تاريخ انتشار: 28 شهريور 1400 ساعت 00:42:26
جهت اطلاع

*آقای علم‌الهدی امام جمعه مشهد دیروز در خطبه نمازجمعه گفت: «با اینکه هنوز ایران عضو شانگهای نشده، از رئیسی دعوت‌ کرده‌اند؛ این یعنی اقتدار و عظمت». برای اطلاع آقای علم‌الهدی یادآور می‌شویم که رئیس‌جمهور قبلی هم هر سال به اجلاس شانگهای دعوت می‌شد و در آن شرکت می‌کرد. عضویت ایران در اجلاس شانگهای هم از دو سال قبل بنایش گذاشته شده بود که امسال عملی شود و شد. به امام جمعه مشهد توصیه می‌کنیم اطلاعات خود را به‌روز کند.
*وزیر بهداشت دولت سیزدهم با مبالغه درباره جایگاه ایران در واکسیناسیون هفتگی، پا جای پای وزیر بهداشت دولت دوازدهم گذاشته. دکتر عین‌اللهی مدعی شده ایران رتبه دوم واکسیناسیون در هفته را در دنیا به دست آورده. این ادعا با واقعیت‌ها منطبق نیست. تفصیل مطلب را در صفحه 2 همین شماره روزنامه بخوانید.
*امارات، اطلاعات 9 میلیون خارجی مقیم این شیخ‌نشین را تحویل رژیم صهیونیستی داد. وبگاه «مجهر الجزیره» فاش کرد: وزارت خارجه امارات، اطلاعات مربوط به خارجیان مقیم این شیخ‌نشین را همراه با نامه رسمی که به امضاء مدیر بخش دیپلماتیک رسیده به رژیم صهیونیستی داده است. این اطلاعات، شامل اسم، عکس، تابعیت، کپی گذرنامه، شماره تلفن و مکان اقامت افراد است. در نامه مدیر بخش دیپلماتیک امارات خطاب به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی آمده است: «پیرو توافق درباره همکاری مشترک برای تامین امنیت نمایشگاه "اکسپو 2020" که قرار است در اکتبر 2021 در امارات برگزار شود، این اطلاعات فرستاده شده است».
*سخنان مولوی انصاری خطیب طالبانی مسجد هرات در مورد سرکوب مخالفین امارت اسلامی و اینکه دموکراسی با برقراری امارت اسلامی در افغانستان مرده است، بازتاب گسترده‌ای در داخل و خارج این کشور داشت. علاوه بر مخالفت‌های زیادی که کاربران افغانستانی فضای مجازی به سخنان این خطیب طالبانی نشان داده‌اند، در ایران و سایر کشورها نیز واکنش‌ها اینست که گروه تروریستی طالبان با این روش نشان داده که هیچ تغییری نکرده و لذا حکومت خودخوانده این گروه در افغانستان دوامی نخواهد داشت.
*گروه تروریستی طالبان، برخلاف وعده‌هائی که داده بود، خواسته‌های ذاتی خود را یکی پس از دیگری به اجرا درمی‌آورد. منابع محلی با انتشار یک ویدئو گفته‌اند قلعه تاریخی گرشک ولایت هلمند در حال تخریب توسط طالبان هست. فیلمی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، تخریب این قلعه تاریخی را نشان می‌دهد. منابع محلی می‌گویند طالبان قرار است جای این قلعه مدرسه دینی بسازند. مولوی محمد حسن آخوند، رئیس‌الوزرای دولت خودخوانده و جعلی طالبان هم روز چهارشنبه 24 شهریور با فرمانی از زنان کارمند خواست استعفا بدهند و دیگر در محل کار خود حاضر نشوند.

*جمهوری اسلامی

  تعداد بازديدها: 927
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=90742
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.