تاريخ انتشار: 31 خرداد 1400 ساعت 23:31:51
فتنه علیه حوزه ی رهبری

✍️تلویزیون همچنان لجوجانه و صم و بکم بر انکار اکثریت ۳۸ میلیون ایرانی حائز حق رای شامل ۱۳ میلیون جمعیتی که مانند انتخابات ۹۶ نیامدند  ۲۰ میلیون نفری که در ۹۶ به روحانی رای دادند و شرکت در این انتخابات را نپذیرفتند و ۵ میلیون نفری که رای  باطله به صندوق انداختند اصرار دارد و بر طبل خام حماسه و پیروزی بزرگ ریاست رئیسی متکی بر تکرار رای ۱۷ میلیونی ۹۶ در ۱۴۰۰ می کوبد.
✍️اما امروز دو موضوع بسیار مهم منتشر شد که امیدواریم بدون فوت وقت توسط مقامات مسئول تکذیب و مورد توضیح قرار گیرند، ابتدا اعلام شد خبرگزاری تسنیم که برخی متعلق به سپاه می دانند خطاب به سردار حقانیان از مقامات ارشد دفتر مقام معظم رهبری با تحکم خاصی هشدار داده است که از ورود به عرصه مباحث تحلیل سیاسی پرهیز کرده و به رتق و فتق امور دفتر بپردازد که باید به سرعت با تحکم یک خبرگزاری هر چند وابسته به سپاه به دفتر رهبری برخورد جدی صورت گیرد تا به عنوان رویه تکرار نشود.
✍️موضوع دوم که قطعا از تحکم خبرگزاری تسنیم کمتر نیست اتهام وارده توسط احمدی نژاد رئیس جمهور سابق علیه حسن خجسته  برادر همسر مقام معظم رهبری است. احمدی نژاد در پاسخ به توهین خجسته علیه احمدی نژاد ادعا کرده است که خجسته به همراه همسر و خانواده در سال ۸۸ با موسسه اسرائیلی ارتباط داشته و در صدد سفر به تل آویو پایتخت اسرائیل بوده است که توسط مسئولین ذی ربط ممانعت و از ریاست طولانی مدت بر رادیو برکنار می شود.
✍️اینکه دو مطلب مرتبط با دفتر و نزدیکان رهبری با جهت گیری خاص همزمان توسط احمدی نژاد و خبرگزاری تسنیم منتشر می شود حتما نیازمند تامل و بررسی مراکز مسئول است تا در صورت لزوم تهاجم تخریبی هماهنگ علیه حوزه رهبری در این شرایط حساس مورد برخورد قرار گرفته و چشم فتنه کور گردد.
✍️سردار اسماعیل کوثری که پس از چند دوره حضور در مجلس به سپاه بازگشته بود مجددا در سایه هیاهوی انتخابات ریاست جمهوری بعنوان حوزه انتخابی تهران با کسب حدود ۴٪ رای حائزین حق رای تهران به مجلس بازگشت تا در کنار سردار قالیباف و سایر همرزمان بیش از پیش در خدمت مجلس باشد هر چند رفت و برگشت مکرر نظامیان بین مجلس و سپاه به زعم بسیاری از حقوقدانان نقض صریح قانون اساسی و حکم حکومتی امام خمینی(ره) مبنی بر عدم مداخله نظامیان در سیاست می باشد.
✍️برخی یکدست سازی تفکر حاکم بر ارکان حاکمیت را زمینه ساز هماهنگی بیشتر و بهبود ارائه خدمات دستگاه های مسئول می دانند و برخی وضعیت مذکور را آغاز شکل گیری سطحی از دیکتاتوری علیه آزادی مردم می شناسند هر چند تجربه ۶۸-۶۱ و ۹۲-۸۴ که حکومت در کشورمان به یکدستی سیاسی رسید تحقق هیچ یک از دو گزینه بسط دیکتاتوری یا هماهنگی و افزایش بهره وری را شاهد نبودیم.
✍️تجربه یکدست سازی تمام ارکان قدرت با توجه به مقاطع مذکور و سوابق قبل از انقلاب دستاوردی جز تشدید شکاف های عمیق اجتماعی ، گسترش فساد ، تشدید ناکارآمدی ، شایسته گریزی ، فرصت سوزی ، تشدید اختلاف ، دشمنی ، افسردگی اجتماعی و سیاسی غیر قابل بازگشت نداشته است.
✍️احمدی نژاد علاوه بر ایراد اتهام همراهی و قصد سفر خانواده خجسته به تل آویو مدعی است با نام برده بعنوان مشکوک به جاسوسی اسرائیل برخوردی صورت نگرفته و به دلیل روابط خانوادگی صرفا به برکناری نامبرده از ریاست رادیو در سال ۸۸ اکتفا شد، این در حالی است که مرحوم آیت الله هاشمی در کتاب خاطرات خود با اشاره به مورد مشابه شیخ علی تهرانی و خانم بدری حسینی خامنه ای خواهر مقام معطم رهبری نقل فرمودند وقتی شیخ علی تهرانی و همسرش بدریه خامنه ای که در دوران جنگ به عراق صدام پناهنده و در طول دوران جنگ علیه ایران فعالیت تبلیغی داشتند با مرگ صدام به ایران بازگشتند. مقام معظم رهبری به جد دستور فرمودند بدون در نظر گرفتن رابطه خانوادگی بطور قاطع به جرم‌ همکاری با دشمن و خیانت به ایران توسط نامبردگان رسیدگی و برخورد شود هرچند مقامات ذیربط در برخورد با نامبرگان با مهربانی و عطوفت رفتار کردند. شیخ علی و همسرش به زندگی عادی مشغول هستند. ۳۱خرداد۰۰

  تعداد بازديدها: 2574
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89961
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.