تاريخ انتشار: 14 مهر 1399 ساعت 21:08:03
ایده رهبری پشت دیوار FATF

✍️دکتر ظریف وزیر امور خارجه اظهار کرد: به پیگیری تحقق قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین افتخار می کنم . امیدوارم با پیوستن به دو کنوانسیون باقی مانده در FATF هرچه سربعتر  قرارداد ۲۵ ساله با چین و سایر طرفهایی که موظفند در چارچوب FATF با ما کار کنند گامهای بزرگتری را برداریم.
✍️جریان فکری مخالف با تصویب دو کنوانسیون پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم که از طریق مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران را در فهرست سیاه FATF قرار دادند ، طی هفته های گذشته یکپارچه با تیتر سازی هماهنگ و حتی با مقدس نمایی همکاری ایران ، چین و روسیه غرق در هیاهوی لزوم انعقاد فوری قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین هم بودند.
✍️جریان فکری که از یک سو بر لزوم پیمان مقدس ایران و چین تبلیغ می کردند و از طرفی با کشاندن مصوبه مجلس و دولت مبنی بر عضویت در معاهدات مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین منابع مالی تروریسم به مجمع تشخیص مصلحت مانع از تصویب و زمینه ساز درج نام ایران در لیست سیاه FATF شدند.
✍️حالا دکتر ظریف به درج نام ایران در لیست سیاه FATF بعنوان مهمترین مانع عملیاتی سازی عقد قرارداد راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین تاکید می کند ، یعنی مجمع تشخیص مصلحت نظام عامدا و آگاهانه مهمترین عامل مخل انعقاد قرارداد راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین شد.
✍️دکتر ظریف تاکید کرد در خصوص FATF در برابر مردم ایران سربلند هستم. استیضاح مجلس و حتی سوال قوه قضائیه را به جان خریدم. گفتم FATF باید امضا و تصویب شود. نباید منافع اقتصادی برخی که از خود تحریمی کشورمان منفعت می برند بر منافع ملت مظلوم ایران ارجحیت پیدا کند.
✍️شاید وقت پاسخگویی برخی به این سوال باشد که منفعت چه جریانی ، دستگاه و نهادی یا افرادی در خود تحریمی ایران تامین می شود؟ چرا مجمع تشخیص مصلحت نظام باید در اختیار جریان منفعت طلب و متمایل به ادامه خود تحریمی ایران که با ایجاد خلل در اجرای قانون عضویت در کنوانسیونهای مبارزه با پولشویی و منابع مالی تروریسم انعقاد به فرمایش مقام معظم رهبری قرارداد راهبردی ضد آمریکایی ۲۵ ساله ایران و چین را به ناکجا آباد کشاند باشد؟
✍️شاید سوال مهم و جدی درست این است که چرا مخالفین ایده ی رهبری و دولت در مورد عقد قرارداد راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین ، اکثریت اعضای حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام را در اختیار داشته و می توانند هر ایده و قانون معطوف به منافع ایران مانند قرارداد راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین که توسط رهبری مطرح و با تلاش مستمر رئیس جمهور ، دولت و وزیر امور خارجه به بن بست بکشاندند؟
✍️مجمع تشخیص مصلحت نظام در شرایطی با به بن بست کشانده مصوبات دولت و مجلس برای عضویت ایران در دو کنوانسیون جهانی مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم مانع از عقد قرارداد راهبردی ۲۵ ساله به فرمایش رهبری ضد آمریکایی ایران و چین شد که برخی امامان جمعه نزدیک به تفکر طالبانیسم بعنوان مهمترین اولویت ایران بر طبل ضرورت ناامن سازی جامعه برای بخشی از بانوان کشور می کوبند.
✍️امیدوارم رئیس قوه قضاییه ، دادستان کل کشور و مقامات برخی دستگاههای نظارتی و امنیتی لحظاتی بیدار و در صدد استعلام عناصر دارای منافع سرشار در خود تحریمی جمهوری اسلامی ایران از دکتر ظریف باشند. امید که ما مردم مظلوم و ستمدیده از جریانات منفعت طلب حداقل برای یکبار شاهد برخورد علنی با جریان و عناصر شناخته شده برخورد با خواست صریح رهبری و تلاش دولت در انعقاد قرارداد راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین که به فرمایش دکتر ظریف منافعشان را بر منفعت ایران ترجیح دادند باشیم. ۱۴مهر۹۹

  تعداد بازديدها: 3120
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87347
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.