تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1400 ساعت 23:31:08
قدرت اسرار مگو

✍️شاید بسیاری از فعالان عرصه فضای مجازی و اهل سیاست به این سوال رسیده باشند که چرا محمد مهاجری می تواند تحت عنوان اصولگرا بی هیچ هراسی دیگ مدعیان اصولگرایی را هم زده ، بی آنکه حداقل کسی حتی در قامت برادر حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان و بسیاری از عماریون جسور چون شیخ پناهیان و عباسی و ... جسارت ورود به حریمش را داشته باشند؟
✍️شاید برای بسیاری جالب است که چرا حتی یک بار کسی از جبهه اصولگرایی سنتی برادر حسین تا پست مدرن قالیبافی از افراطیون شیخ رسایی تا اقتدارگرای سردار محصولی یا نظریه پردازانی از جنس ازغدی تا عباسی و جماعت مداحان خط شکن و حریم شکن هم حتی برای یک بار در صدد پاسخگویی اقدام نمی کنند؟ مگر احمدی نژاد را که در شاَن رسالت و مقایسه با یوسف نبی! بالا بردند با تمام دنباله و انصارش به سادگی آب خوردن تکفیر نکردند؟
✍️اینکه محمد مهاجری با امضای ما اصولگرایان توانسته این دیگ را سالها هم زده و حتی شر افراد اهل تکلیف خود جوش از هر تعرضی هم مصون باشد و حتی به فکر اعمال پست مدرن الگوی قتل های زنجیره ای هم نیفتد به نظرم هنوز پُر رمز و راز است علی الخصوص که جماعت نظامی متکی بر قدرت غیر قابل تصور اقتصادی تا قضایی هم در برابر اشارات زهردار و شاید معنادارش تاکنون فقط سکوت پیشه کردند ، سردارانی که به وقت نیاز تنها با انتشار یک نامه طومار خاتمی و دولت و دنباله سیاسیش در هم پیچیده و به محاق بُروند و آب از آب هم تکان نخورد.
✍️اما عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد و عضو سابق هیئت تحریه کیهان به مناسبت باز نشر یادداشت قدیمی در بخش سرمقاله کیهان شاید به بخشی از ابهام و سوالات مذکور پاسخ داد . داوری مدعی است خبر دیدار حجت الاسلام سید محمد خاتمی با جرج سوروس را او با اطلاعات دروغ ساخته و به رسم کیهان با اسم مستعار بعنوان سرمقاله منتشر کرده است، یادداشتی دروغ که سال ها مستند سایر دروغ پردازی های تلویزیون. ، سخنرانی ها و صدها مقاله دیگر علیه اسم و رسم خاتمی رئیس جمهور قرار گرفت.
✍️عبدالرضا داوری هم نه در حد و اندازه مهاجری اما می تواند از همان جنس معنا شود . یعنی برخوردار از سابقه حضور و ویژه نویسی در کیهان تحت مدیریت حسین شریعتمداری است ، سابقه کیهان نویسی که به داوری هم سطحی از جنس مصونیت سیاسی - امنیتی داده است ، بطوریکه حتی در روزگار برخورد قاطع با حلقه یاران و دنباله احمدی نژاد تعرض به داوری جایز نبوده و نیست. اینکه کیهان حامل چه اسرار و رازهای مگویی است که دست اندرکاران دیروزش به تناسب میزان همراهی و همکاری به سطحی از مصونیت می رسند حتما برای آگاهی از حقایق پنهان نباید و نمی توان به رسیدگی قوه قضائیه امیدی داشت.
✍️اینکه نکات و اشارات بعضا رمزآلود مهاجری با امضای پُر معنای ما اصولگراها حتما حائز ارزش مطالعه است ، چنانچه با شناختی که منهم در گذشته از ایشان داشتم می دانم بیراه نمی گوید ، چنانکه چند روز قبل و علی رغم تکذیب و انکارها تنها او چهار شنبه با اطمینان نوشت که لاریجانی عصر شنبه برای ثبت نام می آید که آمد.
✍️قوه قضاییه کشور با ثبت نام رئیسی حداقل به مدت دو ماه بدون ریاست است .
✍️اعتراف بدون هراس داوری به نوع دروغ پردازی های جریان امنیتی ، سیاسی کیهان علیه امنیت ملی و سکوت کیهان و مقامات قضایی در رسیدگی یا برخورد با ادعای بسیار مهم امنیتی مذکور یادآور خاطره مهمی از قاضی مرتضوی در سال های نچندان دور است. پس از انتساب لاریجانی و سپس انتساب دولت آبادی به دادستانی تهران موضوع رسیدگی به جرائم و مفاسد اتهامی قاضی مرتضوی که از طرف احمدی نژاد به ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا منصوب شده بود مطرح و پس از مدت کوتاهی ضمن لغو مصونیت قضایی حکم احضار مرتضوی صادر شد. قاضی مرتضوی پس از گفتگو و مشورت با مرحوم آیت الله شاهرودی به نکته مهمی اشاره کرد . مرتضوی در دیدار با شاهرودی و سپس گفتگو با لاریجانی و برخی مقامات دیگر تاکید کرده بود که از بسیاری پرونده ها و دستورات ابلاغی مهم و مرتبط با پرونده های امنیتی مهم یک نسخه دارد . مرتضوی معتقد بود با در اختیار داشتن چنین گنجینه مهمی کسی جراَت تعرض به او را نخواهد داشت . شاید مشابه جمله مهمی که لاریجانی در درگیری با یزدی با ذکر جمله که سینه من مخزن الاسرار است مورد تاکید قرار داده ، شاید به این سوال برساند که اسرار مصونیت بخش از چه جنسی ، به چه کسانی و کدام موضوعات مربوط است؟ ۲۷اردیبهشت۰۰

  تعداد بازديدها: 2650
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89615
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.