تاريخ انتشار: 08 آبان 1399 ساعت 22:08:21
خواب زدگی

✍️سرلشگر محسن رضایی فرمانده کل سابق سپاه پس از دیدار با برخی مراجع تقلید در قم اظهار کرد: رئیس جمهور از سران کشور های اسلامی بخواهد در اقدامی مشترک سفرای فرانسه را اخراج کنند.
✍️رضایی سپس تاکید کرد: آثار فروپاشی آمریکا نمایان و ایران باید آماده جایگزینی آمریکا در جهان باشد ، گفتنی است رضایی در مقطع زمانی حمله آمریکا به عراق در برنامه تلویزیونی پیروزی صدام و شکست مفتضحانه آمریکا را قطعی اعلام کرده بود.
✍️دبیر دائمی مجمع تشخیص مصلحت نظام علی الظاهر هنوز در توهم پیروزی صدام بر نیروی نظامی آمریکا است هنوز متوجه موفقیت بسیار ساده و بی نظیر ترامپ در ایجاد رابطه سیاسی رسمی بین برخی کشورهای عربی اسلامی با اسرائیل نیست ، علی الظاهر هنوز معنای اعلام همکاری کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس و اسرائیل برای مقابله با تهدید ایران را درک نکرده است.
✍️رضایی هم می داند که سیره رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم ، اعزام سفیر ، ارائه توضیح و دعوت به اسلام بود . منشی که بارها در برابر لشکر کشی مسلمانان برای فتح سرزمین ها در زمان خلیفه دوم مورد تذکر و هشدار امام علی علیه السلام نیز قرار داشت ح. ال باید دید سرلشگر رضایی از چگونه جایگزینی ایران به جای استکبار جهانی می گوید.
✍️رضایی به خوبی می داند علی رغم تاکید رسمی و چند باره اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت شرعی و عقلی تبعیت از مصوبات ستاد ملی کرونا و لزوم احترام به شخص رئیس جمهور شاهدیم که چگونه مجلس انقلابی ، قوه قضاییه ، سازماندهندگان نشست همصدایی با آمریکا در قم و تجمع بزرگ بیعت در استادیوم مشهد ، مجمع تشخیص مصلحت نظام و بسیاری دیگر تا تیتر مطبوعات امروز برای تخریب دولت از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.
✍️رضایی هم می داند رئیس جمهور در جلسه دیروز دولت بود که از مجلس خواست اگر قصد کمک دارد لااقل تکلیف ۶۷ لایحه ارسالی دولت به مجلس را روشن کنند.
✍️دبیر مجمع تشخیص مصلحت به خوبی می داند که اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام ... چرا و چطور وارد چرخه ی قانون گذاری کشور شدند . چرا مصوبه ی دولت و مجلس در مورد لوایح دوگانه عضویت ایران در کنوانسیون های مبارزه با پولشویی و تامین منابع مالی تروریسم را به گرو گرفتند تا ایران را عملا وارد لیست سیاه پولشویی جهانی کنند ، تا ایران از مبادله محدود مالی با چند کشور انگشت شمار مانند روسیه و چین هم محروم گردد.
✍️محسن رضایی به رئیس جمهوری که در کشورش هم مورد اعتناء نیست توصیه می کند رهبران کشورهای اسلامی را به اخراج سفیر فرانسه فرا بخواند بی آنکه درک کند بسیاری از کشورهای مذکور با فرانسه پیمان مودت و همکاری بلند مدت دارند ، ضمن اینکه رهبران کشورها غالبا مایل به گفتگو با همتایان خود در سایر کشورها هستند.
✍️اگر سرلشکر رضایی بجای اهتمام به تحصیل مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری غیر حضوری اقتصاد بر حجم عظیم امکانات برون مرزی در اختیار سپاه اتکا و با طرحی معقول از حکم اعدام سلمان رشدی مرتد حمایت کرده بود شاید امروز تکرار هتاکی را شاهد نبودیم.
✍️ایکاش رضایی بجای توصیه به دیگران حداقل پس از اعلام رسمی ورود ایران به لیست سیاه پولشویی و تامین منابع مالی تروریسم به توضیح دلایل اصرار رئیس ، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به عدم عضویت ایران در کنوانسیون هایی با عضویت تمام کشورهای جهان بجز کره شمالی و قرار گرفتن در لیست سیاه fatf می پرداخت.
✍️دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام باید توضیح دهد علی رغم دغدغه و اصرار مقام معظم رهبری در بیان حمایت از دولت و رئیس جمهور چرا رئیس ، دبیر و اعضای مجمع تشخیص بعنوان منصوبین رهبری در حمایت از رهبری و برخورد با جریان فحاش و هتاک همچنان سکوت کرده و فقط نظاره گرند. ۸آبان۹۹

  تعداد بازديدها: 3255
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87550
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.