تاريخ انتشار: 25 دي 1399 ساعت 23:14:13
هشدار به دوگانه سازی سیدحسن - سید مجتبی

✍️نصب و توزیع تراکت و پوستری لبیک یا مجتبی (خامنه ای) در تقاطع خیابان انقلاب و وصال به سرعت خبرساز شد . خبری که هنوز توسط مراجع قانونی مورد اطلاع رسانی قرار نگرفته و صرفا به انتشار متن کوتاه تحلیل خبری به نام یکی از دست اندرکاران مطبوعاتی - امنیتی مبنی بر اقدام ماهیت فردی و غیر سازمانی عمل مذکور و دستگیری عوامل اکتفا شده است.
✍️شاید برخی توجه به خبر اقدام مذکور را ایجاد حساسیت بی حاصل و حتی مسئله آفرین غیر لازم بدانند و پرهیز از تکرار را توصیه کنند ، اما واقعیت این است که پوستری با مضمون پیشنهادی رهبری مجتبی خامنه ای فرزند شناخته شده مقام معظم رهبری  (حفظه الله) در مکانی مهم و حساس با فاصله نزدیک به منطقه بیت رهبری نصب و توزیع شده است که می تواند حائز اهمیت و از زوایای مختلف اجتماعی تا سیاسی یا امنیتی مورد بررسی قرار گیرد . لذا نادیده انگاری شاید بدترین گزینه ممکن در برخورد با اقدام و خبر مذکور باشد.
✍️انتشار افکار مبتنی بر تعبیر خواب امثال صدیقی امام جمعه موقت تهران که اخیراً پر تکرار است شاید بعد از نصب و توزیع پوستر لبیک یا مجتبی معنا و مفهومی دیگر داشته باشد که حتما باید توسط مراکز مسئول امنیتی کشور مورد بررسی ، تحلیل و توضیح قرار گیرد . اما شاید سوال مناسبی است که در شرایط بسیار پیچیده و دشوار جهانی پیشروی کشورمان چه کسانی یا جریان های داخلی و خارجی از ایجاد تشکیک و تردید در سلامت و استمرار مدیریت عالی جامعه توسط شخص مقام معظم رهبری سود می برند؟
✍️تکثیر و توزیع کنندگان پوستر مجتبی حتما در صدد ادامه فعالیت خبری هستند که حداقل طی بیش از یک دهه گذشته توسط برخی جریان های سیاسی و رسانه ای داخلی و خارجی مبنی بر تمایل مقام معظم رهبری برای انتخاب مجتبی بعنوان جایگزین یا تلاش پنهان و سازمان یافته نزدیک یا موازی مستقل از مجتبی برای تحقق چنین شرایطی است که در هر صورت نمی تواند جایگزین رویه مندرج در اصل ۵ ، ۱۰۷ و ۱۰۹قانون اساسی باشد.
✍️براساس اصل ۱۰۷قانون اساسی ، مجلس خبرگان پس از بررسی شرایط و ویژگی های مندرج در اصل ۱۰۹ به انتخاب و معرفی رهبر اقدام می کنند ، اقدامی که براساس اظهارات نمایندگان مجلس خبرگان طی سال های فعالیت بطور معمول توسط کمیسیون تحقیق و حتی در مشورت با مقام معظم رهبری به طور مستمر پیگیری می شود.
✍️اما تکثیر و توزیع پوستر مذکور می تواند توسط افراد یا عناصر سازماندهی شده با هدف رفع نگرانی انجام یا توسط عناصر برخی جریان های سیاسی خاص داخلی یا خارجی با هدف ایجاد نگرانی در مردم ایران انجام شده باشد . گزینه های ممکنی که باید به دقت بررسی و توسط مراکز ذی ربط به نحو مناسب ، به موقع و موثر اطلاع رسانی گردد.
✍️مراکز ذی ربط باید به دقت توجه کنند که نویسندگان کیهان با چه هدفی همزمان با اتفاق مذکور طی یادداشتی به قطعیت عدم تایید صلاحیت سید حسن خمینی نوه امام خمینی(ره) در انتخابات ریاست جمهوری و طبیعتا انتخاب به رهبری به دلیل فقدان سابقه قابل بررسی دو ویژگی مدیر و مدبر تیتر سازی می کنند؟ آیا خواندن علی الظاهر بی وقت دو خروس مذکور را باید یک اتفاق بدانیم یا مراکز مسئول موطف به ریشه یابی اطلاعاتی دو اقدام همزمان با یک پیام مشخص بی وقت در حوزه مرتبط با انتخاب رهبری هستند؟
✍️شاید ایجاد حساسیت و دغدغه اجتماعی در خصوص موضوعی بسیار مهم اما بی وقت در دو حرکت متقابل تکثیر و توزیع پوستر مجتبی توسط جریانی و همزمان اعلام حذف سید حسن خمینی توسط جریان کیهان یک دوگانه سازی جدید مجتبی - سید حسن باشد تا مانند دو تیغه یک قیچی در حرکتی همسو به بریدن آرامش جامعه به دغدغه های پر تعداد داخلی و خارجی بیانجامد.
✍️بنابراین بر همه آحاد جامعه و جریان های سیاسی و فکری است که چنین دوگانه سازی را حداقل به سان اقدام تفرقه افکنانه بسیار مهم از سوی دنباله داخلی صهیونیسم و نفاق دیده و بیش از پیش به دوری از تشتت و تشدید اختلاف  توجه کرده و بیاندیشیم. ۲۵ دی ۹۹

  تعداد بازديدها: 4029
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88386
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.