تاريخ انتشار: 24 دي 1399 ساعت 22:36:44
ساختار دروغ پردازی

✍️شاید سوال مناسبی است اگر بپرسیم چرا پس از حدود ۲۷ سال حضور مشارکتی کوبا تحت عنوان انتقال دانش فنی و تکنولوژی کشف تا تولید واکسن هنوز راسا قادر به چنین عملی نیستیم؟
✍️بپذیریم که موارد ادعایی امثال ولایتی و مرندی و همزمان نامه تحت عنوان ۲۵۰۰ پزشک خطاب به رئیس جمهور در مورد آثار و عوارض احتمالی و غیر قابل پیش بینی واکسن نوپدید خارجی آمریکایی ، انگلیسی و فرانسوی روی ویروس جهش پذیر با ماهیت متغییر صحیح باشد ، حتی بپذیریم که فرضیه توطئه واکسیناسیون ، آلوده سازی مردم ایران ، نصب سلول های اطلاعاتی و حتی تزریق GPS های سلولی در بدن ایرانیان مشابه آنچه در فیلم جیسون بورن که اخیرا در تلویزیون باز پخش داشت هم صحیح باشند ، اما چرا همین موارد را در مورد واکسن چینی ، روسی و کوبایی و حتی وطنی مشارکتی هشدار نمی دهند؟
✍️سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس تیم مذاکره کننده سوم که بدون اخذ هیچ نتیجه قابل ارائه و کسب هفت قطعنامه تحریمی شورای امنیت سازمان ملل کارش را تمام کرد با آغاز کار دولت و تیم مذاکره کننده چهارم به یکی از مخالفین جدی روند مذاکره و توافق برجام شناخته و به شدت بر حفظ تمام تحریم ها در برجام اصرار داشت دیروز و در مصاحبه با سایت دفتر رهبری به روشنی توضیح داد که ترامپ با خروج از برجام ضمن بازگرداندن ۸۰۲ تحریم لغو شده با برجام ۷۲۶ مورد تحریم جدید را هم اعمال کرد.
✍️اینکه مخالفین برجام چرا طی دوران مذاکره تیم چهارم به ریاست وزیر خارجه و پس از برجام بصورت غیر واقع مدعی عدم لغو تحریم ها با برجام بودند بماند اینکه چرا مخالفین طی چهار سال بی هیچ هراسی با مثلث ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان در تخریب برجام همصدا و همراه شدند هم بماند ، اما اینکه گروه داخلی از تیم نتانیاهو و بن سلمان فاصله گرفته و بر خلاف تیم مذکور به شدت از بازگشت آمریکای بایدن به برجام و آغاز مذاکرات جدید فی مابین ایران و آمریکا استقبال می کنند حتما قابل تامل است.
✍️اینکه احمدی نژاد چهره منتخب و محبوب اصولگرایی هفت قطعنامه تحریمی شورای امنیت در دوره مذاکره تیم جلیلی را کاغذ پاره می خواند بماند ، اما اینکه امروز همصدا با جلیلی ضد برجام تا مجلس اصولگرا و قوه قضاییه به ظرفیت برجام در لغو تحریم ها اصرار داشته و تنها شرط بازگشت آمریکا را شرط بدیهی عمل به برجام اعلام کنند حتما قابل است.
✍️افکار عمومی هم فراموش نخواهد کرد که چه کسانی بزرگترین دستاورد بین المللی مذاکره قدرتمندانه ایران با نمایندگان جهان در برجام را همصدا و همراه با مثلث شیطانی ترامپ ، نتانیاهو و بن سلمان زمین گیر کردند و امروز ادعاهای دیروز را انکار می کنند.
✍️اینکه امروز خبر برق سوزی بسیار گسترده مزارع بیت کوین چینی (۱.۵ برابر نیروگاه بوشهر) در مناطقی از کشور خبرساز و مزارع استخراج بیت کوین از عوامل اصلی اختلال در سیستم برق کشور معرفی می شوند بماند ، اینکه پس از نابودی اقتصاد تولید ایران ، غارت منابع و مخروبه سازی خلیج فارس ، غارت و مختل سازی فعالیت شبکه برق سراسری همچنان بعنوان کشور غیر خارجی؟! در آستانه تست انواع واکسن نوپدید ویروس کرونا که به فرمایش نامه ۲۵۰۰ پزشک جهش یابنده با ماهیت تغییر پذیر و آثار و عوارض غیر قابل پیش بینی است توسط چین بر روی مردم ایران استقبال می شود حتما قابل تامل است.
✍️ایکاش دادستان می توانست تمامی کسانی را که با ادعای دروغ عدم لغو تحریمها ذیل برجام به اخلال در روند اجرای برجام پرداخته و تا استقرار شیطانی به نام ترامپ فرصت سوزی کردند را مورد سوال و محاکمه قرار دهد ، ایکاش شرکت ها و دولت چین را به جرم مشارکت در صادرات خیل عظیم کالاهای تقلبی تجاری تا پزشکی به ایران را مورد سوال قرار دهد.
✍️ایکاش دادستان به روشنی توضیح دهد مسئول پاسخگویی آثار و عوارض غیر قابل پیش بینی واکسن نوپدید چینی ، روسی و کوبایی و حتی وطنی بر روی مردم ایران چه کسی خواهد بود؟ آیا دادستان و مراکز نظارت پزشکی چون دهه های گذشته که در برابر واردات اقلام پزشکی تقلبی و بی کیفیت چینی ساکت بودند در برابر عوارض احتمالی واکسن چینی ، روسی ، کوبایی و حتی وطنی ساکت خواهند بود؟  ۲۴دی۹۹

  تعداد بازديدها: 3116
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88375
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.