تاريخ انتشار: 23 آذر 1399 ساعت 23:17:21
راز بقاء مدیران مومیایی

✍️سردار عزت الله ضرغامی با سابقه ۲۲ سال معاونت و ریاست بر صدا و سیما نوشته: راز بقاء در نظام مدیریتی کشورمان در سکوت و همراهی است ، راز رشد در تئوریزه کردن منویات اصحاب قدرت و راز حذف افراد شرافتمند در مشاوره صادقانه و کارشناسانه است . توضیح اینکه امثال ضرغامی طی ۴۲ سال برای ماندن در پست مدیریتی چگونه زیستی را تجربه کردند حتما جالب است اما فقط یک روی سکه ریاستی است که ضرغامی می شناسد سکه ای که روی دیگرش پایبندی به سلسله مراتب چاکری و جان نثاری است.
✍️چه روایت زیبایی است در وصف حال زار و نزار مدیران وقتی می شنیدیم مفلوک درباری پس از خروج از محضر رضا شاه با ذوقی زایدالوصف و هیجانی بی اندازه خطاب به منتظران شرف حضور اظهار می کرد: اعلی‌حضرت همایونی با دو لب مبارک به من فرمودند ای پدر سوخته .... و امروز بلا تشبیه سردار ضرغامی پس از ۴۲ سال حضور مستمر در مناصب کلیدی و عضو بالفعل چند شورای عالی ممتاز تحت عنوان راز بقاء مدیریتش روایتی مشابه دارد.
✍️سعیدی از امامان جمعه قم در خطبه این هفته با نقل روایتی مکه را حرم خداوند ، مدینه را حرم پیامبر اکرم(ص) کوفه را حرم امیرمؤمنان(ع) و قم را حرم اهل بیت(ع) نامیدند . سعیدی سپس نتیجه گرفت هجرت حضرت معصومه(س) به قم به دلیل سابقه پیروی اهالی قم از اهل بیت(ع) بود و افاضه نمود اگر قمی ها نبودند دین ضایع می شد.
✍️اینکه سعیدی انگیزه حرکت حضرت معصومه (س) به سمت علی ابن موسی الرضا علیه السلام در خراسان و بیماری و وفات حضرت در مسیر سفر و به شهر قم را نمی دانند یا اینکه ندانند کوفه محل خیانت و جنایت علیه امام علی علیه السلام و سرور جوانان اهل بهشت است > اینکه ندانند مشهدالرضا را منبع نوری لایزال و بخشی از بهشت می دانیم ایرادی ندارد اما اینکه نمی دانند ائمه اطهار علیهم السلام بدون استثنا در مدینه بوده و پروانه وار بر گرد حرم نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه طواف عشق داشتند و ترک مدینه جز به جبر تیغ حکام ظالم ممکن نبود و امام رضا علیه السلام در زمان خروج از مدینه در کنار قبر پیامبر چه غوغا به پا کردند حتی برای سعیدی از امامان جمعه شهر حوزه علمیه هم مایه تاسف است.
✍️اما سعیدی باید توضیح دهد منظور از قم چیست؟ حوزه علمیه ای است که خون به دل علمای بزرگی چون امام ، علامه طباطبایی ، مطهری ، بهشتی و بسیاری دیگر از علمای راستین کرد و امروز نیز بی شباهت به صحنه جنگ با هر اعتقاد و باوری جز خود نیست یا شهری که به فرمایش مراجع عظام مکارم شیرازی ، سبحانی ، نوری همدانی و ... ناهنجاریهای رفتاریش تا پشت درهای حرم مطهر رسیده و آرامش و امنیت اجتماعی از مومنان و زائرین مشتاق را روبوده است؟
✍️اینکه امثال سعیدی تصور کنند شهر فی ذاته حتی بسیار قبل از ولادت حضرت معصومه (س) از تقدّس برخوردار و حتما قادر به تطهیر ، تزکیه ، تاَدیب و تعلیم مجاورین و زائرین است ، حتما دور از ساحت باور عالمان دینی است که می دانند دشمنان رسول و دین خدا همه مجاورین مسجدالحرام بودند و غاصبان ولایت هم ساکنین مدینه النبی و مجاورین قبر رسول مکرم اسلام و همه اشقیای کربلا در کوفه قد کشیده بودند.
✍️حتماحجت الاسلام سعیدی می داند کعبه که خانه خدا است به کرات نه در خدمت یکتا پرستی که محل نگهداری و پرستش خدایان سنگی و چوبی بود و امروز نیز تحت مدیریت پرده داران و امامان جمعه و جماعتی است که بالاترین ساحت عبات مقبوله در پیشگاه خدا را اعلام و ابراز دشمنی با اهل بیت رسول مکرم اسلام (ص) و پیروانشان می شناسند.
✍️شاید سوال درستی است اگر بپرسیم آیا ترغیب و تشویق به مقدس سازی در هر شکل و با هر ماهیتی راهی جز ابراز ارادت و بندگی به غیر خدا خواهد داشت؟ آیا تقدیس هر آنچه جز ذات حضرت باریتعالی به روایت سعیدی حتی به مقدس سازی شهر و دیار نمی رساند و به روایت ضرغامی به جایی جز سکوت ، همراهی و تئوریزه سازی منویات قدرت خواهد رسید که شرح مدیریت امثال ضرغامی به روایت بهبودی پیشکار رضا شاه است که فرمود علی حضرت با دو لب مبارک فرمودند ای پدر سوخته ... و این را می توان راز بقاء مدیران مومیایی همه ادوار دانست. ۲۳آذر۹۹

  تعداد بازديدها: 3206
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88004
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.