تاريخ انتشار: 20 آبان 1400 ساعت 22:49:56
رئیسی خروج فوری از برجام را اعلام کند

✍️عبداللهیان وزیر امور خارجه دولت رئیسی، علی رغم اینکه بسیاری هنوز با توجه به سوابق در سپاه او را پاسدار می دانند تا دیپلماتی که مقید به دیپلماسی باشد. انتظار این بود که دست در دست حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور انقلابی سیزدهم شجاعانه و بی هراس از استکبار جهانی و خناسان داخلی دلبسته آمریکا که در برابر لبخندهای دورعین ۱+۵ قادر به درک دست چدنی دشمن نبودند میز مذاکره ذلت پذیری برجام را ترک کنند.
✍️رئیسی و عبداللهیان بعنوان فرزندان راستین و انقلابی حوزه و سپاه باید از برجامی که همه چیز از ایران گرفت و هیچ به ایران نمی دهد را بی فوت وقت چون ترامپ آمریکا خروج متقابل از برجام را اعلام می کردند تا به فرمایش آیت الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری همه بدانند ایران با آغاز ریاست جمهوری رئیسی که انتخابی الهی بود در فصل جدیدی از بازسازی و اقتدار قرار دارد.
✍️اینکه اکثریت حدود ۷۵٪ از حائزین رای در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری را چون انتخابات ۹۸ مجلس حضور نداشتند و به رسمیت نشناختند حرف جدیدی نیست، اما رئیسی باید به خاطر داشته باشد که علاوه بر رای دهندگان در برابر تمام مردم ایران مسئول و باید پاسخگو باشد. رای دهندگانی که در انتخابات شرکت و به کاندیدای موافق با ایده خروج از برجام آمریکایی رای دادند. رئیسی باید با خاتمه برجام و بازگشت تمام قد به احیای ظرفیت های ملی مستقل از روابط و وابستگی خارجی خروج فوری از برجام را اعلام کند.
✍️عبداللهیان که گویی با بازگشت به وزارت خارجه خوی انقلابیگری را فراموش کرده با استفاده از مشروعیت حاکمیتی علی باقری کنی که بواسطه روابط سببی خانوادگی و وابستگی نسبی به مرحوم آیت الله کنی از موقعیت ویژه برخوردار است در صدد احیای برجام بعنوان بالاترین هدف قابل دسترس در عالم دیپلماسی می باشد، هر چند عبداللهیان و باقری کنی طی هفته های گذشته علی رغم تلاش تمام قد برای بازگرداندن آمریکا به برجام با دقت از آوردن نام برجام امتناع و به مذاکره وین که قرار بود به بروکسل تغییر تا به نظر غیر برجامی نامیده شود اشاره می کنند.
✍️رئیسی که به فرمایش آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و آیت الله احمد خاتمی امام م جمعه موقت تهران، رئیس جمهور معتمد رهبری و مورد حمایت کامل تمام قوا محسوب می شود، باید مانع از گرفتاری عبداللهیان و امثال باقری کنی در دام برجام گردد. باید با رفتار عبداللهیان و باقری کنی در لفاظی با عنوان مذاکره وین به جای مذاکره احیای برجام با بازگشت آمریکا برخورد کند.
رئیسی که به فرمایش آیت الله احمد خاتمی انتخابی الهی است باید با رفتار علی باقری کنی که حقیرانه و ملتمسانه برای کسب نظر مثبت آمریکا برای بازگشت به برجام کشور به کشور به دیدار معاونین وزرای خارجه انگلستان ، فرانسه،  آلمان ، روسیه و چین روانه شده برخورد کند. حجت الاسلام رئیسی باید به امیر عبداللهیان و باقری کنی تفهیم کند دوران ذلت پذیری روحانی و ظریف در عرصه بین الملل به سر آمده و اجازه نخواهد داد تا وزیر خارجه و معاونش کشور به کشور آبروی مردم ایران را برای بازگشت آمریکا و احیای برجام بی فرجام به حراج بگذارند. ۲۰آبان۰۰

  تعداد بازديدها: 2474
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91283
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.