تاريخ انتشار: 03 مرداد 1399 ساعت 03:22:19
فوتی های این روزهای کرونا در کشور، ۵۰ درصد بیشتر از پیک اول آن در اسفند و فروردین است / میزان مرگ و میر در پاییز و زمستان، از تابستان هم بیشتر خواهد بود / باید از تمامی ظرفیت ها از روحانیون تا سلبریتی ها برای کاهش تماس اجتماعی استفاده کنیم / اجتماعات در ایام مذهبی باید به حداقل برسد؛ به جای اطعام، نذر ماسک کنیم

معاون کل وزیر بهداشت گفت: مقابله با کووید۱۹ از بیمارستان نیست و باید روی راه‌حل تغییر رفتار اجتماعی مردم کار کنیم. وی با اشاره به اینکه بیماری کووید ۱۹ یک مشکل جهانی است، افزود: حداقل تا یک سال آینده در سطح عمومی واکسن کرونا را در کشورمان نخواهیم داشت. تا زمان در اختیار قرار گرفتن واکسن باید راهکار ما رویکرد تغییر رفتار اجتماعی مردم باشد.

معاون کل وزیر بهداشت گفت: مقابله با کووید۱۹ از بیمارستان نیست و باید روی راه‌حل تغییر رفتار اجتماعی مردم کار کنیم.

به گزارش «انتخاب»، ایرج حریرچی ظهر دیروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان اظهار کرد: در کشور ۱۴۰ هزار تخت بیمارستانی داریم که ۹۸ هزار تخت دولتی است. ۳۰ هزار تخت جدید در طول دوره دولت تدبیر و امید داشتیم و ۴۸ هزار تخت بازسازی شد. اگر این کارها صورت نمی‌گرفت، در این ایام که شیوع کرونا را داشتیم اتفاقات عجیب و غریبی در کشور رخ می‌داد.

  تعداد بازديدها: 1255
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=86799
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.