تاريخ انتشار: 05 شهريور 1400 ساعت 00:47:27
یک تذکر مهم به صدا و سیما

جماران: صبح امروز (پنج شنبه) رئیس جمهور و وزرای دولت سیزدهم در اولین ساعات فعالیت خود جهت ادای احترام به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با استقبال یادگار امام در حرم مطهر حضور یافتند.

در کنار بازتاب وسیع خبر اصل برگزاری مراسم و سخنان رئیس جمهور در رسانه های داخلی و خارجی، صدا و سیما در رفتاری عجیب و غیرقابل چشم پوشی سخنان حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی را در این مراسم که اتفاقا فقط در توصیه به وحدت و ضرورت حمایت از دولت جدید بود بایکوت کرد و نه تنها پخش زنده این مراسم را هنگام ایراد سخنرانی یادگار امام قطع کرد، بلکه در بخش های خبری خود نیز هیچ اشاره ای به این سخنان وحدت بخش نداشت.

ماجرا زمانی عجیب تر می شود که نه تنها اکثر خبرگزاری ها و سایت های خبری، بلکه حتی بی بی سی فارسی در سایت و تمام شبکه های اجتماعی خود به پوشش قابل توجه این سخنان پرداخت اما دریغ از یک جمله خبر در صدا و سیما!

لازم است مدیران صدا و سیما و به ویژه معاونت سیاسی و خبر، در خصوص این قصور پاسخگو باشند و توضیح دهند دلیل این رفتار غیرقابل قبول چیست؟

البته در این میان مسئولان تیم خبری رئیس جمهور محترم جدید نیز خوب است که نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند تا مبادا چنین حرکت هایی به نام آنها تمام شود.

  تعداد بازديدها: 1385
   


 
05 شهريور 1400   
علی

خدا خیرتان دهد مرحوم آیت الله هاشمی که عزیز حضرت امام و یار رهبری بودند و نقش بی نظیری در شکل گیری و پیروزی انقلاب داشتند به سهولت مورد غضب قرار گرفته و بایکوت خبری شدند. مشکل را در صدا و سیما دنبال نکنید ، یقین بدانید این حرکت غیر اخلاقی و سانسور خبری از جای دیگری دیکته می شود




این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90535
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.