تاريخ انتشار: 24 آذر 1400 ساعت 23:40:45
گروه ویژه برخوردار از چتر حمایت

✍️اینکه روح الله ایزدخواه یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی فرموده با جوانان ولایتمدار و حزب الهی که معترض و مخالف واکسیناسیون اجباری هستند نباید برخورد چکشی و قضایی کرد اظهاراتی مسبوق به سابقه و بیانگر نوعی قبیله گرایی است و بر لزوم برخورداری گروهی ویژه از چتر حمایتی آهنین تاکید دارد. گروهی که به فرمایش مقام معظم رهبری علی رغم اطلاع از نظر مثبت معظم له بعنوان ولی فقیه و فرمانده کل قوا نسبت به اکران فیلم مارمولک می توانند در پیش چشمان ماموران انتظامی و امنیتی و شاید با حمایتشان فیلم را از سر در سینماهای کشور پایین بکشند.
✍️گروه ویژه برخوردار از چتر حمایت آهنین که علی رغم اعلام خطای محرز در تحلیل و عملکرد و حتی شاید ابتلای ناخواسته به بازی در زمین دشمن می توانند از دیوار سفارت عربستان و انگلستان بالا رفته و هزینه های بسیاری برای مردم و کشورمان ایجاد کنند اما طبق روال کسی نباید معترض و مورد برخورد قرارشان دهد در حالیکه مادر داغدار دانشجویی که به جرم درج متن طنز و کوتاه در نشریه دانشجویی با تیراژ چند شماره کارش به خانه ابدی کشید در روز روشن بر مزار فرزندش مورد ضرب و شتم قرار میدهند.
✍️اینکه عبدالکبیر معاون سیاسی نخست وزیر دولت طالبان در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه های افغانستان گفت برای جلوگیری از خروج اساتید اقداماتی انجام داده ایم حتماً می تواند دیدگاه ارزشمندی در فهم جدید طالبان از حکومت باشد اما اینکه از مجری تلویزیون تا نماینده ملبس مجلس و برخی دیگر خود را در موقعیتی می بینند که بتوانند بطور مستمر به یادمان آورند که هر کس نمی خواهد می تواند از ایران برود برخورد داعشی که در روزهای تظاهر به عقلانیت طالبان حیرت انگیز است.
✍️حجت الاسلام سید محمد خامنه ای رئیس دائمی بنیاد حکمت اسلامی ملاصدرا که با برخورداری از ردیف بودجه دائمی جدول هفده ای لایحه بودجه کشور به صلاحدید خود و شاید خودجوش و آتش به اختیار نمی دانیم چه می کند و البته شاید مانند موسسات پُر تعداد مشابه در صدد تحول جهان باشد. وی با سابق ویژه در مجلس دوم به فرمایش امام خمینی (ره) تلاش کرد با تخریب مرحوم آیت الله هاشمی (رئیس مجلس و جانشین فرمانده کل قوا) پیروزی سیاسی ایران در برابر آمریکا را مخدوش و تحت الشعاع قرار دهد، اینک به مناسبتی اظهار کرده بعد از انقلاب حکومتی که حق مردم را بگیرد در ایران نداشتیم و این ربطی به نظام ندارد.
✍️اینکه رئیسی و سردار قالیباف هم علی رغم شکست تیم اعزامی به هتل کوبروگ متفقاً بر جدیت ایران بر دستیابی به توافق خوب بین دو کشور تاکید کردند می تواند به معنای ارسال پیام اشتباه به مقامات ۱+۴ و آمریکا، هم باشد علی الخصوص که رئیسی و میرکاظمی طی هفته جاری در چند نوبت به خزانه خالی ایران و کوهی از بدهی انباشت شده و توقف کامل طرح های عمرانی اشاره کردند، اظهاراتی که برای دولت روحانی مصداق خیانت و همراهی با دشمن تعبیر می شد.
✍️آمریکا با دریافت پیام مذکور از زبان رئیسی و قالیباف شاید ایران را ناگزیر از بازگشت به برجام ببیند. آمریکا شاید پیام رئیسی - قالیباف را به شدت اشتیاق دستیابی به توافق خوب یا جدید با آمریکا تعبیر کرده و به صِرافَت ترک نمایشی مذاکره غیر مستقیم با ایران افتاده و حتی به وعده آمادگی ایران برای آغاز مذاکره جدی برای رسیدن به توافق خوب را نادیده بگیرد. آمریکا شاید بر این تصور است که با اطمینان از استیصال تیم مذاکره کننده ایران حتی در مدیریت مذاکره با ۱+۴ که باقری کنی به بی تفاوتی ۱+۴ تعبیر کرد بازی بی تفاوتی را آغاز کند چنانچه عبداللهیان به نداشتن انگیزه مذاکره طرف آمریکایی اشاره کرد.
✍️اظهارات وزیر خارجه انگلستان بعد از نشست G7 در لندن و صدور بیانیه رسمی مشترک آلمان ، انگلیس و فرانسه همزمان با ابراز نگرانی دبیرکل سازمان ملل و رئیس سازمان بین المللی انرژی اتمی توام با اظهار خوشبینی مقامات کشورمان در دستیابی به توافق خوب با آمریکا شاید به وضعیت بغرنجی می ماند که قطعاً خوب نیست. ۲۴آذر۰۰

  تعداد بازديدها: 3291
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91658
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.