تاريخ انتشار: 16 ارديبهشت 1400 ساعت 21:22:11
شوق انزوای ایران

✍️شاید برای لشکر متکی بر قدرت تزویر ، زور و زَر خبر ناخوشایندی است که ظریف وزیر خارجه خائن در آستانه ایجاد سلامت و بازسازی روابط دو کشور همسایه و موثر در منطقه ، جهان اسلام و حوزه نفت ایران و عربستان قرار دارد. البته که لشکریان پیدا و پنهان مشتاق انزوا و ویرانی ایران اسلامی می توانند پا در رکاب و همسو با اسرائیل در تدارک تکرار هجوم و تخریب سفارت و روابط ایران و عربستان باشند تا شاید روزی دیگر مقامات کشورمان از سر ناچاری و استیصال با درخواست مجدد از عراق ، سوریه، عمان و ... به بازسازی عقلانی و بسیار پُر هزینه روابط با همسایگان ابدی علی الخصوص عربستان باز گردند.
✍️براساس فایل تصویری انتشار یافته در فضای مجازی طی روزهای گذشته لشکر داخلی  در یکی از برنامه به اصطلاح سرگرمی مسابقه مجری محور شبکه افق تلویزیون که بعضی شبکه نظامی می دانند ، احتمالا بدون برنامه ریزی و بر حسب اتفاق به طرح سوالات ارزشمندی می پرداخت که زوج مذهبی حزب اللهی شرکت کننده هم در وضعیتی بسیار بدیع و ایده آل قبل از قرائت چهار گزینه توسط مجری به سوالات پاسخ می دادند.
✍️سوالات اتفاقی مجری که حتما با شرایط اخیر ارتباط نداشته! به شرح دیل مطرح شد.
جواد ظریف دوره ی سربازی خود را در کدام کشور سپری کرد؟ آمریکا
ظریف در دوران احمدی نژاد در کدام سازمان بین المللی مشغول خدمت بود؟ نیویورک
ظریف در دیدار با کدام مقام بین المللی گفته بود اگر غرب با ما توافق نکند رقیب ما انتخابات را می برد؟ البرادعی
کدام چهره شاخص اصلاح طلب در دهه شصت معتقد بود ظریف آمریکایی است؟ محتشمی پور  
✍️تصور کنیم لشکر متمایل به انزوای جهانی ایران در برنامه تفریحی و سرگمی شبکه افق برحسب اتفاق دلدادگی و وابستگی که نه بلکه ۴۲ سال جاسوسی قطعی ظریف وزیر امور خارجه ایران به آمریکا را اثبات کند واقعا تکلیف تعابیر و تعاریف ممتاز مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا مانند دقیق ، خستگی ناپذیر ، مسئولیت پذیر ، غیرتمند ، امین ، غیور ، شجاع ، مطلع ، متدین و ... از چنین جاسوسی چه می شود؟ آیا ۴۲ سال غفلت مراکز اطلاعاتی کشور را باید نادیده گرفت و مقامات قبلی و فعلی نهادهای پُر تعداد امنیتی را نباید به جرم  عاملیت سازمانهای جاسوسی محاکمه و مجازات کرد؟!
✍️بهرحال جمهوری اسلامی ایران دوران رئیس جمهور محبوب و منتخب جبهه اصولگرایی که به فرمایش برخی علمای اهل بصیرت رئیس جمهوری شایسته نبوت بود و علی الظاهر آمده بود تا زمینه ساز ظهور منجی بشریت باشد و متاسفانه به سرسلسله فرقه انحرافی از ولایت رسید هم ناچار بود پس از حمله مغولان وطنی به سفارت خانه های انگلیس و عربستان پرداخت میلیونها دلار جبران خسارت را از بیت المال مردمی با ۸۵٪ جمعیت زیر خط فقر را پرداخت کند ، شاید برای عناصر لشکر مذکور قابل درک نباشد که دولت اصولگرای اهل بصیرت ناچار از پرداخت صدها هزار دلار بابت خسارت شکستن شیشه های شراب سفارت هم شد.
✍️سفارت کشور مسلمان و همسایه ابدی ایران با بیشترین نفوذ در جهان اسلام شاید در شرف بازگشایی مجدد باشد این شما و این دیوار سفارت برای شکل گیری پیمان راهبردی اسرائیل و کشورهای اسلامی گریزان از ایران ، تنها یک هجوم و بالا رفتن از دیوار سفارت کافی است لشکر مشتاق انزوای ایران اینبار بدون حمله به سفارت هم می توانند با رویه سازی برنامه تلویزنی به قول روزنامه نگار اصولگرای سابق کیهان شبکه نظامی افق اینبار با جایگزین کردن تهاجم و تخریب دیوار ظریف از مشهد تا تهران به جای دیوار سفارت، انزوای بین المللی و محاصره ایران اسلامی توسط اسرائیل را تحقق بخشند. ۱۶اردیبهشت۰۰

  تعداد بازديدها: 2467
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89493
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.