبری کشورمان سه شنبه بطور گسترده به موضوع ترور الهاشمی محقق و تحلیلگر عراقی پرداختند . در حالیکه حکم شعبه دوم بازپرسی دادسرای زندان اوین برای دکتر سید هاشم آقاجری استاد دانشگاه تربیت مدرس و تحلیگر سیاسی کشورمان به جرم همیشگی تبلیغ و اقدام علیه نظام و ... دیده نشد.
✍️شاید توجه به ترور الهاشمی به دلیل برنامه ریزی جدید برای اتهام سازی و تهاجم تبلیغی علیه حزب کتائب از حشد الشعبی و به نفع جریان همراه آمریکا از اهمیت ویژه برخوردار باشد که حتما باید با هوشمندی فرماندهان حشد مدیریت و به فرصت تبدیل گردد.
✍️اما با توجه به سوابق تلاش برای حذف دکتر سید هاشم آقاجری که با مداخله مستقیم مقام معظم رهبری و تاکید بر اعلام شجاعانه و بی واهمه حکم شرعی در دو نوبت توسط  قضات دیوان عالی کشور که مغایر با احکام سیاسی - قضایی دادگاه بدوی و روحانیون افراطی مبنی بر ارتداد ، انكار ضروريات دين و سب‌النبي! بود ناکام ماند.
✍️اتهامی که طی سالهای اخیر توسط عناصر سیاسی ، صحنه گردانی برخی جریانهای افراطی در روحانیت و قضات کم تجربه ، [...] دادگاه به سرعت علیه دو ستاد دیگر کارسازی که با اتکاء بر حکم شرعی سابق مورد تاکید مقام معطم رهبری توسط قضات شجاع ، متدین و ولایتمدار دیوان عالی کشور نقض و رفع اتهام گردید تا روند پروژه مرتد سازی (ترور اندیشه دینی) محققان و اساتید دانشگاهی و فتنه سازی علیه نظام و ایجاد هزینه امنیتی برای کشور با شکست روبرو گردد.
✍️اینکه احضار امروز دکتر سید هاشم آقاجری از دانشجویان خط امام و جانباز دفاع مقدس که در کسوت تربیت استاد اشتعال به تحقیق و علم آموزی دارد اینبار به چه اتهامی به دادسرای مستقر در اوین احضار گردیده حتما طی روزهای آینده روشن خواهد شد.
اما احضار کنندگان و اهل رسانه و البته اهل اندیشه و تحلیلگران سیاسی و اجتماعی باید پاسخ دهند که نجات یافته پروژه مرتد سازی همچنان باید بجای حضور موثر و با نشاط در کلاس دانشگاه و راهنمایی پروژه های تحقیقی دانشگاهی در حال تردد بین دادسرا و خانه باشد؟
✍️آیا ترور شخصیت تا صدور حکم اعدام دکتر سید هاشم آقاجری با سوابق درخشان انقلاب و دفال مقدس به جرم ارتداد ، انکار ضروریات شیعه فقه جعفری و نعوذ باالله سب النبی تندتر از ترور هشام الهاشمی در عراق نیست؟

  تعداد بازديدها: 3874
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86677
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.