تاريخ انتشار: 05 تير 1400 ساعت 23:42:41
مردم و بصیرت

✍️علم الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: مردم با بصیرتی که داشتند فهمیدند رئیسی از خودشان است برخی تا ۸۰٪ به این رئیسی رأی دادند. رئیسی یک طلبه است که با انگیزه خدمت به ولی عصر سر سفره امام زمان بزرگ شده
✍️اینکه علم الهدی بی حساب از دامادش تمجید کند عجیب نیست اما علی الظاهر علم الهدی هنوز نتایج عددی بسیار روشن انتخابات سیزدهم را درک نکرده است، هنوز نمی داند، که بیش از ۷۰٪ دارندگان حق رای ایران و حدود ۹۰٪ جمعیت پایتخت رئیسی را شایسته رای خود ندانستند چنانچه توجه نمی کند نزدیک به ۴میلیون نفر حتی علی رغم شرکت در انتخابات رای باطله را بر رای به رئیسی ترجیح دادند.
✍️امام جمعه مشهد با اشاره به کسوت دامادش مدعی است رئیسی یک طلبه است گویی آقایان خامنه ای ، مرحوم هاشمی ، خاتمی ، روحانی در کسوت روحانیت نبودند با استفاده از اصطلاح رایج که شهره حوزه را از سهم امام زمان می دانند مدعی است رئیسی بر سفره امام زمان نشسته است گویی سایر طلبه ها بر سفره دیگران بودند هر چند روحانیون به فرمایش امام (ره) متحجر دین گریز که چون افعی در حوزه ها چمبره زدند نیز  تماماً بر این ادعا بودند که از سفره امام زمان ارتزاق می کنند و ارتزاق از حوزه هرگز به معنای پاکی و شرافت نبوده و نیست.
✍️امام جمعه مشهد مدعی است دامادش با انگیزه خدمت به امام زمان به میدان رقابت آمده است ، گویی رضایی ، جلیلی ، زاکانی و قاضی زاده برای مقابله با حضرت بقیه الله در میدان بودند. مهرعلیزاده و همتی هم که کفرشان معلوم بود! بهرحال ما مردم ایران تصور می کردیم پس از انقلاب اسلامی و برخورداری از حق رای مقاماتی را انتخاب می کنیم که قصد و وظیفه خدمت به ما را دارند.
✍️البته امثال علم الهدی چند سال پیش هم تصور می کردند با کشف بزرگی در هزاره سوم به نام احمدی نژاد به آخرین دولت قبل از دولت جهانی حضرت مهدی (عج) رسیدند و باید شمشیرها را برای قیام صیقل دهند که به حلقه انحراف و مظهر ضدیت ولایت فقیه رسید ، شاید هنوز برخی به خاطر داشته باشند روزهایی را که زندان اوین بندی اختصاصی برای میزبانی از مدعیان امام زمانی داشت و آخرین مدعی چند روز پیش در خیابان توسط نیروی انتظامی تهران دستگیر و روانه زندان شد.
✍️پس از اینکه آمریکا خروج نیروهای آمریکایی و ناتو از افغانستان را اعلام کرد شاهد دور جدید تصرف شهرهای افغانستان توسط طالبان (پدر داعش) هستیم اما هنوز هیچ مقام نظامی و برون مرزی یا مسئولین پرونده افغانستان در کشورمان توضیح نمی دهند که رابطه اصرار ایران به خروج نظامیان آمریکایی و ناتو از افغانستان ، میزبانی سال گدشته سران طالبان در تهران و آغاز تسلط طالبان بر افغانستان چیست؟
✍️منوچهر متکی وزیر امور خارجه احمدی نژاد در برنامه تلویزیونی ضمن توضیح رفتار غیر عقلانی احمدی نژاد در اولین سفر به نیویورک به نکته حائز اهمیتی اشاره کرد. متکی می گوید: پس از اصرار احمدی نژاد به برکناری فوری ظریف نماینده ایران در سازمان ملل که در اولین سفر به نیویورک انجام شد به احمدی نژاد گوشزد کردم که انتخاب و برکناری برخی سفرا و نمایندگی ها مثل سفیر ایران در سوریه یا نمایندگی سازمان ملل و .... با هماهنگی مقام معظم رهبری انجام می شود چنانچه ظریف نیز در نوار سرقتی که منتشر شد تاکید می کند در برابر اصرار احمدی نژاد برای ملاقات با برخی سناتورهای آمریکا به ایشان گفتم برای ملاقات با عناصر آمریکایی حتی در سطح کارشناسی باید قبلا مجوز مقام معظم رهبری اخذ و موافقت معظم له از دفتر دریافت گردد.
✍️دادگاه ایالتی مینه سوتای آمریکا دریک شوین مامور پلیس مینیاپولیس را به جرم مرگ جورج فلوید به ۲۲.۵ سال حبس یعنی طولانی ترین زندان تاریخ قضایی محکوم کرد. همزمانی صدور رای دادگاه مینیاپولیس و روزهای مصادف با سالروز ۱۸ تیر که یادآور حمله لباس شخصی ها به خوابگاه دانشجویان دانشگاه تهران است شاید بازخوانی حکم صادره دادگاه مربوطه در روز صدور حکم شوین قابل توجه باشد. دادگاه حمله شبانه به خوابگاه دانشجویی دانشگاه تهران سرباز وظیفه اُروجعلی ببرزاده را به جرم دزدیدن ریش تراش یکی از دانشجویان مجرم و محکوم به تحمل مجازات کرد. ۵تیر۰۰

  تعداد بازديدها: 2643
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=89998
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.