تاريخ انتشار: 29 خرداد 1400 ساعت 20:10:34
لزوم اعلام عفو عمومی

✍️رئیس مجلس اظهار کرد: برای حل گرانی و تورم راهی جز مشارکت در انتخابات نیست! علی الظاهر هنوز باور ندارند که به لطف مردم نجیب و کریم ایران میزان مشارکت در انتخابات بطور متوسط حدود ۶۰٪ درصد است، چنانچه پیروزی روحانی بر زوج رئیسی - قالیباب با مشارکت حدود ۷۵٪ حاصل شد در حالیکه تورم ، بیکاری و سقوط ارزش پول ملی از ویژگی ماندگار ۴۲ ساله محسوب می شود.
✍️برخی مدعی نسبت مستقیم بین افزایش مشارکت و تقویت مواضع رئیس جمهور در مناسبات خارجی و بین المللی هستند، در حالیکه روسای جمهور در بهترین شرایط می توانند عامل اجرایی سیاست و دستورات ابلاغی مقام معظم رهبری باشند. روسای جمهور کشورمان هرگز قادر به اعمال سیاست خارجی و راهبرد متفاوت در مناسبات نبوده و نخواهند بود، چنانچه مذاکرات تقریبا ۲۰ساله ایران و ۱+۵ جز ذیل ابلاغیه های رهبری قابل پیگیری نبوده و نیست و رهبری حتی در مورد تعداد سانتریفیوژ و میزان غنی سازی راسا محدوده ها را مشخص و ابلاغ فرموده اند.
✍️روسای جمهوری ایران حتی در مورد به حضور پدیرفتن یک سناتور آمریکایی در مقر سازمان ملل همانطور که دکتر ظریف نماینده وقت ایران در سازمان ملل خدمت دکتر احمدی نژاد رییس جمهور وقت و در اولین سفر به نیویورک متذکر شدند اجازه تصمیم گیری نداشته و باید قبلا ضمن هماهنگی با دفتر رهبری موافقت را کسب کرده باشند.
✍️بسیاری از مقامات علی الخصوص سطوح مختلف روحانیت کما فی السابق شرکت در انتخابات را تکلیف شرعی مردم اعلام می کنند، یعنی امتناع از رای دادن گناه و مستوجب کیفر الهی خواهد بود! یا از مصادیق خیانت به خون شهدا و تبعیت از دشمنان ایران اعلام داشته! اما توضیح نمی دهند.
*اولاً این نظام چیست که مردم یعنی اشرف مخلوقات باید یکسره فداییش شود؟
*ثانیاً رای به افرادی که فاسد می دانیم یابه عمله ظلم و چپاول می شناسیم تکلیف شرعی است؟ آیا افرادی با باورهایی از این دست که رای به دزد ، دروغگو را همانطور که کاندیداها در مناظره تلویزیونی به سایرین نسبت می دادند تکلیف شرعی است؟
✍️برخی انتخابات ۸۴ در حمایت از احمدی نژاد به طرح موضوع مهدویت و ظهور منجی هم متوسل و مشارکت و حتی رای به فلان کاندیدا را همراهی و زمینه سازی ظهور مصلح جهان بشریت عنوان کردند، الگویی که در این دوره هم مورد عمل برخی اهل منبر قرار گرفت، ادعایی که بی شباهت به ادعای جورج دبلیو بوش رئیس جمهور سابق آمریکا نیست که پس از یازده سپتامبر خود را بشارت دهنده و زمینه ساز ظهور منجی و مصلح جهانی اعلام کرد.
✍️برنامه صبحگاهی شبکه پنج تلویزیون با حضور سردار امیرآبادی عضو تندرو هیات رئیسه مجلس با حمله و ایراد اتهام کارشکنی در انتخابات توسط وزارت کشور آغاز کرد، امیرآبادی با اشاره به اینکه مدعیان جمهوریت در وزارت کشور در تلاش بودند تا انتخابات درست برگزار نشود و مردم از رای دادن ناامید و به خانه برگردند رسما تیتر سازی روزنامه های کیهان تا هموطن و غیر را ادامه داد.
✍️علی الظاهر دیگر هیچ کس دلیلی برای لاپوشانی و حفظ ظاهر هم ندارد. دکتر همتی که به اصطلاح کاندید مقابل آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه است دیروز حتی در لحظه ورود به حوزه رای گیری حسینیه ارشاد هم تامین جانی نداشت و توسط عناصر شناخته شده معروف به لباس شخصی در حضور همسرش و مردم حاضر با بدترین الفاظ مورد توهین و تهدید قرار گرفت ایکاش قاضی القضات ابراهیم رئیسی حداقل برای حفظ ظاهر صیانت از قانون و حقوق عمومی مردم بی دفاع در برابر عربده کشان سیاسی دستور شناسایی ، دستگیری و برخورد قانونی با عناصر مذکور را خطاب به دادستان کل کشور صادر می کردند، شاید مناسب باشد همچون برخورد با اراذل و اوباش دستور می دادند تا بر گردن عربده کشان امنیتی سیاسی هم آفتاب آویزان و در شهر بگردانند.
✍️اینکه بیش از ۲۰ میلیون رای دهنده به حجت الاسلام خاتمی و حجت الاسلام روحانی هنوز هم به دلیل ترس از تحمل محرومیت از حقوق معمول اجتماعی و برخورداری از تامین جانی جرات افشای رای به خاتمی و روحانی را ندارند بماند اما طی سالهای گذشته حداقل شاهد تهدید آشکار کاندید ریاست جمهوری در پای صندوق رای نبودیم که دیروز در محوطه حسینیه ارشاد و خطاب به دکتر همتی و همسرش انجام شد.
*شاید درخواست رئیسی رئیس قوه قضائیه و کاندید انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اعلام عفو عمومی حداقل تمامی بیش از ۲۰ میلیون ایرانی که به خاتمی و روحانی رای دادند یا امروز انتخابی جز رئیسی داشتند حداقل برای حفظ آرامش اجتماعی ضروری باشد باید امثال رئیسی به خاطر داشته باشیم حدود ۳۳ میلیون ایرانی حائز حق رای حاضر به رای دادن نشدند. ۲۹خرداد۰۰

  تعداد بازديدها: 2629
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89941
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.