تاريخ انتشار: 14 فروردين 1400 ساعت 00:03:21
جمیع ادیان آسمانی به ظهور منجی بشریت از ظلم و طاغوت ایمان دارند

حجت الاسلام و المسلمین کشمیری اشاره کرد: تمامی ادیان آسمانی به ظهور منجی بشریت از ظلم، طاغوت و استبداد، ایمان دارند.

خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی در اروپا ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) تبریک گفت و اشاره کرد: تمامی ادیان آسمانی از حتمی بودن ظهور حضرت حجت بن الحسن (عج) سخن می گویند و همگی به ظهور منجی بشریت از ظلم، طاغوت و استبداد، ایمان دارند.

مدافع حقیقی بندگان ستم دیده، امام مهدی منتظر (عج) هستند

وی با بیان اینکه مدافع حقیقی بندگان ستم دیده، امام مهدی منتظر (عج) هستند و ایشان با ظهور خویش جهان را پر از عدل و داد می کنند، افزود: با ظهور آن حضرت، زمین از آرامش، صلح و امنیت برخوردار خواهد شد.

اندیشه رهایی بخش و منجی، آرزوی مشترک تمامی بشریت است

حجت الاسلام و المسلمین کشمیری با اشاره به اینکه اندیشه رهایی بخش و منجی، آرزوی مشترک تمامی بشریت است، تصریح کرد: یهودیان به ظهور منجی اعتقاد دارند، امّا نشانه های این شخص و مکان ظهور آن را مشخص نکردند.

وی ادامه داد: مسیحیان نیز به وجود منجی بشریت در آخر الزمان اعتقاد دارند که در کتاب مقدس آمده است. بوداییان و غیر آن نیز در این خصوص اعتقاداتی دارند.

اعتقاد به حضرت مهدی (عج) تنها منحصر به شیعه امامیه نیست

نماینده آیت الله سیستانی با تأکید بر اینکه اعتقاد به حضرت مهدی (عج) تنها منحصر به شیعه امامیه نیست، بلکه یک اعتقاد اسلامی است که تمامی مسلمانان به آن اعتقاد دارند، بیان داشت: روایات در این خصوص بسیار زیاد و به حد تواتر رسیده و امامیه، سنی، مدنی، کوفی، بغدادی، معتزلی، اشعری و اهل حدیث و علمای قرن اول و دوم روایت کردند.

در هیچ کدام از مسائل اسلام غیر از توحید، این مقدار حدیث و روایات وجود ندارد

حجت الاسلام و المسلمین کشمیری اشاره کرد: در هیچ کدام از مسائل اسلام غیر از توحید، این مقدار حدیث و روایات وجود ندارد و تمامی منابع اصلی و کتب فریقین در خصوص امام زمان (عج) حدیث ثبت کردند.

  تعداد بازديدها: 1731
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89149
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.