تاريخ انتشار: 10 مهر 1399 ساعت 19:37:11
خدا لعنت کند...!!!

✍️نماینده گرمسار پشت تریبون مجلس مدعی شد مردم در کوچه و خیابان می گویند خدا روحانی رئیس جمهور را [...] هر چند ما که مردمیم و هنوز هم رای میدهیم می گوئیم خدا مقامات ایران را یکجا [هدایت !] کند که جز [...] و هموار کردن راه برای چپاول های ۱۲۳ میلیارد تومانی دهه هفتاد تا به فرمایش سردار یزدانی غارت های هشتاد هزار میلیارد تومانی این سال ها هنری نداشته و ندارند.
✍️اینکه سرهنگ مطهری رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در ۹۶ با ۱۳۱۳۰ رای به مجلس وارد و می تواند خود را نماینده محق مردم دانسته و رئیس جمهوریی با بیش از ۲۰ میلیون رای را هیچ بداند و مورد فحاشی قرار دهد طبیعی است که راهی جز رسیدن به ایران امروز نداشته باشیم.
✍️[...] روحانی قبل از زدن ماسک هم در بیان حقایق و واقعیات به مردم الکن شد . [...] روحانی اعتماد دوباره مردم ایران را به هیچ رساند و هنوز هم علی رغم اینهمه تحقیر و توهین و ناسزا شاید برای بودن در فرداها سکوت را لازم می داند.
✍️[...]روحانی که سرانجام تلخ درهم کوبیده شدن مرحوم آیت الله هاشمی جانشین فرمانده کل قوا به رهبری امام خمینی(س) و فرمانده عالی دفاع مقدس را دید و مردم را به تماشای فحاشی صاحبان آراء ۱۳ هزار نفری امثال سرهنگ مطهری به حائزین رای ۲۰ میلیونی دعوت کرد تا امروز حرمت رای ۲۰ میلیون حائزین رای کشورمان اینگونه با سکوت تحقیر آمیزیش شکسته شود.
✍️[...]روحانی که پس از ۵ سال حتی [جسارت] توضیح بی لکنت دلایل داخلی و ابعاد واقعی مخرب جنگ همه جانبه اقتصادی آمریکا علیه ایران را ندارد . هنوز جسارت توضیح رابطه دلایل واقعی تعطیلی و نابودی اقتصاد تولید ناشی از تحریم حداکثری آمریکا علیه ایران را ندارد هنوز یکی به نعل میزند و یکی به میخ.
✍️خدا لعنت کند [...] که حتی سرهنگ مطهری نماینده گرمسار و فرمانده سابق قرارگاه ناجای تهران بزرگ هم می تواند به بهانه روحانی علیه رزم حسینی قائم مقام سابق سردار سلیمانی که به پیشنهاد این شهید بعنوان استاندار کرمان و مشهد مشغول بکار شده بود را مورد توهین و اتهامات متعدد قرار داد.
✍️خدا لعنت کند [...] که احتمالا کاری کرده تا سران قوا ، هیات رئیسه مجلس ، فرماندهان ، گروهها و جناحها و حتی رسانه ها و فراکسیون حداقلی مجلس هم بر خلاف روز مجادله سیاه حضور احمدی نژاد در مجلس فحاشی و تحقیر روحانی توسط سرهنگ مطهری کاندید موتلفه را با سکوت همراهی کنند.
✍️خدا لعنت کند تمامی آنانی را که علی رغم مشاهده سرانجام روسای جمهور قبل همچنان عبرت نگرفته و یا برای برآورد طمع سیری ناپذیرشان برای رسیدن به این جایگاه مورد تحقیر و فحاشی ، دست و پا خواهند زد.
✍️اما خدا ... آن دسته از نمایندگان مجلس اصولگرا تراز انقلاب اسلامی را! که به موارد مورد ادعای سرهنگ مطهری فرمانده سابق قرارگاه ستاد کل نیروهای مسلح علیه رزم حسینی قائم مقام شهید سلیمانی مبنی بر تابعیت دوگانه ، دو دهه زندگی در کانادا ، تابعیت کانادایی خانواده ، سرمایه اندوزی ، عامل واردات بی رویه و نابودی تولید ماشینهای سنگین کارخانجاتی مانند هپکو و ... توجه نکردند و پس از پخش (خلاف آئین نامه مجلس) بخشی از سخنرانی ۹۵ شهید سلیمانی در حمایت از رزم حسینی برای استانداری کرمان حتی بدون یک کلمه بحث و پاسخگویی به موارد اتهامی مذکور یا تذکر و اعتراض به نقض آئین نامه با رای مثبت وزارتش را تبریک گفتند. ۱۰مهر۹۹

  تعداد بازديدها: 3474
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87324
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.