تاريخ انتشار: 16 ارديبهشت 1400 ساعت 03:30:00
بترسید از روزی که مواضع شما بیان مواضع آمریکا و اسرائیل باشد.

✍️هاآرتص روزنامه معتبر تل آویو در آخرین شماره خود خطاب به مقامات اسرائیل هشدار داده است که دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در آستانه کسب همزمان دو پیروزی بزرگ دیپلماسی در عرصه بین المللی و منطقه است.
هاآرتس تاکید می کند دکتر ظریف با اقدامات و مذاکرات فشرده و موثر در حال دستیابی به لغو تمام تحریمهای آمریکا با احیا برجام و اصلاح و بازیابی روابط تهران - ریاض و رفع مشکل با کشورهای عربی است.
✍️سازمان خبری تحلیلی پولیتیکو ویرجینیا هم نوشت جمهوری خواهان در تلاش برای ممانعت از بازگشت بایدن به برجام و لغو تحریمها است. پولیتیکو تاکید می کند جمهوری خواهان قصد دارند با استفاده از مواد قانونی مانع بازگشت آمریکا به برجام و لغو تحریم شوند.
✍️اینکه وزیر امور خارجه ایران در آستانه کسب دو پیروزی همزمان در عرصه بین المللی و منطقه چرا باید با فضاسازی مبتنی بر دروغ پراکنی چنین مورد تخریب قرار گیرد حتما روزی با انتشار اسناد و مدارک محرمانه وزارتخارجه انگلیس روشن خواهد شد.
اینکه چرا رفع تحریم های همه جانبه ظالمانه آمریکا مایه نگرانی برخی جریان های فکری داخلی است یا رفع مشکلات فی مابین ایران و عربستان که می تواند به معنای خروج تدریجی اسرائیل از صحنه روابط کشورهای عربی منطقه هم باشد به آشفتگی جریان فکری مذکور منجر شده است، می تواند با تحلیل انگیزه حمله به سفارتخانه عربستان که حتی بارها از سوی مقام معظم رهبری بعنوان خطای بزرگ محکوم گردید رمز گشایی گردد.
✍️چرایی همسویی تیتر انتخابی برخی روزنامه های صبح امروز(چهارشنبه) تهران با هشدار بنفش روزنامه هاآرتص در تل آویو علیه وزیر خارجه که به تاکید پولیتیکو در آستانه کسب دو پیروزی همزمان است می تواند برای سردمداران صاحب نفوذ مخالف برجام پیچیده و دشوار نباشد. مرحوم حضرت امام خمینی رحمت الله علیه همواره تاکید می فرمودند بترسید از روزی که مواضع شما بیان مواضع آمریکا و اسرائیل باشد مسئله بدیهی که سال ها است مثل امروز آشکارا و بی هیچ واهمه و نگرانی توسط جریان فکری مذکور علیه ایران تکرار می شود.
✍️شب های عظیم الشان قدر که باید شب های یادآوری زندگی مملو از اخلاق و عدالتخواهی امام علی علیه السلام هم باشد متاسفانه شب های عربده مستانه هم هست، همانهایی که موظف به پراکندن تخم نفاق و کینه بین ما هستند، همانانی که متاسفانه به دعوت یکایک ما میهمان دل هامان می شوند تا به طرفه العینی ایمان و ساعات قدرمان را بی قدر کنند.
انتشار همزمان دو فایل تصویری تقطیع شده جعلی بمنظور سوء استفاده و تفرقه افکنی از مصاحبه دکتر ظریف در محوطه ریاست جمهوری علیه فردی که نسبت دروغ به سردار سلیمانی و ظریف داده بود و سخنرانی سردار قاآنی که خطاب به رجز خوانی پمپو وزیر خارجه وقت آمریکا بیان می شود حتما چون دو تیغه قیچی نفاق عمل می کند تا مانند تیرهای مسموم و نامرئی عجمی و عربی مهلب (مشاور عبدالله زبیر) لشکر مختار را از درون به شکست بکشانشد.
لذا باید بسیار هوشیار بوده و مومنانه از یک سوراخ هزار بار گزیده نشویم و مکرر متذکر خود باشیم که فرمود وَقُلْ رَبِّ أَعُوذُ بِكَ مِنْ هَمَزَاتِ الشَّيَاطِينِ
✍️احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در نشست هم اندیشی مصلای اعظم تبریز اظهار کرد ریشه گرانی های افسار گسیخته مذاکرات است، در حالیکه این مشکل معیشتی کشور فقط با مقاومت حل می شود. اینکه احمد خاتمی هم بالاخره پذیرفت که ریشه مشکلات اقتصادی به روابط خارجی هم باز می گردد واقعا گام بزرگی است اما اینکه قادر به قبول این واقعیت نیست که مشکل تورم و رکود کشورمان مزمن و چهل ساله است و با مذاکره هسته ای آغاز نشده و خاتمه نخواهد یافت می توان به رشد امثال احمد خاتمی در دهه های آینده امیدوار بود.
✍️استقبال بشار اسد از هیات سیاسی - امنیتی عربستان و تاکید بر بازگشایی سفارت دو کشور و بازگشت سوریه به اتحادیه عربی در کنار مذاکره فشرده عربی - یمنی با هدف حل سیاسی مسئله یمن هر چند در هر دو مورد دشوار اما گام های ابتدایی رو به جلو محسوب می شوند. بهرحال باید کاهش تنش میان طرفین را با اتخاذ سیاست های عملی درست به گونه ای همراهی کرد که به حضور بلند مدت ، همه جانبه ، موثر و منافع مشخص ایران در صحنه سوریه و یمن بیانجامد تا سال ها پرداخت هزینه های بزرگ انسانی ، اقتصادی و سیاسی بی ثمر نباشد.
✍️دکتر حناچی شهردار تهران برای چندمین بار بر ادعای فساد گسترده شهرداری دوران قالیباف اصرار دارد، چنانچه طی روزهای گذشته مجدداً اظهار کرد: در ساخت تونل توحید بجای برآورد ۱۲۵ میلیارد تومانی اولیه بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان هزینه شد ادعایی که قبلا در مورد هزینه ساخت برج میلاد ، تونل نیایش ، مسیر دو طبقه صدر و ... بدون رسیدگی قضایی تکرار شده است. ۱۵اردیبهشت۰۰

  تعداد بازديدها: 1423
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89487
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.