تاريخ انتشار: 10 ارديبهشت 1400 ساعت 01:20:19
اعرِفِ الحَقَّ تَعرِف أهلَهُ

✍️فضای پُر التهاب ناشی از سرقت یا انتشار فایل صوتی با دو گانه سازی میدان و دیپلماسی که به سرعت وارد عرصه تبلیغات ناپسند انتخاباتی جریان های سیاسی شده و بازی خائن - خادم را چون همیشه به جامعه تزریق کرد ، همزمان با پاسخ آرام و خالی از فضاسازی مذکور توسط مقام معظم رهبری به پیام تسلیت سید حسن نصرالله لبنان و اسماعیل هنیه فلسطین و نامه جمعی از شعرای شب شعر رمضانی شاید عبرت آموز و قابل تامل باشد.
✍️مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه دریافتی آقایان نصرالله و هنیه ضمن تاکید بر ویژگی های قابل ستایش و مجاهدت های ستودنی سردار حجازی برخلاف مصوبه فرماندهان عالی سپاه از اطلاق عنوان شهید امتناع فرمودند ، شاید فرماندهان مذکور درک کنند که شهادت عنوان اعطایی نیست. معظم له در پاسخ به ابراز دلتنگی جمعی از شعرای  محفل شعر رمضانی هم فرمودند: می‌توان با نگاه شاعرانه اینجور حوادث را ناز دستگاه حکمت الهی شمرد و بر احساس نیاز و اظهار نیاز افزود، یا به قول صائب: نسازد لن‌ترانی چون کلیم از طور مأیوسم / نمک‌پرورده عشقم، زبان ناز می‌دانم . شاید به این امید که خشونت افراطی کلام اهل سیاست شیفته قدرت را کاهش دهد.
✍️مقام معظم رهبری در دو پیام مذکور به بازی ناشایست جنجال سازی  این روزها بی اعتنایی کردند تا شاید در فطر اشاره کنند اما ایکاش مدعیانی که خود را قیم حاج قاسم مردم می دانند اطمینان داشته باشند حاج قاسم برای وصال به منصب ریاست هیچ کس نردبان صعود نبوده و نخواهد بود ، حاج قاسم فدایی مردم بود.
✍️اما دوگانه سازان در تلاش هستند با قدیس سازی و مصادره حاج قاسم مقدس ، همه را آنگونه که می خواهند با محک حاج قاسم شهید مورد تعبیر و برداشت خود محکوم کرده و برانند ، بدون آنکه درک کنند خدای قاسم ملت ایران برای حاج قاسم شهید فَاللَّهُ خَيْرٌ حَافِظًا است و تیتر سازان دورغ پرداز برخی مطبوعات امروز قادر نخواهند بود با نام حاج قاسم در میدان عمری مجاهدت خالصانه و بی ادعای عاشقانه را چون پیراهن عثمان بر نیزه کرده و به تکفیر دیگران اقدام کنند.
✍️اما فارغ از صحنه سازی اهل بازی ناپاک تبلیغات انتخاباتی شاید سوال مناسبی است اگر بپرسیم آیا ایراد اشکال به پل میان گذر دریاچه ارومیه که از عوامل نابودی زیست محیط دریاچه و گردشگری منطقه محسوب و یکی از نمادهای فقر مهندسی ایران بوده است توهین به شهید والا مقام موسی کلانتری وزیر وقت راه و ترابری است؟ آیا مخالفین پل دریاچه ارومیه باید به جرم توهین و تحقیر شهید کلانتری تکفیر و مجازات شوند؟
آیا اعلام قتل عام هزاران رزمنده نوجوان و جوان عملیات والفجر مقدماتی و والفجر یک توسط دشمن به معنای توهین و تحقیر فرمانده و نیروهای اطلاعات عملیات است که خود پیشاپیش سایر رزمندگان به شهادت رسیدند؟
✍️آیا اعلام پناه گرفتن در سایه قطعنامه ۵۹۸ که از ۲۹تیر۶۶ تا ۲۷تیر۶۷ به شدت انکار شد ، العیاذ بالله به معنای توهین به حضرت امام خمینی فرمانده کل قوا ، مقام رهبری رئیس وقت شورای عالی دفاع ، مرحوم هاشمی زفسنجانی جانشین امام و فرماندهان عالی نظامی است و جرم محسوب می شود؟
✍️آیا تمامی فرماندهان سپاه که در صحنه نبرد مستقیم با معارضه دولت سوریه و سپس جنگ با داعش حضور نداشتند از شرافت حفظ ناموس و خاک ایران برخوردار نبودند؟ باید خائن تلقی شوند؟ آیا شکست و قتل عام رزمندگان مدافع حرم در خان طومان استعینوا بالله می تواند نشان کم توجهی تا خیانت فرماندهان میدانی سپاه به مدافعان حرم و شهدای خان طومان باشد؟ فرماندهان عالی رتبه سپاه حاضر در جبهه سوریه که پیش و پس از رزمندگان به شرف شهادت نائل آمدند؟
✍️شاید همه روایت های مختلف ملاقات سردار سلیمانی و پوتین را شنیده باشیم در حالیکه تا این لحظه هیچ گزارش رسمی و مستندی منتشر نشده است و قطعا پس از شهادت سردار سلیمانی تنها مقام معظم رهبری (گیرنده گزارش از سردار سلیمانی) و پوتین رئیس جمهور روسیه قادر به توضیح جزئیات دیدار مذکور هستند . حتی دکتر ظریف وزیر خارجه مدعی اطلاع از جزئیات جلسه نیست اما همه مدعی و در حال قصه پردازی هستند.
✍️شاید سوال مناسبی است اگر بپرسیم آیا نقد ، تردید و حتی انکار باورها و تصمیمات میدانی سردار سلیمانی در جبهه سوریه - عراق و حتی درهم شکستن داعش توهین و جرم محسوب می شود؟ آیا از این پس برداشت از رویه و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی معیار و شاخص تشخیص درستی و غلطی یا سره از ناسره دیگران خواهد بود؟ آیا نباید همه را به روایت منتسب به امام علی علیه السلام که فرمود إِنَّ الحَقَّ لا یعرَفُ بِالرِّجَالِ ؛ اِعرِفِ الحَقَّ، تَعرِف أهلَهُ ارجاع داد و یادآوری کرد حق با افراد شناخته نمی‌‌شود حق را بشناسید تا اهلش را دریابید که علی الظاهر بر کسب بصیرت نزدیک و با پیراهن عثمان و قرآن بر نیزه هم قابل انحراف نیست. ۹اردیبهشت۰۰

  تعداد بازديدها: 3110
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89424
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.