تاريخ انتشار: 25 اسفند 1399 ساعت 22:00:14
هشدار و احتیاط موتلفه اسلامی

✍️هیات موتلفه اسلامی که خود را وامدار فدائیان اسلام نواب صفوی می داند پس از تکذیب مبهم عدم اخراج به دلیل تخلف سردار سعید محمد از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه با اعلام تحریف سخنان ترقی آشکارا عقب نشینی کرد . هر چند خبرگزاری ایسنا به وجود نوار قابل انتشار مصاحبه ترقی اشاره کرده است.
✍️پس از اعلام اخراج سردار سعید محمد به اتهام تخلف و تکذیب مبهم ادعای مذکور از سوی یکی از نزدیکان سردار محمد و عقب نشینی هیات موتلفه اسلامی که شاید با انتشار توضیح از سوی سپاه مبنی بر تکذیب ادعای اخراج و تخلف سردار محمد تکمیل گردد.
✍️اما موارد مذکور بدلیل ذینفع بودن منابع خبری فاقد ارزش قضایی بوده و با توجه به جایگاه حقوقی و اهمیت صیانت از مدیریت بخش های عمومی علی الخصوص مدیران اقتصادی - نظامی ضروری است کمیته ویژه مستقل به بررسی و اعلام نظر رسمی اقدام کند، هرچند تشکیل کمیته تحقیق با چنین ماهیتی به دلایل متعدد ناممکن بنظر می رسد.
✍️اما حقیقت ماجرا که می تواند فارغ از اثبات تخلف و اخراج یا پاکدستی و امانتداری سردار محمد از فرماندهی قرارگاه سازندگی اقتصادی خاتم سپاه باشد بازگشت فوری به احتیاط گزینی هیات موتلفه اسلامی در سوت زنی هر چند سیاسی و انتخاباتی اعلام وقوع فساد و بی کفایتی یکی از کاندیداهای نظامی انتخابات ریاست جمهوری است. هیات موتلفه که بعنوان ادامه گروه فداییان اسلام ‌با سابقه مبارزه مسلحانه و اقدام به ترور مکرر طی تمام سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر ارکان قدرت سیاسی و اجرایی تا قضایی و نظامی نفوذ و تکیه داشته و علی الظاهر از رویارویی با هیچ قبیله و قدرتی پس نکشیده و نمی هراسد.
✍️شاید اعضای ارشد موتلفه اهل مبارزه مسلحانه هم با اطلاع از مطلب جالبی که طی روزهای گذشته به نقل از سردار دهقان دیگر کاندید نظامی انتخابات منتشر شد به تدبیر بیشتر و رعایت احتیاط رسیده باشند چراکه سردار دهقان در گفتگو با روزنامه الاخبار لبنان با تاکید بر حضور نیروهای نظامی در حوزه فعالیت های سیاسی و اجتماعی فرمودند: وقتی از هم گسیختگی ایجاد شود معمولا نظامیان کودتا می کنند تا نظم را به دور باز گردانند اما ایران آنقدر مقتدر است که علاوه بر غلبه مشکلاتی که دشمنان داخلی و خارجی ایجاد کردند در حال پیشرفت هم هست.
✍️اینکه سردار دهقان مشاور ارشد نظامی رهبری، دشمنان را به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می کنند شاید موتلفه اسلامی صریح اللهجه را هم در اعلام فساد و اخراج فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم که همراه با سردار دهقان و شاید نظامیان دیگر پا به عرصه اعلام تمایل برای شرکت در انتخابات گذاشتند به رعایت ملاحظات نانوشته و احتیاط نزدیک کرده باشد.
✍️شاید پیر سالان موتلفه اسلامی پس از اعلام سردار رفیقدوست به اینکه تنها راه نجات ایران انتخاب فرد نظامی برای ریاست جمهوری است و حالا انتشار موضع صریح سردار دهقان به ممانعت از هم گسیختگی حتی با توسل به کودتا که البته ایران امروز فاقد چنین زمینه و امکانی است شاید در سالروز اشغال پایتخت که با شعار نجات ایران به دست لشکر قزاق به فرماندهی رضا میرپنج انجام و به تاسیس سلسله پهلوی منجر شد حتما به خشت خام می بینند آنچه ما جوانان به آینه نتوانیم دید. ۲۵اسفند۹۹

  تعداد بازديدها: 2685
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=88997
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.