تاريخ انتشار: 04 مهر 1399 ساعت 19:56:24
عوامفریبی و عوامزدگی

✍️واگذاری یک دستگاه خودرو داخلی و درخواست تحویل واکسن آنفلانزا به مجلس دستمایه تیترسازی شد ، تا جایی که برخی نمایندگان ناچار از اعلام برائت و حتی محکوم کردن این عمل معقول و مشروع شدند.
✍️اما یکی از نمایندگان قزوین شجاعانه و شاید خالصتر از همه و برخلاف جهت جریان عوامزده ایستاده و برای عمل به بخشی از وظایف نمایندگی در سرکشی و ارتباط با مناطق حوزه انتخابیه و امکان رفت و آمد چهارساله زمینی بین تهران و قزوین بر ضرورت تحویل خودروی شاسی بلند تاکید کرد . اظهارات صریح و صادقانه نماینده محترم که با موجی از تخریب تا[توهین] روبرو شد.
✍️شاید در فضای عوامفریبی اظهارت یکی از نمایندگان سابق با سابقه وزارت ، سه دوره نمایندگی ، ریاست مرکز پژوش های مجلس و عضویت در مجمع تشخیص که فرمودند برای انجام وظایف نمایندگی از خودرو شخصی استفاده کنید و اگر ندارید چرا نماینده شدید؟ قابل تامل باشد . فردی که مانند (تملک کننده ملک ۶۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان و جانبازان) برای خدمت به مستضعفان برای تاسیس مدرسه غیر انتفاعی ، ملکی در منطقه یک تهران را از بنیاد مستضعفان و جانبازان تملک کرده است.
✍️اما اینکه فرمودند با وسیله شخصی تردد کنید باید پرسید مگر مرحوم حضرت امام ، مقام معظم رهبری ، روسای سه قوه ، فرماندهان و امرای سپاه و ارتش ، وزرا و صدها و صدها مقام همطراز و ..... در انجام وظایف از وسیله شخصی استفاده می کنند؟ یعنی کاروان خودروهای زرهی تیم حفاظت مقامات با هزینه شخصی تدارک و حرکت می کنند؟ آیا کسی توان و جسارت محاسبه و اعلام هزینه روزانه ساز و کار حفاظت و تردد کاری و شخصی مقامات مذکور را دارد؟ آیا کل هزینه پرداختی جهت تهیه ودیعه مسکن و خودرو نمایندگان معادل هزینه یک روز طعام توزیعی چند ده هزار نفری فلان مجلس عزاداری حکومتی است؟
✍️عوامفریبی یا عوامزدگی مقامات ، مسئولین ، دستگاهها سرانجامی جز تشدید رفتار صداقت گریز ندارد . مانند زمانی که وسیله تردد بسیاری از مدیران متظاهر به ساده زیستی پیکان و وسیله زندگی و تفریح خانواده سر به فلک میساید . شاید هنوز هم بسیاری ندانند چادر مشکی کیفی از کی به پر فروش ترین چادر تبدیل شد . آیا جز مرحوم آیت الله هاشمی هیچ مقامی طی ۴۲ سال گذشته از سفر تفریحی خانواده گفته است؟ یعنی همه مقامات ۴۲ ساله گدشته و خانواده محترمشان عابد و زاهد و تفریح و رفاه گریز بوده و هستند؟
✍️عوامفریبی و عوامزدگی یعنی اینکه از مقامات عالی تا رسانه و بنده و شما روزها و روزها گرفتار مباحث پوچی چون واگذاری ۲۸۰ خودرو داخلی بدون نوبت برای انجام وظایف نمایندگی هستیم تا هرگز و هرگز نفهمیم موافقت و مخالفت با یک تبصره ناقابل در میان دهها و دهها ماده مصوب بی ارزش چه بر سر کشور و آینده مردم می آورد ، تا ندانیم یک تذکر ، ارائه طرح و جنجال آفرینی در نطق پیش از دستور یا اخلال در روند بررسی و تصویب یک قانون یا مورد خطاب قرار دادن وزرا و طرح سوال و غیره چگونه باعث سقوط ۲۵٪ ارزش بورس و جابجایی حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از دارایی مردم می شود . چگونه چند تذکر و نطق پیاپی در مورد پیش فروش دو سال پیش سکه باعث فرار سرمایه به بورس و سپس با چند سوال و تذکر به فاجعه سقوط ۲۵٪ قیمت سهام می رسند.
✍️شاید سوال درست این باشد آیا انحراف افکار عمومی از مباحث کلیدی مبتنی بر رانت سازی های دهها هزار میلیارد تومانی به سمت واگذاری یک خودرو شخصی - خدمت به نماینده مجلس یا قرار گرفتن نمایندگان و مجموعه کارکنان مجلس به دلیل ارتباط مستمر و گسترده با مراجعین و میهمانان پر تعداد کمیسیونهای مجلس در فهرست چند میلیون دریافت کننده واکسن آنفلانزا عوامفریبی نیست؟
✍️ایکاش حداقل یک رسانه بنابر شرافت شغلی به بررسی رابطه تمرکز برخی نمایندگان در فروردین و اردیبهشت امسال بر لزوم تصویب اخذ مالیات از خریداران قانونی سکه بانکی می پرداختند ، اصرار مستمری که بازار سکه و طلا را راکد و سکه را از۶. ۵ به ۳. ۸ میلیون رساند بازی ساده و سیاهی که به انتقال سریع حجم عظیمی از سرمایه به بازار جایگزین بورس انجامیده و پس از انفجار ۴۰۰٪-۳۰۰٪ بورس شاهد غارت ارزش حدود ۳۰۰-۲۰۰ هزار میلیارد تومانی دارایی سهامداران حقیقی هستیم.
✍️ایکاش حداقل اهل رسانه از عوامزدگی فاصله گرفته و در برابر عوامفریبی منجر به رانت سازی صدها هزار میلیارد تومانی متمرکز و اگاه شدا باشند. ۴مهر۹۹

  تعداد بازديدها: 3229
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87273
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.