تاريخ انتشار: 19 دي 1399 ساعت 19:10:38
شهدای غواص و خان طومان

✍️یادداشتی را در خصوص پایان شیطانی به نام ترامپ آماده می کردم که با دریافت تصاویری تکان دهنده از نحوه شهادت تعدادی از شیر فرزندان ایران اسلامی که در خان طومان سوریه در اسارت حیوانات داعش گرفتار بودند چشمانم را اشکبار و قلم را به خاطره ی غواصان دست بسته شهید عملیاتهای کربلای چهار و پنج نزدیک کرد.
✍️علیرضا جوان نو رسیده ۲۳ ساله فرزند پسر بزرگ دوست دیرینم حاج حسن بیات بود . علیرضا هم شرف حضور در جمع شیر فرزندان شهید ایران اسلامی در خان طومان را داشت . برادر عزیزم قربان پس از بازگشت از عملیات کربلای چهار ۱۳۶۵ مجددا به منطقه عملیاتی بازگشته و در شلمچه کربلای ۵ به شهادت رسید.
✍️علیرضا  شش سال پس از شهادت برادرم قربان به دنیا آمده بود و مانند جوانان این سال ها هیچ خاطره و تصویر درستی از رشادت نوجوانان و جوانان کشورمان  در دفاع مقدس نداشت ، اما قسمت چنین بود که در بیست و سومین بهار زندگی و روزهای مصادف با بزرگداشت یاد و حماسه شهدای معظم عملیاتهای کربلای چهار و پنج ، او نیز در جمع همرزمان بی مانتدش به دست اشقی الاشقیا و در جبهه دفاع از حرمین شریف و مقابله با حیوانات تکفیری که به امید نابودی و قتل عام ایران اسلامی عزم جزم کرده بودند به شهادت برسد.
✍️شهدای خان طومان در سوریه قطعا نزدیک ترین صحنه به تصویر شهادت شیر مردان غواص دفاع مقدس بودند که با دستان بسته و در غربتی عجیب به شهادت رسیده و پس سه دهه با استقبال عالی مردم به کشور بازگشتند.
✍️شاید در سرنوشت ما ایرانیان محب ائمه اطهار (ع) است که در مقاطع مختلف زمانی به شهادت جمعی از دلیر جوانان سلحشور کشورمان مانوس تا فراموش نکنیم که جملگی ریشه در سیره علی ابی طالب و فرزندانش داریم ، تا یکایک ما با تاسی بر مرام عباس ابن علی سلام الله علیه به جوانمردی در دفاع از دین و میهن و نوامیس ، جوانمردانه و بی هیچ تزلزلی ایستاده باشیم.
✍️تصاویر به شهادت رساندن شیر جوانان ایران اسلامی به دست حیوانات تکفیری در خان طومان  شاهدی گویا از عمق کینه و عداوت بی حد جریان تکفیری با محبان راستین رسول مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) است بروز قساوتی حیرت انگیز که حتما نمونه اش را  در زنده به گور کردن شهدای غواص دست بسته شنیده و به خاطر داریم . کینه و عداوت بی انتها که اگر قادر به نزدیکی و عبور از مرزهای ایران اسلامی بود نمی دانم و قطعا هیچ کس قادر به تصورش نیست که به چه جنایات بی سابقه ی تاریخی علیه ایران اسلامی می انجامید.
✍️البته باور دارم نیروهای مسلح ایران اسلامی قطعا می توانستند با اقتداری کم نظیر از نفوذ ناپذیری مرزهای کشورمان حفاظت کنند ، چنانکه چنین کردند ، اما حضور شیر فرزندان ایران به فرماندهی حاج قاسم و یکایک فرماندهان میدان نبرد سوریه و عراق تا لبنان و یمن موفق گردیدند تا توان و رمق دشمن را بسیار دورتر از خاک کشورمان به هیچ برسانند.
✍️شاید همزمانی شهادت حاج قاسم با سالروز شهدای معظم عملیات های کربلای چهار و پنج در زمستان ۳۴ سال پیش شلمچه ی ۱۳۶۵ و سالروز ایام شهادت شیر جوانان کشورمان در خان طومان سوریه هم اشاره به رسم عاشقی دوستان یکرنگی از دیروز تا امروز باشد.
✍️حاج قاسم پس از شکست داعش و در فراق دوستان همرزم ، بسیار بی تاب بود و با شهادت مشق عشق و خدمتگذاری به مردم را تمام کرد ، همانطور که شهید عباس بابائی پس از شجاعت های بی نظیر در جنگ هشت ساله  تاب ماندن نداشت و در طوافی خونین در رویای کعبه به خون خضاب عشق بست.
✍️شهدای معظم دفاع مقدس تا شهدای غیرتمند مدافع حرم و مقابله با حیوانات تکفیری با فاصله زمانی سه دهه حتما از مهمترین میراث های ماندگار و افتخار آمیز نسل های آینده ایران اسلامی خواهند بود.
جوانان بی ادعا و شجاعی که با سه دهه فاصله زمانی جوانمردی و رشادتی بی نظیر را تجربه کردند.
جوانانی که جز به حفظ حریم خاندان عترت علیهم السلام و مردم نجیب ایران اسلامی و سایر بندگان خداوند منان نمی اندیشیدند.
شیر فرزندان ایران اسلامی که قطعا در مقابله با حیوانات تکفیری تاریخ را شرمنده سادگی و بزرگی خود کردند و میراثی از شرافت و افتخار را برای جوانان نسل های بعد به امانت گذاشتند.
روحشان شاد و راه عزتمندانه و شریفشان پُر رَهرو باد ۱۹دی۹۹

  تعداد بازديدها: 3406
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88305
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.