تاريخ انتشار: 26 آبان 1400 ساعت 22:27:59
جرم انگاری ...

✍️حرامی در سیاهی شب در حال کندن و سرقت کتیبه محراب مسجد بود، زاهدی به نماز شب بود حرامی را دید و از شدت عصبانیت فریاد کرد ای اُف بر تو دزد نابکار به کتیبه محراب مسجد هم رحم نمی کنید. حرامی کتیبه زیر بغل از محراب خارج و مچ دست زاهد را محکم گرفت و فریاد کرد حرمت مسجد شکسته در صحن مسجد دشنام می دهید حالا تحویل خادم و گزمه ها می دهمت تا به سزای عملت برسانند. بلاتشبیه حکایت اهل قلم است که با اشاره به هر خطایی باید به اتهام تشویش اذهان عمومی تا تبلیغ علیه نظام و یحتمل وابستگی به بیگانه متحمل مشقت و محرومیت باشند.
✍️جمعی شاید بی خبر از حرمت زنیّت و مادری در کارزار بی کفایتی مطلق برای مهار فقر و گرسنگی در صددند تا طرحی به نام صیانت از فضای مجازی تا گزند حیوانات و جمعیت افزایی به خود ستایی بپردازند، جماعتی که تشکیل فوج فوج لشکر سایبری صیانتی را مصداق کارآفرینی هم بدانند.
جماعتی شاید حرمت ستیز که زنان و مادران ایران اسلامی را به مثابه مجرمان بالقوه تعریف می کنند. مادرانی که براساس ماده ۵۴ قانون "صیانت از جمعیت" به محض مراجعه به آزمایشگاه پزشکی به سان زندانیان و مجرمان دریافت کننده پابند الکترونیک از آزادی مشروط برخوردارند تا در صورت تخطی از این قانون بدوی احتمالاً بازداشت و محاکمه شوند.
✍️اینکه تهیه ، تصویب، تایید تا اجراء کنندگان چنین قوانینی در طول زندگی از موهبت وجود مادر برخوردار بودند یا اصولاً درکی از معنا و جایگاه زنان و مادران دارند نمی دانم، اما قطعاً فاقد نگاه صحیح به زنان حتی در جایگاه مادر، خواهر ، همسر و دختر خودشان هم بوده و زنان سببی و نسبی خود را چیزی جز امکان تولید نمی بینند. اینکه جماعتی از این دست بی هیچ واهمه ای به این اعمال قانون می گویند دیگر چیز جدیدی نیست، اما اگر مرحوم دکتر شریعتی به دست ساواک کشته نشده بود قطعاً امروز به جرم ادعای بزرگ فاطمه فاطمه است با استناد به قوانین بدوی از این دست در حال محاکمه بود.
✍️اینکه چرا کشورمان در مقطعی با وحشت از نرخ رشد جمعیت نزدیک به ۴٪ به سرعت اجرای طرح غیر اخلاقی و غیر دینی کنترل جمعیت و محرومیت از حقوق ابتدایی و عمومی فرزند سوم به بعد را عملیاتی کردند مطلبی است که حتماً باید توسط دکتر علیرضا مرندی طراح و مجری طرح کنترل جمعیت که وزیر وقت بهداشت بود مورد توضیح قرار گیرد اما امروز هم مانند آنروزها متاسفانه هر نقد و مخالفتی با طرح مصوب جرم انگاری و به دشمن نسبت داده می شود.
بهرحال مراکز عاجز از پیگیری ساده ترین طرح های بهداشتی و رفاهی باید مجری افاضات ستاد ملی تازه تشکیل و تکالیف بسیار پُر تعداد مندرج در ۷۲ ماده و ده ها تبصره و بند قانون صیانت از جمعیت افزایی هم باشند.
✍️بسیاری از اهالی دهه چهل و پنجاه با اتکاء بر باورهای انسانی و شرعی با طرح غیر اخلاقی کنترل جمعیت دهه هفتاد مخالف و با داشتن بیش از دو فرزند به دهان طراحان نابودی کانون خانواده در ایران اسلامی زدند و جوانان امروز هم بر دهان طراحان طرح مورد انگاری بانوان و مادران نجیب و شریف ایران خواهند کوبید.
مدیران عاجز از تامین نیازهای حداقلی معیشتی مردم و ساماندهی اقتصاد فروپاشیده ملی باید بفهمند همانطور که امامان جمعه تهران ، مشهد ، ورامین و .... در دی ۹۶ و آبان۹۸ اعتراض خیابانی به گرسنگی ، فقر ، بیکاری و ....  علیه مدیران بی کفایت را از حقوق حداقلی اجتماعی اعلام فرمودند، امروز هم مردم می توانند برای مقابله با توهین به مقام و منزلت زنان و مادران جامعه فریاد کنند.
✍️جناب جعفر ابن ابی طالب سلام‌الله علیه در مجلس نجاشی خطاب به نماینده مشرکان مکه که مقام زن را به سخره گرفت چه زیبا فرمود که ای اَمر در میان زنان لااقل به زنی که تو را به دنیا آورده و به ثمر رسانده احترام بگذار  ۲۶آبان۰۰

  تعداد بازديدها: 2442
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91360
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.