تاريخ انتشار: 14 ارديبهشت 1400 ساعت 01:17:39
گر حکم شود که مست گیرند

✍️سردار کریمی قدوسی یکی از نمایندگان تندرو مشهد در مجلس مدعی است خواهر زاده روحانی رئیس جمهور با سازمان جاسوسی انگلیس ارتباط داشته است لذا با فرض صحت این ادعا که اگر چنین بود حجت الاسلام حسین طائب رئیس اطلاعات سپاه حتما به سادگی آن نمی گذشت نمی گذشت، چه ارتباطی به رئیس جمهور دارد؟ مگر مسئولین مسئول اعمال نزدیکان و بستگانشان هم هستند؟
✍️مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهوری و ریاست بر شورای عالی دفاع به یکباره با برخورد بسیار تند حضرت امام خمینی (ره) با حجت الاسلام محمد خامنه ای برادر بزرگترایشان که به اتفاق حجت الاسلام هادی خامنه ای برادر دیگر، نماینده مجلس بودند روبرو شدند .امام لحن و بیان محمد خامنه ای را بدتر از اسرائیل اعلام و تاکید فرمودند: اگر برخی ملاحظات نبود برخورد سختی با محمد خامنه ای و دوستانش می کردند یا خواهر رئیس جمهور به اتفاق همسرش آیت الله شیخ علی تهرانی و فرزندانشان در زمان جنگ به عراق پناهنده و علیه ایران فعالیت تبلیغی داشتند و بعد از مرگ صدام به ایران بازگشته و هنوز زندگی می کنند آیا مقام معظم رهبری باید پاسخگوی اعمالشان باشند؟ حجت الاسلام هادی خامنه ای به عنوان نماینده آیت الله منتظری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان (دهه شصت) بنا به دلایلی توسط اعضای اتحادیه برکنار شد آیا به زعم کریمی قدوسی، رهبری باید پاسخگوی اعمال بستگانشان باشند؟
✍️حسین فرزند شهید مصطفی و نوه حضرت امام خمینی به اشتباهات امنیتی مبتلا و پناهنده شد، امام خمینی یا مرحوم حاج احمد آقا باید پاسخگو بودند؟ یا اشتباهات او را جبران می کردند؟حسن جنتی و همسرش به عنوان اعضای گروهک نفاق در حال جنگ مسلحانه علیه جمهوری اسلامی ایران در ابتدای دهه شصت معدوم شدند، آیت الله جنتی فقیه ارشد و دبیر شورای نگهبان باید پاسخگوی خیانت و جنایت فرزند ، عروس و نوه اش باشد؟ احمد فرزند سرلشکر رضایی فرمانده کل سابق سپاه دو بار به آمریکا پناهنده و توسط سرویس جاسوسی تخلیه شد و بعد از دومین پناهندگی خودکشی کرد، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام باید پاسخگو باشد؟ بنابر ادعای برخی سیاسیون و خبرنگاران بسیاری فرزند و وابسته مقامات در حال چپاول منابع مالی کشورند اکنون مقامات مذکور و سایر اهالی خانواده باید پاسخگو باشند؟
✍️شاید بسیار بالاتر همسر و فرزند نوح نبی سلام الله علیه یا حضرت لوط سلام الله علیه و الی ماشاءالله کفر ورزیده و بسیار خطا کرده اند تا خیانت و جنایت زنی به نام جعده که همسر و امامش حضرت حسن مجتبی علیه السلام را به شهادت رساند، آیا امام حسن علیه السلام باید پاسخگوی جنایت همسری چنین باشد؟ آیا آیه آیه قرآن تاکید نمی کند که هر کس مسئول اعمال و کردار خود می باشد؟ و کسی بار گناهان دیگران را به دوشن نخواهد کشید؟
✍️مگر اینکه نماینده تندرو مشهد که همواره در مجلس در حال فریاد است، مدعی کارسازی تعمدی رییس جهور برای خواهر زاده باشد؟ که اگر چنین است آیا اتهام همکاری با مرکز جاسوسی انگلیس توسط مراجع قانونی اثبات و توسط دادگاه صالحه بررسی و حکم گرفته است؟ اگر چنین نیست آیا دادستان وفق قانون نباید از نماینده مدعی درخواست اثبات ادعا کرده و در صورت ناتوانی در اثبات به جرم ایراد افترا به قصد تشویش افکار عمومی تحویل دادگاه دهد،؟ چرا دادستان و قوه قضاییه خاموش هستند و هیچ نمی گویند؟ آیا رئیسی نمی تواند بجای برپایی کارناولهای تبلیعات سید خراسانی به وطیفه و مسئولیت شرعی و قانونی خود عمل کند؟
✍️رئیسی رئیس قوه قضائیه اخیرا تاکید کردند که مسئولان حتی باید پاسخگوی کم کاری زیر دستان هم باشند بنابراین بهتر نیست از خود و قوه تحت آمرشان آغاز کنند،
✍️ایکاش در این ساعات و شبهای قدر که به نام نامی و سرخی خون آقا علی ابن ابیطالب علیه السلام نیز مزین است امثال قدوسی یک روز متوجه می شدند که فساد زدایی از دامن این کشور جز به اجرای علی السویه عدالت ممکن نیست، چنانچه مقام معظم رهبری نیز در سخنان دیروز(یکشنبه) از میان صدها ویژگی مولا به عدالت اشاره فرمودند، پس باید بیاموزند که گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند. ۱۳اردیبهشت۰۰

  تعداد بازديدها: 2458
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89460
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.