تاريخ انتشار: 26 تير 1400 ساعت 01:48:07
کلید روحانی و سید خراسانی

✍️جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ضمن تاکید بر بدعهدی کشورهای به اصطلاح دوست روسیه ، چین و حتی هند در تحریم های آمریکا علیه ایران اظهار کرد: ما از خون فرزندان خود برای برخی کشورها (عراق و سوریه) گذشتیم اما آنها ما را تنها گذاشتند گفتند منافع ملی اجازه نمی دهد علیه خواست آمریکا اقدام کنیم. اینکه مقامات عالی رتبه ایران قادر به درک و اهمیت منافع ملی باشند بسیار تردید دارم تردیدی که با تاکید اخیر ولایتی ‌وزیر اسبق امور خارجه و مشاور عالی بین الملل رهبری مبنی بر خائن خواندن ایرانیانی که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند، یا عملکرد مقاماتی که در اوج گرفتاری و استیصال معیشتی مردم ایران به فرمایش رئیس اسبق کمیسیون امنیت و سیاست خارجی بیش از ۳۰میلیارد دلار از ذخائر ارزی کشور را به مسئله سوریه اختصاص دادند به قطعیت می رسد.
✍️اینکه چهار سال پس از پرداخت هزینه های بسیار و تحمل شهادت تعدادی از فرماندهان عالی رتبه و نیروهای رزمی در دفاع از رژیم بشار اسد، سه سال هم حضور گسترده نظامی در سوریه را با بیش از ۳۰۰۰ شهید و میلیارها دلار پرداختی جدید و واگذاری حریم آبی ، فضایی و خاک کشورمان برای اقدام نظامی ارتش روسیه برای مقابله با داعش ضروری اعلام کردیم تا داعش نتواند در مرزهای ایران که نه در خیابان های کرمانشاه ، اصفهان ، تبریز و تهران جولان دهد با پهن کردن فرش قرمز توسط بخشی از حاکمیت برای طالبان که سلف و ریشه داعش است تناقض داشته و باید پاسخگوی رساندن داعش به همسایگی دائمی ایران باشند.
✍️پس از اعلام خبر روز گذشته در مورد اختلال در خط تولید واکسن برکت امروز سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد ٢ میلیون دوز واکسن برکت یک هفته تا ١٠ روز بعد به ما تحویل داده خواهد شد یعنی برکت می تواند حداکثر با ۲۰٪ ظرفیت ادعایی تولید کند. یعنی تا اول مهر ماه بجای ۵۰ میلیون دُز که مکرر توسط رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادعا شده است حداکثر ۶میلیون دُز تحویل خواهد شد.
✍️دکتر مینو محرز عضو علمی واکسن برکت دیروز اظهار داشت: وقفه در تولید واکسن ملی برکت به دلیل موانع تحریمی آمریکا است که واردات مواد اولیه واکسن برکت از اروپا را با دشواری روبرو کرده است.
✍️اینکه ستاد اجرایی طی تمامی ماه های گذشته جز برپایی نمایش های تلویزیونیِ ما می توانیم کارکرد مثبتی نداشته است بماند اما مقامات دولت روحانی هم باید توضیح دهند با کدام ادله معقول ستاد اجرایی که ذاتاً ابر موسسه اقتصادی منفعت طلبانه است را در ساخت و تولید واکسن مرتبط با جان مردم ایران جایگزین دو موسسه تخصصی ، علمی و غیر انتفاعی پاستور و رازی با سوابق هشتاد ساله فعالیت علمی و تولیدی در حوزه واکسن کردند؟
✍️آمار دیروز به ۲۰۱ قربانی و شناسایی بیش از ۲۳۰۰۰ مبتلای جدید رسید. ما در حالی به بدترین شرایط سلامت و موج پنجم سقوط می کنیم که مردم اروپا می توانند در جمع ۶۰۰۰۰ نفره فاقد ماسک در استادیوم های ورزشی نشسته و از تماشای فوتبال یورو و ادامه زندگی لذت ببرند. دیروز در حالی فوت جمعیت معادل سقوط یک هواپیمای مسافری اوکراینی دیگر به سادگی اعلام شد که برخلاف روزهای نمایش برکت خبری از مخبر دزفولی و یاران و همراهانش در نمایش های تلویزیونی نبود تا اگر توانستند صادقانه از ناکارآمدی و عدم تحقق وعده های نزدیک به دو ساله تولید واکسن برکت بگویند ضمن اینکه هنوز هیچ کس توضیح نمی دهد دولت بابت واردات و ایجاد مجتمع تولید واکسن برکت چه میزان ارز دولتی در اختیار ستاد اجرایی و البته انسیتو پاستور و موسسه رازی قرار داده است؟
✍️دیروز وسط دربی اعلام یک خبر فوتبالی توسط خانم ایران دوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان جالب بود، همزمان با آغاز همسایگی ایران و طالبان و آغاز ریاست جمهوری سید خراسانی و مظلوم به قول جریان کیهان، اینکه بانوان بتوانند به ورزشگاه ها بروند که چیزی نیست قرار است تلویزیونی هم بازی تیم ملی فوتبال بانوان ایران را هم با تمهیداتی که بلدند پخش کند، یعنی علی الظاهر شاه کلید حجت الاسلام شیخ حسن روحانی از ابتدا در جیب آیت الله سید مظلوم خراسانی جا مانده بود تا نیامده قفل ها را بگشاید. ۲۵تیر۰۰

  تعداد بازديدها: 3641
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90201
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.