تاريخ انتشار: 30 تير 1399 ساعت 14:27:02
صمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَعْقِلُونَ

✍️دکتر شهریاری در پنجمین دوره نمایندگی مجلس یعنی ۲۵ سال نشستن بر صندلیهای نمایندگی به هر دلیلی وامصیبتا سر داده و مدعی است منابع ارزی و طلای کشور را دولتمردان به تاراج بردند ، اما بلافاصله منظورش را به سیاست ورزی ارزی رئیس جمهور خلاصه می کند.
✍️شهریاری پس از ۴۲ سال نشستن بر صندلی ریاست و نمایندگی مجلس مدعی است رئیس جمهور یک شب گرسنه نخوابیده که متوجه شود معنای گرسنگی چیست ، بی‌پول نبوده که بچه‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خاطر بی‌پولی نتواند به مدرسه بفرستد ، فرزندانش بیکار نبوده‌اند که ببیند بیکاری چه بلایی بر سر خانواده‌ها می‌آورد.
✍️ایکاش دکتر شهریاری پس ازحدود ۲۰ سال ریاست و حدود ۲۵ سالی که به نام مردم در نهایت فقر سیستان و بلوچستان مجلس نشین است می توانست حداقل برای یک بار هم [...] از خانواده و فرزندان گرسنه ، جامانده از تحصیل و بیکار خود بگوید.
✍️ایکاش شهریاری پس از ۲۵ سال نشستن در صندلی نمایندگی مجلس می توانست حداقل برای یک بار [...] تنها به نام یک مسئول عالی رتبه میانی تا بالاترین سطح مدیریت کشور اعم از مذهبی ، کشوری ، لشگری و خصولتی را اشاره کند که از فرط نداری گرسنه خوابیده باشد.
✍️ایکاش شهریاری با یدک کشیدن ۲۵ سال سابقه نمایندگی مردم فقر زده سیستان و بلوچستان می توانست [...] فقط به نام یک نماینده ۴۲ سال گذشته استان اشاره کند که فقط یک شب مانند مردم استان سیستان و بلوچستان طعم فقر ، بی پناهی ، محرومیت و ناامنی را چشیده باشد.‌
✍️ایکاش دکتر شهریاری پس از ۲۵ سال نشستن بر صندلی مجلس می توانست فقط برای یک بار [...] پس از اشاره به خانواده‌هایی با ۵-۴ نفر تحصیلکرده ی بیکار از چند خانواده دارای ۵-۴ پسر نام ببرد که طی تمام ۴۲ سال گذشته در نهایت رفاه و دسترسی به مشاغل ممتاز مانند نمایندگی مجلس بهره مند بودند و در نزدیک به ۳۰۰۰ روز جنگ خود ، فرزندان و اقوامشان حتی به اندازه یک روز حضور نداشتند ، اما عین ۴۲ سال را به نام شهدا بر مقام نشسته و [...].
✍️شهریاری پس از ۴۲ سال حضور در مناصب مدیریت عالی کشوری و مجلس مدعی است اگر دولت کاری نکند مردم روزی به خاطر فقر ، گرسنگی و فشار محرومیت ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از مجلس و دولتمردان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دولت بیرون خواهند کرد . می گوید چرا چشم و گوشتان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بسته‌اید و توجه نمی‌کنید؟
✍️شهریاری هم حتما مانند بسیاری بنابر نص آیات قرآن به وَ مَثَلُ الَّذِينَ كَفَرُوا كَمَثَلِ الَّذِي يَنْعِقُ بِمَا لَا يَسْمَعُ إِلَّا دُعَاءً وَنِدَاءً صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَعْقِلُونَ مبتلا است و چون گذشته دیگر قادر به [...] درک حقایق نخواهد بود . لذا نمی تواند حداقل برای یک بار شرافتمندانه از نقش و مسئولیت تمام مقامات ۴۲ سال گذشته در فقر و فلاکت ایران بگوید.
✍️شهریاری مانند بسیاری از اهل بازار مکاره سیاست هنوز فقر و گرسنگی مردم را بهانه خوبی برای تیتر سازی علیه رقیب می داند . شهریاری هنوز توضیح نمی دهد چرا بعنوان رئیس کمیسیون بهداشتی و درمانی مجلس هفتم علی رغم پیگیری ما و تشکیل کمیته ویژه به ریاست دکتر پور نجاتی حاضر نشدند در دفاع از حقوق حداقلی کسب سلامت جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان به اندازه بیان یک کلمه همراهی کنند و ...] چشم بر درد جانسوز جانبازان ایران بستند؟
✍️ایکاش دکتر شهریاری با ۲۵ سال سابقه نشستن بر صندلی مجلس می توانست حداقل برای یک بار [...] فقط به نام یک مقام مسئول طی ۴۲ سال گذشته اشاره کند که نگران تحصیل ، خدمت سربازی ، اشتغال ، مسکن و ازدواج فرزندانش بوده باشد . شهریاری حتما [...] توضیحات همسر حداد را نشنید وقتی به افتخار گفت مدرسه مناسبی برای فرید جان نیافتیم پس مجتمع آموزشی غیر انتفاعی در بهترین نقطه تهران راه اندازی کردیم تا فرید جان پس از تحصیل در مدرسه خودمان ریاستش را هم عهده دار باشد . چرا شهریاری شرافت فریاد نداشت؟
✍️این نماینده استان سوخته و تفتیده سیستان و بلوچستان چرا هر گز برای یک بار [...] از مدارس قارچ صفت لاکچری متعلق به فرزندان مقامات عالی رتبه کشور نام نمی برد؟ چرا از ۵-۴ پسر سربازی نرفته و خوش نشین بی رگ بر مقامات نمی گوید؟ چرا به نام مقاماتی که فرزندانشان مفتخر به فرزند آوری در اروپا ، کانادا و آمریکا شدند اشاره نمی کند.
✍️ایکاش امثال شهریاری پس از ۴۲ سال تکیه بر مسند ریاست و میراث خواری انقلاب و دفاع مقدس می توانستند فقط برای یک بار از نگاه کثیف و آلوده دنیای سیاست فارغ [...] در مورد تفاوت امثال دبیران دائمی شورای نگهبان ، مجمع تشخیص مصلحت نظام و بسیاری دیگر که ۴۲ ساله ی ریاست شدند با بزرگانی چون مرحوم آقا سید هدایت الله پدر معظم شهیدان جهان آرا و دیگر خانواده های اهل حیات شریف ، شرافتمندانه توضیح دهند.

  تعداد بازديدها: 4037
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86775
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.