تاريخ انتشار: 17 مهر 1399 ساعت 20:42:40
نجوای ملکوتی ربنا

✍️جریان قدرت طلب که هیچ نغمه آزاده و زیبا را تاب تحمل ندارد در تیتر نگاری خبرگزاری فارس با ادبیاتی سخیف نوشت: شجریان غزل خداحافظی را خواند . چنانکه خطیب نماز جمعه با ادبیاتی ناپسند به درگذشت پادشاه عربستان اشاره و مردم کشورمان را متحمل هزینه بسیار کرد.
✍️مرحوم شجریان را تنها با خلق آوای بی نظیر ربنا در ساعات ملکوتی افطار ماه مبارک رمضان شناخته و می شناسم ، استادی که در سال ۵۶ در جایگاه قاری برتر مسابقات کشوری قرار گرفت.
✍️اینکه جریانی فرهنگ ایران اسلامی را تحقیر و درگذشت افتخار هنر آواز سنتی ایران اسلامی را با ادبیات سخیف اینگونه بنویسد و خطاب کند چیز جدیدی نبوده و حتما به مرحوم شحریان ختم نخواهد شد.
✍️جریانی که هنوز نمی داند اگر هنرمندان متعلق به مردم و از جنس خالق ربنا را تخریب کنند تقدیر و عدالت خداوندی ناچارشان خواهد کرد حقیرانه و حتی به نام آستان قدس رضوی و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و در کسوت لباس علوم دینی در برابر حیرت همگان ناچار از تکریم و بزرگداشت عناصر فاسق ، مرتدی و متعفنی چون تتلو خواهند بود.
✍️حتما بسیاری مانند من بر این باورند که تهاجم فرهنگی چیزی نیست جز تلاش جریانی فکری که خالق ربنای ماه مبارک رمضان ایران اسلامی را به نفع تکریم و بزرگداشت امثال تتلو تخریب و با تمام توان سانسور کرد.
✍️امروز پس از سالها تلاش ناچار از تحمل تصویر مرحوم شجریان خالق تلاوت بی نظیر ربنا در صفحه تلویزیون بودند ، چنانکه در مورد مرحوم آیت الله هاشمی فرمانده قهرمان و مدبر هشت سال دفاع مقدس مسبوق به سابقه بود اما باید بدانتد که ایران اسلامی همواره قدردان فرزندان عزیز و عزتمندش خواهد بود چنانکه با حاج قاسم چنین کردند. ۱۷مهر۹۹

  تعداد بازديدها: 3426
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87377
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.