تاريخ انتشار: 09 ارديبهشت 1400 ساعت 22:35:49
... تا سید خراسانی

✍️سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه اظهار کرد: نیروی قدس در پی این نبود که منفعت و امنیت کشور دیگری را فدای ایران یا منفعت و امنیت ایران را فدای دیگران کند. که حتما گزاره اول جمله سلامی با توجه به تجربه سی ساله سپاه قدس چیزی جز این نبوده و نیست یعنی هرگز منفعت کشوری را فدای ایران نکرده و نخواهند کرد.
✍️اما بنابر اسناد و مدارک مستند به سخنان مقامات مسئول و ده ها مرکز و موسسه بودجه و امکانات ایران همواره و تحت عناوین مختلف به سمت برخی کشورها و گروه های سیاسی و نظامی بوده است ، چنانچه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فقط یک قلم هزینه پرداختی مستقیم ایران در درگیری هفت ساله سوریه را سی میلیارد دلار عنوان کرد.
✍️سلامی اظهار کرد مردم ما اصلاً از نزدیک چهره یک داعشی را ندیدند! چهره آمریکایی مهاجم را ندیدند چرا ؟ چون سردار سلیمانی در میدان بود. البته سلامی هم حتما می داند ۹۹.۹٪ مردم جهان هم چهره یک داعش را ندیدند ، حتی بدون آنکه فرماندهان ارشد و هزاران نیروی نظامی کشورشان در میدان جنگ با داعش حضور داشته یا شهید شوند. اما مردم ایران سال های طولانی چهره اتباع و نظامیان آمریکایی را در ایران و در آمریکا بسیار دیده بودند و حتی بدون اینکه مملکت دولتی و ارتش مستقری داشته باشند بدون شلیک یک گلوله ۶۶ آمریکایی را به مدت ۴۴۴ روز گروگان گرفته و در قبال اخذ بخشی از حقوق ایران و اخذ تعهد از والدین آزاد کردند.
✍️اینکه برخی اصرار دارند عدم حضور نیروی نظامی ایران در سوریه را با حضور داعش در خیابان های تهران ، اصفهان ، کرمانشاه و... معادل سازی کنند حیرت انگیز است ، چرا که چنین فرضی حداقل مستلزم عدم درک فلسفه وجودی و عدم اعتماد حداقلی به شرافت سربازی یکایک نظامیان نیروهای مسلح ، چند صد هزار نیروی شاغل در سپاه و ارتش ایران است. شاید آنان درک درستی از روزهای مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر ارتش تا دندان مسلح عراق در روزهایی که ارتش زمین گیر بود و سپاه دوران آغازین را می گذراند ندارند که کشور به مردم ایران عزتمند ایستاده است.
✍️سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه تاکید کرد حاج قاسم  دیپلماسی را در خدمت میدان آورد. اما می توانست از دکتر ولایتی در مورد خدمت تمام قد دیپلماسی به میدان دفاع مقدس استعلام کند ، تلاش چهل ساله فرزندان کشورمان در دستگاه دیپلماسی چیست هرچند فرزندان کشورمان در عرصه دیپلماسی سال ها است به جفایی از این دست با بزرگواری و متانت بی اعتنایی می کنند.
✍️متکی سخنگوی ائتلاف جبهه انتخاباتی جریان سیاسی مدعی اصولگرایی که اتفاقا بخش اعظمی از عمر خود را در پست های کلیدی دستگاه دیپلماسی سپری کرده است با انتشار تک بیتی بشارت از آمدن سید خراسانی داده است که البته به فوریت مورد گلایه دفتر رئیسی رئیس قوه قضائیه قرار گرفت. اینکه عنوان سید چه مزینی دارد نمی دانم اما بسیارند مدعیان سیادت که در سرتاپای زندگیشان به اندازه ارزن و پر کاهی زندگی شریف نمی توان یافت ، شاید مراجعه به اسامی متهمین آخرین دادگاه چپاولگران بیت المال کافی است.
✍️اما خراسان برای شیعیان و ایرانیان یادآور مقتل و حرم مصفای امام هشتم شیعیان است و شاید پیشتر یادآور سیاه جامگان و خلافت سیاه عباسیان است ، نامی که مدتی پیش به دلیل تکفیر امثال علم الهدی امام جمعه مشهد حتی در سطح تیم فوتبال تحمل نشد. خراسان این اواخر یاداور رویش موسسات مالی و اعتباری مفسده انگیز و میزبان بزرگترین شرکت های اقتصادی تا خطبه های دائمی ضد دولت و میزبانی تتلو و آغاز شورش۹۶ علیه نظام هم شد.
✍️ایکاش امثال متکی بیاد می آوردند انتخابات ۹۶ که به ملاقات با حیوان مرتدی بنام تتلو منجر شد تا جایی که مهندس نیکزاده وزیر راه و مسکن احمدی نژاد و رئیس ستاد انتخابات رئیسی در ۹۶ اخیرا اظهار کرد حتی تلاش ایشان برای ممانعت از ملاقات انتخاباتی با تتلو در مشهد کارساز نبود و البته مردم مسلمان و مومن ایران بیش از آنچه اهل بصیرت تصور کنند می فهمند.
✍️حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه فرمودند با فساد فساد گفتن مشکل فساد حل نخواهد شد و آمده است تا با فساد در هر لباس و قامتی مبارزه کند. اما پس از چند سال ریاست قوه قضائیه ایکاش توضیح دهند طی نزدیک به چهار دهه ریاست در قوه قضائیه که در قامت دادستان کل کشور ، ریاست سازمان بازرسی کل کشور و معاون اولی قوه قضائیه متبلور بود فارغ از گسترش روز افزون فساد در تمامی ابعاد و ارکان به چه کاری مشغول بوده اند.  ۹اردیبهشت۰۰

  تعداد بازديدها: 2697
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89422
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.