تاريخ انتشار: 02 آبان 1400 ساعت 20:44:52
سیلی ایوب پاسدار

✍️شاید سوال مناسبی است اگر بپرسیم همانطور که سپاه قدس در سال ۹۱  دلار پرداختی برای آزادی سردار خرم رضوی و نیروهایش به مخالفین حکومت بشار اسد را تامین کرد چرا با پرداخت مبلغی بسیار کمتر برای آزادی جوانانی مانند شهید بیات تا حججی که با خیانت نیروهای روسیه در منطقه خان طومان به اسارت داعش درآمدند  موافقت نشد؟ چرا طی طی دیروز و امروز بسیاری چون بلندگوی بی اراده بسیج شدند تا دروغ اسارت فرمانده لشکر عاشورا در سال ۹۱ به دست نیروهای تکفیری اعلام کنند در حالیکه داعش در سال ۹۴ اعلام موجودیت کرد؟
✍️ابراز چاکری و مقدس نمایی مشتی بجایی رسیده است که امروز فردی در سیاست، خرم را با مالک اشتر علی ابن ابی طالب (ع) قیاس می کنند، گویی نمی دانند انور سادات ملعون بود که در مراسم قدرت نمایی نظامی به دست افسری شجاع به درک واصل شد و امروز سیلی ایوب پاسدار می تواند بیش از هر چیز یاد آور شجاعت کم نظیر افسرانی چون خالد اسلامبولی و سلیمان خاطر باشد و خاطره بسازد.
✍️بسیاری امروز که از شوک سیلی ایوب پاسدار رها شدند هنوز از سرنوشت سرهنگ پاسدار ایوب فرزند شهید علیزاده که قطعاً باید در برابر بازجویان  در حال پاسخگویی باشد خبری منتشر نشده است اما برای همه قابل درک است اگر در حال تفهیم پذیرش سیل اتهامات و جرائم باشد.
✍️امروز برخی به میدان آمدند تا از صورت سیلی خورده خرم رضوی قهرمانی بی مثال بسازند، آنقدر پیش رفتند که گویی حاج قاسم شهید نقش بدل میدانی فرمانده خرم رضوی را عهده دار بوده است. چنان افسانه و داستان می بافند که انگار فرماندهی لشکر عاشورای دفاع مقدس را داشته، آقا مهدی و آقا حمید باکری فقط دو نام در قصه دفاع مقدس بودند.
✍️اینکه ایوب پاسدار پس از چند روز  در برابر دوربین نشسته، از کرده خود توبه کند و از بخشش فرمانده استاندار خرم رضوی سپاسگزار باشد همانطور که خانواده معصوم و مظلوم روح الله فرزند شهید یاسوجی که راهی جز خودسوزی در برابر بنیاد شهید نیافت به یکباره با انتشار بیانیه خود را مقصر اعلام کردند و مقامات را مستوجب دعا و سپاسگزاری دانستند چیز عجیبی نیست.
✍️اینکه سنگوینی نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی که به واسطه عضویت در کمیسیون انرژی مجلس دستور استخدام دخترش را به وزیر نفت صادر و وزیر وامدار اطاعت امر کرد تا این لحظه با سکوت و شاید متکی بر  دولت و مجلس انقلابی همراهی شده است، قطعاً وضعیتی دور از انتظار نیست اما اینکه رمضانعلی سنگوینی به جای توصیح رانتخواری به ضرورت بررسی کم و کیف خروج نامه محرمانه از دبیرخانه وزارت نفت اشاره کند یا سردار خرم رضوی استاندار جدید آذربایجان شرقی بجای توضیح دلائل دریافت سیلی ایوب پاسدار فرزند شهید علیزاده بپردازد، طلبکارانه از بخشیدن علیزاده منافق و دشمن بگوید یعنی هیچ چیز رو به سامان نیست و باید در انتظار وقوع حوادثی دیگر به دست امثال ایوب پاسدار بود.
✍️دلاوری که طی هشت سال همراه با سایر همکارانش در تمام شبکه های تلویزیون از صبح تا شام با هر ادبیاتی که خواستند بر دولت روحانی تاختند حالا با گذشت چند روز از گلایه بسیار محترمانه به شنود عمومی مکالمات برخی در برابر دوربین اظهارات خود را انکار کرد، مانند روزی که در برابر سردار فتاح رئیس بنیاد مستضعفان فقط یک کلمه گفت شما باید پاسخگو باشید و فتاح بی هیچ ترحمی دلاوری بخت برگشته را با خاک یکسان کرد یا مجری برنامه کودکان شبکه استانی قم که پس از افشای سردار فتاح نسبت به برداشت اموال بنیاد مستضعفان توسط حداد عادل به سبک همسر حداد به نام فریدالدین جان فرزند حداد و ماهروزاده اشاره کرد و روز بعد در برابر دوربین غذرخواهی کرد شاید از دلائل شکل گیری سیلی ایوب پاسدار فرزند شهید علیزاده باشند. ۲آبان۰۰

  تعداد بازديدها: 2444
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91100
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.