تاريخ انتشار: 20 تير 1399 ساعت 00:51:32
خدمت و خیانت

✍️۱۹ تیر می تواند شاخص مناسبی در تشخیص خدمت و خیانت باشد . ضروری است مراکز نظارتی اعم از دادستان ، بازرسی کل کشور ، وزارت اطلاعات و مهمتر از همه بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در اقدامی فوری موضوع عملکرد خائنانه دنباله نفاق و [...] در راس روزنامه کیهان را بررسی و به مردم گزارش نمایند.
✍️امروزه بسیاری تلاش می کنند با دروغ پراکنی دائمی برجام بزرگترین دستاورد دیپلماسی قرن را تخریب تا بتوانند تنها راهکار قابل دسترس و گریزناپذیر مدیریت و تنش زدایی در روابط بین الملل و حل مسائل را استمرار تهدید فزاینده متقابل و متمایل به درگیری نظامی نمایش دهند.
✍️پس از برجام که با تاکید دبیرکل سازمان ملل ، تمام مقامات صاحب نام و نخبگان روابط بین الملل به بزرگترین دستاورد دیپلماسی قرن تعبیر و مورد تقدیر جهانی قرار گرفت ، بعد از ۳۵ سال با توجه به لغو تحریم های سازمان ملل شاهد تشکیل صف ورود مقامات عالی رتبه کشورها و ابر شرکت ها جهت بررسی شرایط و ایجاد مقدمات عقد قراردادهای کلیدی با ایران بودیم . عقد قرارداد با کنسرسیوم نفتی (فرانسه ، چین و مالزی) و تفاهم مقام معظم رهبری و شی جین رهبر چین بر تنظیم موافقتنامه ۲۵ ساله راهبردی ثمره همان شرایط بود.
✍️کنسرسیوم نفتی با تلاش تیم نفتی ایران به قرارداد سرمایه گذاری ۴.۸ میلیارد دلاری در اکتشاف و توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی رسید که در صورت اجرا امروز در حال بهره گیری از ثمراتش بودیم . بزرگترین قرارداد بعد از انقلاب که بلافاصله با بهانه توتال فرانسه مورد تخریب تا توقف قرار گرفت . پس از خروج توتال بسیاری از علاقمندان به سرمایه گذاری ایران را ترک کردند.
✍️اما اتفاق جالب اینکه کیهان بعنوان بزرگترین پایگاه جریان نفوذ در ۱۹تیر۹۶ یعنی سه سال پیش دقیقا در چنین روزی برای تخریب بهره گیری از دستاورد فوری و ممتاز بزرگترین ثمره دیپلماسی قرن یعنی برجام این تیتر را انتخاب کرد "ورود به پرونده توتال وظیفه زمین مانده مجلس و قوه قضاییه" و جالب اینکه برای کیهان  ۲۰ تیر این تیتر انتخاب شده بود "طرح سه فوریتی مجلس برای توقف و بررسی قرارداد  توتال" که به توقف بزرگترین قرارداد اکتشافی نفتی با کنسرسیوم نفتی فرانسه ، چین و مالزی برای سرمایه گذاری ۴.۸ میلیارد دلاری اکتشاف و توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی منجر شد.
✍️اما کیهان امروز (۱۹ تیر ۹۹) با انتخاب تیتر "سند همکاری ایران و چین هنوز نیامده صدای آمریکا را در آورد" حتی بر خلاف فریاد همفکرانش در روز حضور دکتر ظریف در مجلس حالا استقبال از قرارداد ۴۰۰ میلیاردی ۲۵ ساله ی چین را لازم می داند.
✍️اینکه چرا به زعم جریان فکری کیهان قرارداد اکتشاف و توسعه چهار ساله ۴.۸ میلیارد دلاری فاز ۱۱ پارس جنوبی با کنسرسیوم سه جانبه فرانسه ، چین و مالزی که آغاز ورود سایر شرکت های بزرگ به ایران بود خیانت و خطر امنیت ملی محسوب شد و حالا قرارداد ۴۰۰ میلیارد دلاری ۲۵ ساله یکطرفه و بی رقیب چینی ضروری اعلام می شود موضوعی است . فریادهای اعتراضی که باید علی رغم تفاهم ابتدایی سران دو کشور مورد توجه دستگاه های نظارتی و مردم قرار گیرد.
✍️عباسعلی خلعتبری قبل از دکتر محمدجواد ظریف بعنوان متخصص و موفق ترین وزیر امور خارجه ایران شناخته می شد . مردی که در سحرگاه ۲۲فروردین۵۸ به حکم حاکم شرع با اختیار تام خلخالی به دو جرم اصلی و نابخشودنی عقد قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر و قرارداد ساخت نیروگاه اتمی بوشهر محکوم و اعدام شد.
✍️صدام قرارداد الجزایر را سند خفت عراق می دانست که توسط ایران به این کشور تحمیل شده است ، سندی که در برابر دوربین تلویزون توسط صدام و بعنوان لحظه ی آغاز جنگ هشت ساله پاره شد . پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و پایان جنگ مقامات و فرماندهان بازگشت عراق به پیمانی ۱۹۷۵ را از بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس هشت ساله اعلام کردند نیروگاه اتمی بوشهر جرم دوم بود که علی رغم وقفه ۴۰ ساله بعنوان حق مسلم و غیر قابل خلع ایران و به بزرگترین افتخار سیاسی- علمی کشور شناخته می شود.
✍️اما چهارشنبه شاهد اتفاق جالب دیگری هم بودیم . جریان رسانه ای ضد انقلاب اروپا نشین همزمان با حمله دیروز مقاله نویسان کیهان علیه کارگردان ارزشمند کشورمان خانم نرگس آبیار به دلیل پذیرش عضویت در کمیته داوران اسکار با انتشار و ارسال بیانیه هایی خطاب به مقامات آکادمی اسکار خواستار لغو عضویت نرگس آبیار در جمع داوران شدند.
✍️قرآن با تاکید بر لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ و لِقَوْمٍ يَعْقِلُونَ ما را به عقلانیت می خواند و متذکر شده است که هیچ قومی سعادتمند نخواهد شد مگر اینکه آحاد جامعه برای تعقل و دانستن تلاش کنند تا امثال جریانات [...] جرات نکنند  با تیتر سازی هایی مانند ۱۹ تیر ۹۶ و ۱۹تیر۹۹ شیعه در ایران را مستحق تمسخر بدانند. ۱۹تیر۹۹

  تعداد بازديدها: 4493
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86682
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.