تاريخ انتشار: 01 خرداد 1400 ساعت 00:43:24
صداقت و تغییرپذیری

✍️دکتر علی لاریجانی رئیس ستاد مشترک سابق سپاه پاسداران در دهه شصت توسط مرحوم آیت الله هاشمی به وزارت ارشاد منصوب و سپس توسط مقام معظم رهبری به عنوان رئیس صدا و سیما انتخاب و منصوب شد. طی مدت ریاست لاریجانی بسیاری از سرداران و فرماندهان سپاه مانند سردار ضرغامی برای اصلاح فرهنگ عمومی و همسان سازی مردم به این دستگاه عریض و طویل انحصاری فرهنگی نقل مکان کردند .
✍️سردار ضرغامی پس از لاریجانی و با یک وقفه کوتاه ریاست سرافراز سپس سردار عسکری سکاندار صدا و سیما شدند تا شاهد تحویل تدریجی تمام سکانهای ریاستی و مدیریتی صدا و سیما به گروههای ورودی همسو یا نیروهای تحت امر خروجی برخی نهادهای نظامی امنیتی باشیم تا جایی که امروز حتی لاریجانی و بعضا ضرغامی بنیانگذاران سیستم پادگانی صدا و سیما هم معترض این حجم از بدگویی و ترویج اباحه گری و پوچ گرایی سیاسی و حتی اخلاقی - دینی توسط رسانه باشند.
✍️سردار دکتر علی لاریجانی رئیس اسبق صدا و سیما و دارای رکورد طولاترین مدت ریاست مجلس دیروز در گفتگوی گلاب هاوس که موجودیت صدا و سیما را به هیچ می رساند از برخی تصمیمات و عملکرد دورا ریاست بر صدا و سیما مانند ساخت برنامه ضد امنیتی هویت توسط جریان فکری کیهان و حتی بخشی از عملکرد برادرش صادق لاریجانی در قوه قضاییه ابراز ندامت و برائت کرد که در جای خود حتما گام رو به جلو برای همگامی با مردم محسوب می شود مردمی که طی سه دهه با نصب چند ده میلیون آنتن گیرنده ماهواره بر پشت بامها بی اعتمادی محض به صدا و سیمای متکی بر شیوه به فرموده پادگانیسم را اعلام می کنند.
✍️دیروز فیلم کوتاهی از تجمع چند نفره اعتراضی در پارک یکی از شهرهای اروپایی با مسئولیت و سخنرانی ضد نظام فردی به نام حشمت الله طبرزدی منتشر شد شاید طبرزدی برای بسیاری از جوانان و مردم شناخته شده نباشد فردی که با ایجاد انشعاب در دفتر تحکیم دانشجویی و تشکیل اتحادیه موازی انجمن های اسلامی دانشجویان و انتشار نشریه پیام دانشجوی بسیجی بسیار افراطی و اتخاذ شیوه های تخریبی مبتنی بر به اصطلاح افشاگری بر بخشی از شخصیت های معتبر انقلاب ، دفاع مقدس و نظام تاخت و بر خلاف اعلام نظر صریح و موکد مقام معظم رهبری مبنی بر اختصاص عنوان امام در کنار نام خمینی رحمت الله علیه و پرهیز از استفاده از این عنوان در کنار نام معظم له اقدام به چاپ عنوان امام خامنه ای در نشریه مذکور کرد.
✍️طبرزدی به فاصله کوتاهی علی رغم استفاده از عناوین و ادبیات به اصطلاح انقلابی به اتهام مبادرت به جرائم امنیتی مجموعا بیش از نه بار بازداشت و زندانی شد. طبرزدی پس اعلام تبری از گذشته ، توبه و مصاحبه تلویزیونی و سپس آزادی توانست از ایران خارج و تا امروز در نقش عنصری فعال در عرصه اپوزیسیون علیه انقلاب ، نظام اسلامی و شخص رهبری فعالیت کند
✍️علی لاریجانی با ورود به عرصه انتخابات معادلات خوشبینانه و خواب رویایی جبهه های ائتلاف و وحدت را که انتخابات را رقابت داخلی خود می پنداشتند آشفته کرد و امروز حتی با در هم آمیختن دو جبهه و شاید با جبهه جدید انقلابی سردار قالیباف هم در صورت تصمیم مردم به حضور در انتخابات مانند ۹۶ امیدی به کسب رای اعتماد اکثریت ایران ندارند.
✍️لذا جبهه های مذکور تلاش می کنند تنها روزنه امید یعنی بازگرداندن آمریکا به برجام و آثار قابل دسترس ناشی از لغو تحریم ها را با اعمال فشار به آخرین مرحله تصمیم گیری به شکست بکشانند، نکته جالب اینکه جبهه های سه گانه ائتلاف ، وحدت و انقلابی برای تخریب دکتر لاریجانی حتی در استفاده از سابقه حضور لاریجانی در سطوح فرماندهی سپاه پاسداران دوران دفاع مقدس هم به عنوان سابقه سیاه ابایی ندارند هر چند لاریجانی در گفتگوی گلاب هاوس حضور در رده فرماندهی سپاه پاسداران دوران دفاع مقدس را از نکات برجسته و درخشان زندگی خود اعلام کرد.
✍️شاید سوال مناسبی است اگر بپرسیم آیا همه حق تغییر در خود و بازگشت از باورها و اعمال گذشته را دارند؟ آیت الله منتظری و آیت الله آذری قمی از مدافعین ابتدایی سرسخت نظریه ولایت فقیه بودند که بعدها و با توجه به شرایط در رده اولین مخالفین قرار گرفتند. امثال مصباح یزدی از مخالفین مبارزه ، انقلاب و حاکمیت فقیه بودند، اما بعدها خود را از مدافعین سرسخت می دانستند. بسیاری در تمام عمر جان بر کف برای انقلاب بودند و بعدها مقابله با مدل حکومتی را تکلیف دانستند و بسیاری دیگر تغییرات فراوانی را اعلام می کنند اما تغییر بدون توضیح چرایی باورها و عملکرد گذشته و پذیرش مسئولیت آنچه واقع شده است می تواند صادقانه و کارساز باشد؟ ۳۱اردیبهشت۰۰

  تعداد بازديدها: 3013
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89653
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.