تاريخ انتشار: 05 آبان 1399 ساعت 21:19:57
اسلام ابوبکربغدادی و سلیمانی

✍️پخش تصاویری جدید از زن فرانسوی که در اعتراض به سربریدن معلم فرانسوی توهین کننده به پیامبر(ص) قرآن را مورد اهانت قرار می دهد در وهله اول بسیار تکان دهنده و باید مانند فتوای ارتداد و مرگ سلمان رشدی در سال ۶۸ به خشم یکپارجه جهان اسلام منجر گردد.
✍️اینکه جریانات فکری شیطانی و صهیون همواره در صدد تعدی و تخریب مقدسات توحیدی اعم از یهود ، مسیحیت یا اسلام هستند بحث جدیدی نیست ، اما اصرار به نمایش اقداماتی از این دست حتما موضوعی قابل تامل و بررسی است که حداقل باید در سطح ملی توسط یکی از صدها مرکز به نام مطالعاتی لااقل یکبار مورد مطالعه قرار می گرفت که نشده است.
✍️هنوز نشنیده و ندیده ام مسلمانی یا هموطنی به امثال رشدی تا کشیش آمریکایی یا مسئولین مجله شارلی ابدو و معلم فرانسوی مراجعه و از چرایی اصرار به نمایش رفتار توهین آمیز نسبت به دین ، پیامبر و کتاب خدا بپرسند؟
✍️مسجد ضرار را به یاد داریم که به فرمان خدا و دست رسول مکرم اسلام (ص) ویران شد و مالک اشتر سپهسالار لشکر امام علی علیه السلام بود که لشکریان را در میانه جنگ بر سحر شعارها و آیات قرآن بر نیزه مکر معاویه و عمروعاص هشدار می داد یا لشکریان جهل خوارج بودند که شقاوت علیه مسلمانان و علی الخصوص شیعیان امام علی علیه السلام را به آیات قرآن توجیه و واجب می دانستند ، چنانکه امروز طالبان ، القاعده ، داعش و صدها گروه دیگر رسالتی مهمتر از این نمی شناسند.
✍️بخش اعظمی از شیعیان و ارادتمندان قلبی اهل بیت رسول مکرم اسلام (ص) که عدم همراهی با امام حسن مجتبی و سیدالشهدا علیهاالسلام را عمل به نص آیات قرآن در پرهیز از آتش افروزی و در جنگ مسلمان با مسلمان می دانستند . سپس به حکم حاکم شرع مسلمان! حکم به قتل امام را واجب شمردند.
✍️صحنه های اعلام پیروزی شکوهمند سپاه ایرانی اسلامی بر نیروهای وحشی و خونخوار داعش هم با پایین کشیدن و دور انداختن یا به آتش کشیدن پرچم منقش به لااله الاالله و محمد رسول الله انجام شد جریان سیاه با پرچم لااله الاالله و محمد رسول الله که به باور مشترک ایران و همه کشورها باید بعنوان مظهر شقاوت نابود می شد.
✍️شاید سوال مناسبی است که باید افرادی مانند معلم فرانسوی در مورد مصداق مرتبط با خدا ، پیامبر و قرآن مورد توهین توضیح دهند.
خدای ما را منکرند یا با خدای وهابی در عربستان سازگاری ندارند؟
شاید قرآن مسلمانان داعشی را که ما هم واجب القتلشان می دانیم شایسته ی توهین و نابودی می بینند؟
شاید سوال درست این است که آیا با وجود امثال ما ، اردوغان بندباز و بن سلمان سلاخ یا طالبان و داعش شقی و .... اصولا آشنایی با چهره بی پیرایه پیامبر رحمه للعالمین و علی ابن ابیطالب  یا قرآن حکیم ممکن است؟
✍️چرا به آتش کشیدن پرچم لااله الا الله و محمد رسول الله در تهران ارتداد و مستحق اعدام ، اما همین عمل توسط سردار سلیمانی در مقابله با داعش لایق مدال ذوالفقار است؟ اگر توهین معلم فرانسوی متوجه خدا و قرآن داعش باشد تکلیف چیست؟ چه کسی صالح به تشخیص و تمیز لااله الاالله پرچم ما از پرچم وهابی در عربستان و پرچم داعش است؟
✍️آیا الله اکبر دست نوشته صدام بر پرچم عراق در زمان اعلام تهاجم آمریکا با الله اکبر پرچم جمهوری اسلامی ایران که برآمده از انقلاب اسلامی است معنای واحدی داشتند و دفاع از آنها برای مسلمان ایرانی علی السویه بود؟
✍️ایکاش امثال آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه و امام جمعه قم می توانستند بجای تلاش در استناد به آیات و روایات برای اثبات بی کفایتی ذاتی مردم در انتخاب حکام و اثبات جبر تکوینی پذیرش حکومتی که امام بر مردم دارد یا توهین به رئیس جمهور که از سوی ولی فقیه زمان محکوم و حرام قطعی اعلام شد لحظاتی هم به نقاط اشتراک و افتراق خدا ، پیامبر و قرآن خود با آنچه ابوبکر البغدادی ، بن سلمان وهابی تا اردوغان می اندیشیدند. شاید اگر به اندازه توهین به رئیس جمهور وقت می گذاشتند می توانستند از امثال معلم فرانسوی سربریده شده در مورد خدایی که با عصبانیت و به قیمت جان انکارش می کنند بپرسند. ۵آبان۹۹

  تعداد بازديدها: 3165
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87524
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.