تاريخ انتشار: 14 شهريور 1400 ساعت 21:57:51
طرح امام محله

✍️حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر میر محمدیان قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در اّباان ۹۹ فرمودند: طرح امام محله یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است. طرح امام محله در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و رفع مشکلات مردم تدوین و پایه‌ریزی شده‌ است.
✍️حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: گاهی ممکن است کاری که از دست لوطی در یک محل بر می آید از شورای حل اختلاف ساخته نباشد. بهرحال شاید نظر اژه ای رئیس قوه قضائیه جایگزین سازی لوطی محله به جای طرح شکست خوره امام محله سازمان تبلیغات اسلامی باشد ، البته با توجه به حوزه کاری اژه ای که برخورد با مجرمین و عناصر مخل امنیت اجتماعی است احتمالاً لوطی محلات می توانند از میان افراد شرور قابل اصلاح محلات یا امامان جماعت انتخاب گردند.
✍️شاید هم اندیشی قوه قضائیه و سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص بررسی مشترک طرح های امام محله و لوطی محله به شکل گیری طرح مشترک جدیدی منجر گردد هر چند انتخاب عنوان طرح با توجه به اهمیت حیاتی احتمالاً جهت بررسی و کسب نظر تخصصی به فرهنگستان ارسال تا دکتر حداد عادل و اعضای معظم فرهنگستان و کارشناسان خبره تشخیص دهند کدام نام شایسته چنین طرح راهبردی است ، شاید فریدالدین جان حداد عادل هم بتواند در مجتمع آموزشی غیر انتفاعی تحت امرش در خیابان فرشته یا در گروه های اندیشه ورزی صدا و سیما به مطالعه این مهم بپردازد.
✍️شبکه بی بی سی امروز فیلمی کوتاه از محل زندگی ملاعمر رهبر فقید و فقیر طالبان منتشر کرد تا همه ببینند و بدانند فقر و زندگی فقیرانه به معنای ارزش گذاری و دیانت نیست و فقر یا زندگی محقر و فقیرانه به معنای صحت عمل و حقانیت نیست و قطعا در کشور ما هم بسیاری از فقر گرایان و همدردی کنندگان با فقرا چیزی جز ستمگری و ظلم به دیگران نمی دانند و اصولا زندگی متکی بر تمکن بالای مالی و امکانات گسترده عمومی در اختیارشان جز با نوحه سرایی و همدردی مزورانه به فقر فقرا حاصل نشده است ، گروه مانکن و متمول که حتی فقر فقرا را به دلیل آشفتگی به صبر و امثالهم تقدیس و حتی فقرا را به حفظ فقرشان ترغیب می کنند.
✍️ستاد هماهنگی دولت صبح امروز به ریاست رئیسی رئیس جمهور سیزدهم برگزار شد ، یعنی ابهام در دوگانگی فرماندهی تیم اقتصادی دولت بین سرلشکر رضایی - مخبر دزفولی علی الظاهر ابهامی سه گانه بین رئیسی ، رضایی و مخبر خواهد بود هر چند نباید از نوع مدیریت سردار وحیدی وزیر کشور و مدیر عالی استان ها ، میر کاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و سردار رستم قاسمی وزیر مسکن و راه سازی بعنوان یکی از بزرگترین دارندگان بودجه عمرانی و اوجی وزیر نفت تکنوکرات واقعیت گرا و ... در افزایش چند پارگی و شدت گرفتن جبهه بندی درون دولت به نفع مرجع سه کانه مذکور و البته وزرای همسو با قالیباف غافل بود.
✍️دولت سیزدهم با تاکید بر افزایش واردات حداقل ۱۰۰ میلیون دُز واکسن خارجی عملاً بر واکسیناسیون ایران و جهان با واکسن ملی برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خط بطلان کشیده و رئیسی در مصاحبه تلویزیونی به صراحت و روشنی شعار ما می توانیم را وعده پوچ غیر قابل دسترس اعلام کرد که اگر رئیسی ، حسن روحانی مفلوک بود احتمالاً طی روز گذشته به جرم خیانت به توان ملی نخبگان جوان شرکت های دانش بنیان هفت کفن پوساینده بود که البته بد هم نبود. ۱۴شهریور۰۰

  تعداد بازديدها: 2326
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90624
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.