تاريخ انتشار: 19 آبان 1399 ساعت 20:47:01
شاهکار جدید آموزش و پرورش بعد از دستکاری جلد کتاب / وزیر آموزش: متاسف شدم؛ هرچند در دوره مسوولیت من نبوده

روز گذشته تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان دهنده تغییراتی در کتاب فارسی پایه هفتم است، در این تصاویر نشان داده شده که در بخشی از متن داستان قلب کوچکم را به چه کسی هدیه بدهم؟ اثر "نادر ابراهیمی " عبارت «به خاطر اسلام» به متن داستان اضافه شده است موجب نارضایتی برخی از کاربران و نویسندگان در فضای مجازی شد. محسن حاجی میرزایی امروز دوشنبه با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: از تغییر متن نویسنده فاخر کشورمان در کتاب فارسی پایه هفتم متاسف شدم.(هرچند در دوره مسوولیت من نبوده است.)

وزیر آموزش و پرورش گفت: از همکاران سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خواستم تغییرات ۲ سال اخیر کتاب های درسی را بازبینی و اصلاحات لازم را در چاپ جدید اعمال کنند.

محسن حاجی میرزایی امروز دوشنبه با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: از تغییر متن نویسنده فاخر کشورمان در کتاب فارسی پایه هفتم متاسف شدم.(هرچند در دوره مسوولیت من نبوده است.)

وی در ادامه آورده است: در همان ماه های اول مسوولیت، فرآیند دقیق، منسجم و حرفه ای را برای بررسی و اصلاح تغییرات تدوین و ابلاغ کردم تا مطمئن شویم که در آینده شاهد چنین مواردی نخواهیم بود.

به گزارش ایرنا، روز گذشته تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان دهنده تغییراتی در کتاب فارسی پایه هفتم است، در این تصاویر نشان داده شده که در بخشی از متن داستان قلب کوچکم را به چه کسی هدیه بدهم؟ اثر "نادر ابراهیمی " عبارت «به خاطر اسلام» به متن داستان اضافه شده است موجب نارضایتی برخی از کاربران و نویسندگان در فضای مجازی شد.

افزودن کلمات و تغییر در متن بدون اعلان آن ، خارج از عرف نشر و بازنشر مطالب نویسندگان است.

  تعداد بازديدها: 1024
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=87659
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.