تاريخ انتشار: 08 ارديبهشت 1400 ساعت 23:48:15
مزار شریف تا خان طومان

✍️عضو هئیت رئیسه اظهار کرد: مجلس از درز اطلاعات سری در قالب مصاحبه مسئول سیاست خارجی کشور تحقیق و تفحص و افراد خائن به ملت و کشور را به قوه قضاییه معرفی خواهد کرد.
✍️اولا سری به اسنادی اطلاق میشود که انتشارش امنیت ملی را با خسارت جبران ناپذیر روبرو کند. ثانیا وزیر خارجه مسئول سیاست خارجه کشور نیست بلکه صرفا مسئول بخشی از دستگاه دیپلماسی خارجی است. ثالثا کدام یک از جملات ذیل مربوط به اسناد سری و حامل خسارت جبران ناپذیر به امنیت ملی است.
*روسیه در ۹۴ و ۹۹ مخالف موفقیت مذاکره ، خروج پرونده از شورای امنیت و لغو قطعی قطعنامه ها و لغو تحریم ایران بود.
*روسیه صرفا پس از برجام ملاقات با سردار سلیمانی و ورود به موضوع سوریه را پذیرفته و با پذیرش ورود محدود نیروی هوایی روسیه به سوریه  موفق گردید نیروی زمینی سپاه را وارد سوریه کند جبهه سوریه تا آنروز شهید ایرانی نداشت.
*روسیه به بهانه حمله به برخی مواضع داعش در سوریه از آب ، فضا و خاک ایران استفاده نظامی کرد.
*پس از سقوط هواپیمای مسافری در سحرگاه چهارشنبه مقامات نظامی حتی در جلسه ظهر جمعه شورای عالی امنیت ملی شلیک موشک را انکار کردند.
*خبر حمله موشکی به الاسد ۴۵ دقیقه قبل از عملیات به مقامات عراق اعلام که بلافاصله به فرمانده آمریکا منتقل شده بود در حالیکه من دو ساعت بعد از حمله مطلع شدم.
*جان کری خبر ۲۰۰ نوبت حمله هوایی و موشکی اسرائیل علیه مواضع ایران در سوریه را به من اطلاع داد.
*دیپلماسی را همواره هزینه میدان کردم و هرگز هزینه میدان برای دیپلماسی را نخواستم.
✍️مسئول شهادت نیروهای ایران در خان طومان کیست؟
✍️دستیار رئیس مجلس اظهار کرد: همواره دستاوردهای میدانی پشتوانه بزرگ دیپلماسی بوده است سردار سلیمانی هیچ‎گاه از مردم هزینه نکرد. اینکه امثال دستیار ویژه شهادت حداقل ده ژنرال عالی رتبه در سطح جانشین فرمانده کل سپاه تا فرمانده سپاه قدس و دو نیروی بسیار کلیدی حزب الله لبنان و عراق تا شهادت حدود سه هزار نیروی رزمی و صرف حدود ۳۰ میلیارد دلار هزینه مستقیم و قطعا دهها میلیارد دلار هزینه غیر مستقیم درگیری هفت ساله جبهه سوریه را هزینه کرد از جان و جیب مردم نمی دانند حتما نیازمند توضیح است.
✍️سردار قالیبافی که هنوز از فشار برخورد با درب بسته کاخ کرملین رهایی نیافته بود همزمان گرفتار نامه ۱۰۰ نماینده معترض به دستکاری جداول بودجه مصوب مجلس و شوک اعلام بیعت ۲۲۰ نماینده با رئیسی شده است. علی الظاهر با اظهار اینکه حالا که ⁧حاج قاسم ⁩ نیست نخواهیم گذاشت با فرصت‌طلبی برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود به او جفا کنند به دنبال جان پناهی قابل اتکا است که ایکاش همین جمله را یک بار خطاب به خودش خوانده و نسبت خود و حاج قاسم را مرور می کرد.
✍️البته تیتر دادستان با تشکیل پرونده قضایی در موضوع افشا فایل صوتی وزیر خارجه ورود کرد [قابل تامل] بود علی الخصوص که دادستان هنوز در برابر اخبار نقش زنجیره عوامل نفوذ در شلیک موشک به هواپیمای مسافری در محدوده پایتخت و سه روز پنهان کاری و تلاش برای فریب کشور ، تخریب سایت موشکی و شهادت سردار تهرانی مقدم و همکارانش ، شناسایی و ترور شهید عماد مغنیه ، شهادت سردار سلیمانی و شهید المهندس علی رغم اطلاع رسانی های قبلی ، شناسایی و ترور شهید سردار فخری زاده علی رغم اطلاع رسانی قبلی وزارت اطلاعات ، خرابکاری پی در پی در سایت نطنز که به غیر قابل اعتماد بودن تمام سیستم منجر می شود یا خروج اسناد سری از مرکزی نظامی و ... در شوک غیر قابل درمان قرار دارد؟
✍️دبیر شورای عالی امنیت ملی مدعی است سیاست‌های قطعی نظام در میدان و دیپلماسی حاصل گفتگوهای اقناعی و پنهان از نگاه زهر آلود نامحرمان و دشمنان بوده و هست، دوگانه‌ای در اجرای بدون تنازل این سیاست‌ها که منبعث از اصول قطعی ⁧ انقلاب اسلامی⁩ است وجود ندارد. اولا ایکاش شمخانی یک بار جمله مذکور را از با صدای بلند بخواند. ثانیا وزیر امور خارجه کشور طی فایل صوتی دقیقا به فقدان چنین روند معقولی در کشور و علی الخصوص شورای عالی امنیت ملی اشاره می کند که با انکار و احضار قابل رفع و رجوع نیست.
✍️ایکاش شمخانی با ادعای مذکور  توضیح می داد.
اولا در مقطع زمانی قتل عام کارکنان کنسولگری ایران در مزار شریف مسئولیت پرونده افغانستان با چه کسی یا سازمانی بود؟
ثانیا مقامات عالی کشور با افراد و سازمان های مسئول کوتاهی چه کردند؟
ثالثا مسئولیت تصمیم گیری در مورد سوریه ، لبنان ، فلسطین ، اسرائیل،  یمن ، عراق ، افغانستان و قبل تر تاجیکستان ، پاکستان ، بحرین و حتی عربستان و سودان تا بوسنی با کیست و دستگاه ها در قبال سازمان مذکور چه وظیفه ای داشته و دارند؟ سفرای ایران در کشورهای مذکور توسط چه سازمانی انتخاب شده و می شوند؟ ۸اردیبهشت۰۰

  تعداد بازديدها: 2711
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89405
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.