تاريخ انتشار: 24 آذر 1399 ساعت 23:38:26
قصه ی پسا ترامپ

✍️شاید امروز هیچ کس از اعدام. محکومی که در ۵۷ به عشق امام نام روح الله را بر او برگزیدند جز حجت الاسلام محمد علی زم ، همسر ، عروس و نوه هایش از عمق وجود داغدار و دلسوخته نباشد. روح الله که زاده و پرورش یافته روحانی انقلابی و مادری مومنه بود روح الله در محله فلاح که با تقدیم بیش از ۴۳۰۰ شهید ستاره بی بدیل دفاع مقدس در کشور است قد کشید.
اینکه حجت الاسلام زم سال های بسیار طولانی مسئول حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در صدد ترویج تربیت و فرهنگ دینی در تمامی زوایای فرهنگی کشور بود ‌، به روح اللهی رسید که از ۸۸ ادامه راه را در مقابله با جمهوری اسلامی باور کرد.
✍️اما امروز یکایک ایرانیان بی آنکه بدانند روح الله و رئیس دادگاهش کیست به شدت از این اعدام بی هنگام در تمامی زوایای زندگی تا اندازه سفره خانواده متاثر و باید بی آنکه بخواهند و بدانند متحمل هزینه های غیر قابل برآورد چنین تصمیم و اقدام قابل تاخیری باشند.
✍️اروپا در اعتراض به اعدام روح الله فرزند حجت الاسلام زم که مغایر با اصول حقوق بشر می نامند ، حضور در کنفرانس اقتصادی امروز تهران را لغو کرد ، کنفرانسی با حضور همه اروپا در تهران که بتوانند پس از شکست شیطانی به نام ترامپ برای چگونگی احیای فوری مبادلات اقتصادی با ایران در چارچوب برجام اقدام کنند.
✍️شاید سوال درست این باشد که دلایل تعجیل در اعدام فوری روح الله چیست؟ تاخیر در اجرای حکم روح الله چه مشکلی برای دستگاه قضایی و کشور داشت؟ چرا برای اعدام فوری روح الله چنین بی صبر و مصر بودند؟
✍️مدیریت اجرای حکم شتابزده روح الله ، امروز کشور را از مواهب نشست اقتصادی اروپا در تهران محروم کرد ، تا همچنان از ادامه آثار جنگ اقتصادی یکجانبه آمریکا علیه ایران اطمینان داشته باشیم.
قوه قضاییه و... با تعجیل در اجرای حکم اعدام روح الله فرزند حجت الاسلام زم قطعا در صدد ایجاد مشکل برای مردم و ایران نبودند اما یک تصمیم حتی اگر سهوا انجام شده باشد حامل خسارات جبران ناپذیر برای مردم ایران خواهد بود.
✍️روح الله مکرر در برابر دوربین تلویزیون قرار گرفته و علیه خود اعتراف و حتی خود را مستحق دریافت قطعی حکم اعدام اعلام کرد هر چند حجت الاسلام زم رئیس سابق حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی دیروز مدعی عهد شکنی مسئولین پرونده شده و اعدام فرزندش را برخلاف وعده و غیر قابل قبول اعلام نمود.
✍️کنفرانس اقتصادی اروپا در تهران که به معنای هماهنگی و اعلام اراده جمعی در برقراری عملی روابط اقتصادی اروپا بعنوان پیشگام سایر کشورها با تهران در برجام است ، فعلا با اصرار و تعجیل در اجرای حکم اعدام روح الله به محاق رفت.
اینکه چرا در آستانه خاتمه کار شیطانی به نام ترامپ و ورود تیمی که بازگشت به برجام و عمل به تعهدات را بارها اعلام کردند و نشست اقصادی - سیاسی اروپا در تهران باید شاهد چنین عملی باشیم شاید روزی کسی با انتشار اسناد و مدارکی پاسخگو بوده و توضح دهد که حتما چاره حال زار نزار امروزمان نخواهد بود.
✍️وقتی جنگنده های روسیه در آسمان سوریه توسط ترکیه هدف قرار گرفته و حتی خلبانان را به شکلی فجیع کشتند همه مقامات و کارشناسان جهان منتظر عملیات انتقامی غیر قابل تصور از سوی پوتین علیه ترکیه بودند ، اما پوتین تنبیه ترکیه را با نمایش ساده انتظار تحقیر آمیز اردوغان پشت درِ بسته کرملین کافی دانسته موضوع را خاتمه یافته تلقی کرد.
*شاید سوال درستی است اگر بپرسیم چرا ما در موارد مشابه قادر به اتخاذ تصمیماتی به موقع و مناسبی از این دست نیستیم؟
*چرا در برابر هر مسئله ریز و درشت حتی در حد قرائت یک بیت شعر بی موقع بر طبل جنگ می کوبیم؟
*چرا برخی مقامات سیاسی و نظامی کشورمان علی رغم تجربه جنگ هشت ساله ایران - عراق و حضور در جنگ داخلی و داعشی هفت ساله سوریه توجه درستی از ابعاد و خسارات وقوع جنگی دیگر ندارند و بسیار ساده از جنگ می گویند؟ ۲۴آذر۹۹

  تعداد بازديدها: 3284
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88015
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.