تاريخ انتشار: 05 فروردين 1400 ساعت 22:49:57
نیش عقرب ... این است

✍️خبرگزاری فارس براساس رویه معمول این جریان فکری علی رغم اطلاع از دلیل اصلاح یک جمله توسط دست اندرکاران سریال گاندو ۲ ، فورا خبری غیر واقع در مورد اعمال فشار به صدا و سیما برای سانسور قسمت پنجم سریال را منتشر کرد و  دقایقی پس از بازتولید و ایجاد جریان خبری ضد دولت با انتشار خبری یک کوتاه تکذیب شد تا به خاطر داشته باشیم ضرب المثلی را که در آن مناقشه نیست "نیش عقرب نه از ره کین است/ اقتضای طبیعتش این است".
✍️اینکه جریان فکری مذکور چرا چون هشت سال گذشته تخریب علیه دولت را مهمترین رسالت و وظیفه خود می داند به حد کفایت واضح و روشن است ، اما اینکه همفکران یا همراهان تتلو در قوه قضاییه ، سازمان تبلیغات اسلامی ، جبهه پایداری ، صدا و سیما و ... در تخریب باورهای اخلاقی ، مذهبی و سیاسی مردم ایران تا کجا پیش خواهند رفت مشخص نیست الکن فراموش نمی کنیم فرمایش دکتر ظریف وزیر امور خارجه به قول رهبری متعهد ، متدین ، نجیب ، صبور و ... ایران که تاکید کرد: سفارش دهندگان سریال گاندو هدفی جز تخریب وزیر و دستگاه سیاست خارجه ی تحقیر کننده آمریکا ندارند.
✍️برخی رسانه ها طی روزهای گذشته با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری تحت عنوان منهم مانند یک جوان پانزده ساله یک رای دارم . رهبری را به بی اطلاعی از قوانین انتخاباتی کشور که حداقل سن رای دهندگان را ۱۸ سال می داند یا القاء پیام غیر مستقیم ترغیب به تحریم انتخابات تعبیر کردند که با مشی اعلامی معظم له سازگاری نداشته و فراموشی قوانین تجدید نظر شده در مورد حداقل سن رای دهندگان حتی برای رهبری قابل اغماض است.
✍️پس از درخواست مقام معظم رهبری از ایرانیانی که علی رغم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی و شخص مقام معظم رهبری از دغدغه ایران برخوردارند به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری که در هر نقطه از جهان با حضور در سفارت خانه ی کشورمان ممکن می باشد و می تواند به شکل گیری انتخابات حداکثری که به فرمایش رهبری تجلی از مشروعیت نظام خواهد بود . آیت الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با ادبیاتی متفاوت تاکید کرد: شرکت در انتخابات دقیقا به معنای رای به نظام و شخص رهبری است. بنابراین امام جمعه موقت تهران با نظریه پردازی مغایر با نظر صریح و روشن مقام معظم رهبری و میلیون ها ایرانی داخل و مقیم خارج را که به هر دلیلی تمایلی به نظام و رهبری ندارند را عملا از شرکت در انتخابات بر حذر داشت.
✍️مقابله با تاکید مقام معظم رهبری موضوع جدید و مرتبط با اظهارات امثال خاتمی و علم الهدی امامان جمعه تهران و مشهد و غیر نیست ، چنانچه حدادعادل رئیس شورای ائتلاف اصولگرایی و محصولی رهبر فعلی جبهه پایداری نیز اخیرا بر خلاف استمداد مقام معظم رهبری از همه ایرانیان برای برپایی انتخاباتی حداکثری به نظریه پردازی در خصوص ضرورت ممانعت از شرکت گسترده در انتخابات و تکرار الگوی انتخابات حداقلی ۹۸ اقدام کردند چنانچه هر دو رهبر جبهه های اصولگرایی بر امکان کاهش مشکلات و رفع موانع اقتصادی و سیاسی منجر به استقبال حداکثری مردم از انتخابات هشدار داده اند.
✍️اینکه طی روزهای گذشته برخی با انتشار پوسترهایی از رئیسی ، قالیباف و محمد آنها را بعنوان تولید ، پشتیبانی و رفع موانع مفهوم سازی کردند ، طبیعتا از حقوق ابتدایی اهل تحلیل و سیاست است و نباید مورد پیگرد و برخورد قضایی و امنیتی قرار گیرد برخلاف اقدام امثال امامان جمعه تهران ، مشهد و ... تا حدادعادل و محصولی که با نظریه پردازی متفاوت تحت عنوان اصولگرایی عملا و آشکارا به راه اندازی جریان مقابله با تاکید مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات حداکثری است.
✍️قانون گذاران تحت نفوذ پوتین در روسیه با اصلاح قانون اساسی امکان انتخاب دو دوره دیگر پوتین در موقعیت رهبری و ریاست جمهوری فدراسیون روسیه را فراهم ساختند تا پوتین با نزدیک به چهار دهه حکومت رکورد طولانی ترین مدت حاکمیت بلامنازع بر تاریخ روسیه را به نام خود ثبت کند ، این در حالی است که بسیاری از اندیشمندان روسیه و کشورهای آزاد معتقدند ایجاد هر شکلی از امکان حکومت طویل مدت حاکمان راهی جز دیکتاتوری مطلق ندارد. ۵ فروردین ۰۰

  تعداد بازديدها: 3110
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89070
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.