تاريخ انتشار: 17 مهر 1399 ساعت 21:15:36
عزم ...جزم

✍️رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس در توجیه سفر و بازدید از مراکز استانی در شرایط بحرانی و بالاتر از قرمز کرونایی با حضور در بخش کرونایی بیمارستان که حتی برای همراهان بیمار به دلیل بالاترین سطح احتمال شیوه بیماری منع شده است اظهار کردند بدلیل اهمیت نظارت میدانی اقدام و با کنایه به روحانی اظهار کردند مقامات مسئول نمی توانند با نشستن در اتاق و با دور کاری به مدیریت صحیح بپردازند.
✍️سردار قالیباف بلافاصله تاکید کرد تقدیر حضوری از کادر درمانی را مفید می داند و دولت باید به دلیل ناتوانی در کنترل کرونا پاسخگو باشد . بنابراین رئیسی و قالیباف رقبای شکست خورده انتخاباتی ۹۶ عملا پروژه آغاز افزایش انتظارات اجتماعی و عمومی از دولت در شرایط بحران کرونایی و در میانه شدیدترین جنگ اقتصادی علیه کشورمان را کلید زدند ، بی آنکه مانند ۹۷ و ۹۸ به عاقبت ترغیب و تحریک مردم برای اعتراض خیابانی علیه دولت که بلافاصله به آشوب علیه حاکمیت می انجامد بیندیشند.
✍️رئیس جمهور طی جلسه دیروز دولت نسبت به تخلف از پروتکل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا هشدار و عمل مذکور را در مغایرت آشکار با عقلانیت مشروع و فرمان صریح و سیره مقام معظم رهبری عنوان کرد.
روحانی تاکید کرد هنوز با فضای انتخاباتی فاصله داشته و انتقاد تخریبی را لااقل تا کنترل کرونا به تاخیر بیاندازید . روحانی گفت بجای انتقاد و تخریب دولت فقط یک راهکار برای رفع مشکل روابط بانکی ایران و جهان و رفع مشکل انتقال دارایی کشور ارائه کنید.
✍️تلویزیون هم که این روزها با انتصاب حمید شاه آبادی فرزند نماینده سابق ولی فقیه در سپاه عملا در پایان راه پروژه مدیریت تام نظامی قرار گرفته در ادامه روند گذشته انتقادات تند رئیسی و قالیباف علیه روحانی را بطور مستمر زیر نویس و پاسخ و توضیحات نه چندان صریح روحانی الکن را چون گذشته بلاک کرد تا شاید پس از شکست پروژه بعثت احمدی نژاد به صدر نشینی یکدست منجیان جامانده اقبال شود.
✍️اما تلویزیون در تبلیغ علیه رئیس جمهور و دولت ، نیم نگاهی به مهار منجیان هم دارد تا از تکرار تجربه ترکتازی مدل احمدی نژاد  پیشگیری کنند.
لذا تلویزیون ضمن تخریب مستمر دولت متناوبا به موضوعات و پرونده های قضایی و فساد مرتبط با سردار قالیباف و رئیسی هم نیم نگاهی دارد تا به یاد داشته باشند دیگر اجازه عنان گسیختگی نخواهند داد.
✍️تلویزیون پس از ماهها و همزمان با پوشش تهاجم تخریبی رئیسی - قالیباف علیه روحانی اما به موازات هر از گاه به پرونده طبری معاون دفتر رئیس قوه قضاییه و سردار شریفی قائم مقام قالیباف اشاره می کند.
برنامه تهران ۲۰ شبکه ۵ دیروز برگی از چپاول حداقل حدود ۳۰۰۰ ملک از املاک نجومی دوران قالیباف به ارزش حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان را ورق زد تا سردار قالیباف هم صدها پرونده ابر نجومی قابل بازگشایی دوران ریاست شهرداری تهران را به یاد داشته باشد.
✍️رئیسی نیز باید به یاد داشته باشد مقامات بالادستی امثال مرتضوی ، طبری ، قاسم زاده ، منصوری و بسیار بسیار دیگر هر لحظه ممکن است با اعتراف ، اقرار و تک نویسی در هر موضوع و پرونده مفتوح یا قابل تشکیل برای حدود ۴۰ سال ریاست در قوه قضاییه قابل پیگیری و عملیاتی گردد.
✍️اما اظهار نظر سردار قالیباف در خصوص کوتاهی و بی کفایتی دولت در مدیریت ویروس کرونا که جهان را به استیصال گشانده است نیز مانند مواضع منافقانه در دفاع مقدس جالب توجه بود آنجا که همه قهرمان جنگ پیروزند جز مرحوم هاشمی فرمانده جنگ و جانشین امام که همزمان مسئول شکست جنگ معرفی می شود.
✍️سردار قالیباف همزمان با اینکه همه دست اندکاران مقابله با کرونا را پیروز ، افتخار آفرین ،  تلاشگر و .... اعلام کرد ، رئیس جمهور یعنی رئیس ستاد مقابله و جنگ با کرونا را عامل شکست مقابله هم اعلام کرد تا باور کنیم بر اظهارات دوگانه پایانی نیست.
✍️اما اربعین که چند سالی است به آئین برپایی راهپیمایی معرفی و هر کس نرسد یا نخواهد به غلط جامانده می خوانند برنامه تلویزیون آئین زده صبح امروز ایرانیان شیعه را در برابر عظمت مجاهدت مردم عراق در اهتمام به راهپیمایی اربعین تحقیر و پشت بام نشینی زیارت اربعین امسال را جایگزین و مفری برای نجات و میزان معرفت شناسی معرفی کرد.
تلویزیون بدون اینکه بفهمد عراق در راهپیمایی اربعین در حال استغاثه است ، استغاثه بخشی از مردمی که در زخم خوردن و شهادت هفت امام شیعه و به اسارت رفتن خاندان پیامبر (ص) حضور ، همراهی یا سکوت داشتند اما ایرانیان محب و مشتاق ائمه اطهار علیه السلام که علی ابن موسی الرضا و معصومه خواهر بزرگوارشان را صاحب جان و مال خود می دانند اربعین را در راستای تحقق رسالت حماسه عاشورا می شناسند.

  تعداد بازديدها: 3295
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87380
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.