تاريخ انتشار: 29 ارديبهشت 1400 ساعت 21:23:02
مافیای قدرت در ایران

✍️سردار ضرغامی که از سپاه به معاونت سینمایی وزارت ارشاد و سپس معاونت و ریاست صدا و سیما رسید مدعی است برای مبارزه با مافیا و هزار فامیل تو در توی حاکم بر ایران که حتی فساد را بین خود تقسیم می کنند آماده‌ است. اینکه سردار ضرغامی می تواند اهل صداقت و درستی باشد طبیعتا بررسی عملکرد ۲۱ ساله در پست معاونت و ریاست سازمان حاکمیتی صدا و سیما که براساس بند ۱و۲و ج۶ اصل ۱۱۰ قانون اساسی راسا به عهده مقام معظم رهبری است قابل ارزیابی است.
✍️اما اجمالا با شاخص های رشد بی سابقه نیروی استخدامی ، افزایش هزینه از بودجه عمومی ، مفاسد گسترده اقتصادی و فرهنگی ، ترویج اباحه گری و پوچ گرایی برنامه های تلویزیون و سردرآوردن چند ده میلیون آنتن گیرنده ماهواره بر پشت بام خانه ایرانیان قطعا از ثمرات حضور ۲۱ ساله سردار ضرغامی در راس صدا و سیما است. فرصت بسیار بسیار طولانی مدیریتی که اجرای هر طرح و برنامه سازنده را ممکن و در اختیار ریاست سازمان قرار می داد.
✍️سردار ضرغامی مدعی است بنده هیچ رودربایستی با فردی ندارم و تمام تلاشم در انتخابات نقد گذشته است؛ به همین دلیل حرف‌هایم را به صورت شفاف بیان خواهم کرد. اما مشخص نمی کند چرا در دوران ریاست بر صدا و سیما هرگز حتی به اندازه یک آیتم نهادهای حاکمیتی یا همسو با جریان قدرت مورد نقد تلویزیون قرار نگرفت؟ چرا هرگز عملکرد هیچ ابر موسسه اقتصادی عمومی غیر دولتی مورد نقد قرار نگرفت؟ چرا حتی یک بار در مورد احتمال فساد گسترده و قضات فاسد قوه قضائیه بحث نشد؟ چرا حتی یک بار عملکرد نیروهای نظامی و انتظامی نقد نشدند؟ چرا تنها قوه مجریه قبل از احمدی نژاد که خودی بود باید مورد هجمه و تخریب تلویزیون قرار می گرفت؟
✍️سردار ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما مدعی است خود را برای برخورد با مافیا و کسانی که منافع‌شان در ادامه یافتن وضع موجود است و باندهای الیگارشی و هزار فامیل که حتی فساد را نیز بین خود تقسیم کرده‌اند، آماده کرده‌است. اما باید توضیح دهد در دوره ده سال ریاست بر صدا و سیما کدام خانواده ها و مافیای حاکمیتی قدرت مورد افشاگری تلویزیون قرار گرفتند ؟ آیا تلویزیون ضرغامی جز همگامی با جریان احمدی نژاد و حامیانش طی ده سال ریاست بر ضرغامی جز خانواده و فرزندان مرحوم آیت الله هاشمی به خانواده دیگری از هزار فامیل مافیایی حاکم بر ایران که ضرغامی مدعی مبارزه با آنها است نام برده است؟
✍️ضرغامی مدعی است در اول انقلاب جوان‌گرایی بر کشور حاکم بود. اما هرچه جلوتر رفتیم، تأکید بر استفاده از تجربه بر جوانی پیشی گرفت که همین باعث شد به اشتباه از جوان‌گرایی فاصله بگیریم. علی رغم اینکه ادعای جوانگرایی در دهه شصت دروغ پُر تکرار و بزرگی است که برخی مقامات عالی کشور به طور مستمر بکار می برند چرا که آنچه در دهه شصت واقع شد جوانگرایی نبود بلکه حاکمیت طیف گسترده جوانان برآمده از انقلاب بر مقدرات کشور بود .مثلا طی حکمی کوتاه و ساده تمامی امرای نظامی بالاتر از سرهنگی بازنشسته اعلام شدند.
✍️جوانانی که در چارچوب روابط گروهی و سازمانی قبل از انقلاب یا ارتباطات خانوادگی سببی و نسبی بر مناصب کلیدی مسلط و به مرور مافیای خانوادگی مفسده ساز مورد ادعای سردار ضرغامی را شکل دادند. مثلا پس از اختلاف اعضای موسس سازمان انقلاب اسلامی بخشی به رهبری امثال نبوی ، سرحدی زاده ، سلامتی ، حجاریان و ... به فعالیت حزبی و سیاسی متمایل و به کار اجرایی در دولت روی آوردند، بخش دوم هم مانند امثال محسن رضایی ، شمخانی ، صفوی ، جعفری و ذوالقدر و ... وارد حوزه نظامی شده و سطح فرماندهی عالی سپاه و سیستم امنیتی و انتظامی را در اختیار گرفتند.
✍️شاید سوال جدی است اگر بپرسیم ایران اسلامی طی ۴۰ سال گذشته تحت هر عنوان غرامت و هزینه مقابله دو جریان فکری متمایل به قدرت مذکور را پرداخت نکرده است؟ آیا مردم طی ۴۲سال گذشته در قالب رو در رویی جامعه روحانیت و جامعه مدرسین حوزه علمیه و مجمع روحانیون و مجمع مدرسین حوزه و حتی دو گروه مراجع تقلید در حال ایفای نقش واگذاری دو طرف سکه قدرت نیستند؟
✍️ایکاش سردار ضرغامی می توانست با اتکاء بر اندکی از صداقت مدیریت کوتاه سرافراز رئیس سابق صدا و سیما حداقل چنانچه مدعی شده است لائقل یک بار صادقانه به همین ادعا پایبند و ساعاتی را از ماهیت هزار فامیل مفسد ساز مافیای قدرت در ایران اسلامی بگوید بی آنکه به تبعیت از فرامین صادره مافیا که حتما بر بسیاری از مدیران عالی و میانی هم حاکمیت دارند همه هزار فامیل را در پسر زندانی مرحوم آیت الله هاشمی خلاصه نکند. ۲۹اردیبهشت۰۰

  تعداد بازديدها: 2757
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89636
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.