تاريخ انتشار: 08 مهر 1399 ساعت 22:23:26
اقتدار مرجعیت غیر ایرانی

✍️رئیس و مدیر مسئول موسسه و روزنامه کیهان بالاخره پس از حدود ۳۰ سال ایراد اتهام ، هتک حرمت و .... علیه آحاد مردم تا مراجع تقلید از اندیشمندان تا عالمان دانشگاه و فرهیختگان حوزوی از فعالان سیاسی تا سیاستمداران و مدیران ارشد نظام از زندگان تا اموات تاریخ معاصر و گذشتگان دور تاریخ کشورمان اما امروز در برابر یک کلمه درشت گویی به مرجعیت ارشد عراق حضرت آیت الله العظمی سیستانی به صراحت خطا کردم را با صدای بلند فریاد کرد.
✍️اینکه مدیر مسئول روزنامه هصدا با مثلث شیطانی و به اراده یا به فرمان ابلاغی مقامات عالی ناچار شد خطا کردم را فریاد کند تا همه نه در ایران که در عراق و منطقه نیز بشنوند و اطمینان داشته باشند که حضرت آیت الله سیستانی مرجعیت دینی بیزار از سیاست بازی عراق مرجع تقلیدی نیست که هر کس به دریافت فرمانی بتواند به قدرت پول و اسلحه بر او و خانواده و کلاس درسش بتازد و مورد هتک حرمت ، ضرب و شتم و غارت قراردهد.
✍️شریعتمداری که طی سی سال گذشته به ایراد اتهام علیه آحاد مردم ایران شناخته می شود باید خطا کردم را فریاد می کرد تا مرجعیت عراق حضور و پذیرایی از مقامات سیاسی تا دینی و مردم ایران را حرام اعلام نکند . باید با صدای بلند و رسا تعظیم و تکریم می کرد تا حسرت زیارت عتبات و شرکت در راهپیمایی اربعین به دل مردم ایران نماند.
✍️آیت الله العظمی سیستانی به لطف و کرم ، یک بار جفای بی حد و اندازه ی برخی روحانیون ایرانی مبتلا به سیاست بازی در حق آیت الله العظمی خویی را به تبعیت از استادش نادیده گرفت و بار دیگر تلاش برای تخریب صلاحیت مرجعیت آیت الله سیستانی پس از رحلت آیت الله العظمی اراکی (رحمت الله علیه) توسط بخشی از روحانیت ایرانی را به هیچ گرفت اما این روزها حتی ناراستی چون شریعتمداری رئیس کیهان هم می فهمد یا به او فهمانند که مرجعیت عراق به مصالح اسلام و شیعیان عراق سخن می گوید و همانطور که در دوران صدام ، حضور اشغالگران آمریکایی و ورود نیروهای شیطانی داعش اثبات کرد ، دیکته نویس هیچ کس نبوده و نخواهد بود.
✍️ایکاش فقط یکبار هم می توانستیم شاهد باشیم که با هتاکی و اتهام سازی امثال شریعتمداری و هم کیشانش علیه آحاد مردم ایران از اندیشمندان تا مراجع تقلید و از فعالان اجتماعی تا اهل سیاست و از مدیران تا مقامات عالی مرتبه کشور و انقلاب اسلامی برخورد شده و صدای بلند خطا کردم را می شنیدیم. ۸مهر۹۹

  تعداد بازديدها: 3135
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87306
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.